Kyläkaupoias

Anonyymi

Kauppuas laittaa 400 henkilöa pakkolomalle ja ostaa 800000 euroa maksavan auton. Naurettavaa. Käynti loppui.vmennään ideaparkkiin.

26

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ota enää....

      • Anonyymi

        Tarkoitit kai että älä osta enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit kai että älä osta enää?

        Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan - se lamborghini


    • Anonyymi

      Kylähuijarilla eläntapa, ostaa auto omilla rahoilla. Ylellellinen elämän tapa, omilla elämän tavoilla.

      • Anonyymi

        Onko tuo nyt niin ylellistä ensin takuta suhteesta toiseen alkoholisoituneena ja ylipainoisena pumpun vedellessä kuinka sattuu? Palatsikin on niin tylsä ja kolkko, että Jane ei suostunut enää siellä asumaan. Töysän tiet ovat tylsiä ajaa kalliilla autolla. Vesa varmaan käyttää enemmän aikaa Aku Ankan lukuun kuin autoiluun? Ajaessa pitäisi myös olla selvinpäin.

        Suuruundenhulluus on kyläläisille hyvä asia siihen asti kunnes tulee noutaja. Lomautukset ovat selvä osoitus ettei Vesa aio pelastaa kauppaa siitä ulos ottamillaan rahoilla, vaan nauttii rahoistaan ihan itse, mihin hänellä on toki oikeus.

        Kyläkauppa on kehittynyt hillitsemättömäksi hirviöksi joka kasvaa eksponentaalisesti ja vaatii koko ajan yhä enemmän ja yhä suurempaa.
        Huono yhtälö, kun Vesan terveys menee samanaikaisesti yhtä lujaa alaspäin.
        Hänen käyttäytymisensä humalassa viittaa minusta mielenterveysongelmiin. Kumpi pettää ennemmin, pää vai pumppu?


      • Anonyymi

        Omilla rahoilla jotka nämä lomautetut ovat hänelle hankkineet.


    • Anonyymi

      Muista nyt, ettet ota sieltäkään varastaen pehmonalleja mukaasi!

      • Anonyymi

        Kiinni jäädessäsi joutuisit kirjoittamaan joka päivä ideaparkistakin viisi juttua.


    • Anonyymi

      Ideaparkki myy vain steriiliä laatikkoliiketilaa, Keskinen myy tavaroita kuluttajille mukavassa miljöössä. Tuo Ideaparkki on loinen, kopioi muiden tekemisiä. Millon yritetään, karavaanialuetta, sitten tivolia ja paareliaki kuulemma pukkaa, ei mitään uutta. Seinäjoen kaupunki kuulemma vuokraa niiren tilat jotka parkkiin siirtyy, niiku citimarketti ja duudtsoniparkin tilat. Itte ne ei keksi mitään uutta, toki samanlaasia kopioota nuo kaikki peltomarketit on ympäri suomea, Keskinen on kuitenkin nähtävyys.

      • Anonyymi

        Monessa kaupungissa keskusta on hiljentynyt kun suuri ostoskeskus tuli laitakaupungille
        Näin on käynyt Alavudella.Seinäjoella.Vaasassa ym. Ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa kaupungissa keskusta on hiljentynyt kun suuri ostoskeskus tuli laitakaupungille
        Näin on käynyt Alavudella.Seinäjoella.Vaasassa ym. Ym.

        Vesan muija otti ja lähti penskoineen.Nyt piti saada jotain lohtua Autto verrarii Bruum Bruum tööt tööt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa kaupungissa keskusta on hiljentynyt kun suuri ostoskeskus tuli laitakaupungille
        Näin on käynyt Alavudella.Seinäjoella.Vaasassa ym. Ym.

        Ihan samalla lailla Keskinen autioitti Töysän keskustan. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesan muija otti ja lähti penskoineen.Nyt piti saada jotain lohtua Autto verrarii Bruum Bruum tööt tööt

        kyl mersun ääni olis ollu hienompi wrruuuuuummmm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla lailla Keskinen autioitti Töysän keskustan. 😏

        Hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesan muija otti ja lähti penskoineen.Nyt piti saada jotain lohtua Autto verrarii Bruum Bruum tööt tööt

        Kyllä sun pitää tehdä Myllymentielle kanossinmatka. Siellä anna aladobisi saada retrospektiivinen laumasuoja.


    • Anonyymi

      Kateelliset täällä vaan huuteloo.

      • Anonyymi

        Kyl se vaan potuttaa avovautos jos alkaa sataa kaatamalla eikä miljuunista huolimatta saa vedettyä kuomua päälle kun halavimmalla ostettihin


    • Anonyymi

      Siltikään ei pidä mennä varastamaan pehmonalleja!

    • Anonyymi

      Vesa menee nyt salaa ankkalinnaansa kun Jane ei ole vahtimassa, ryyppää ja katsoo videotykillä jättiscreeniltä superautojen valmistajien mainosvideoita ja r****aa kun varikkopimut pyllistelevät konehuoneeseen. 🤪

    • Anonyymi

      Rectum sinulla pääsi sisällä?

      • Anonyymi

        Salarakas on tullut viihdyttämään.
        Mä haluun kiihdyttää sua viihdyttä ala Kikka


    • Anonyymi

      Tuosta 800000 eurosta kilahtaa valtion kassaan ainakin puolet auto- ym. veroina. Ajakoon jokainen sellaisella kulkupelillä kuin haluaa, kunhan noudattaa liikennesääntöjä.

      Voi olla, että pandemian jälkeen suomalaiset kokevat matkailun kotimaassa turvallisemmaksi kuin ulkomailla ja vähentävät rahojensa järjetöntä syytämistä muille. Silloin kotimaisilla yrittäjillä on iskun paikka, yhtenä niistä Veljekset Keskinen henkilökuntineen ja koko Tuurin alue.

    • Anonyymi

      Et tullut hakemaan sitä minun tuomaa suurta nallea! Odotin tunnin ylikin, jos et osaa kelloa kunnolla.

    • Anonyymi

      Kyllä sun pitää tehdä Myllymentielle yksi kanossinmatka. Siellä anna aladobisi saada retrospektiivinen laumasuoja.

    • Anonyymi

      Nämä 2 asiaa ei liity mitenkään toisiinsa, jos et sitä ymmärrä, sinulle täytyy määrätä holhooja!

    • Anonyymi

      upp

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe