Tämäkin kuuluu tähän eliitin koronahuijauksen suunnitelmiin että vaikeutetaan tarvikkeiden kuljetuksia ja aiheutetaan niistä pulaa.
Näin se homma etenee:
- joulukuu -20 - alkuvuosi -21: positiivisten tapausten lisääntyminen,
- tammi- huhtikuu 2021: lockdownien kiristys, työttömyysohjelma ja kohti yleistä perustuloa.
- tammi- heinäkuu 2021: Covid-19 suunniteltu mutaatio ja Covid 21 viruksen toissijainen luonti,
- tammi- heinäkuu 2021: Covid 19 ja Covid 21:n hoitokapasiteetin ylitys,
- huhti- kesäkuu 2021: talouden epävakaus, toimitusketjujen katkaisuja ja varastopulaa,
- huhti- heinäkuu 2021; uusia rajoituksia, aaltoja sekä lockdawneja,
- huhti- lokakuu 2021: perustulo- ohjelman asettaminen,
- heinä- lokakuu 2021: armeijan käyttöönotto liikkumisen kontrollointtiin.
Suezin kanava suljettu tarkoituksellisesti!
56
580
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä koronassa on huijausta?..
Me kaikki nautimme älyperäisistä kirjoituksista, kommenteista ja kysymyksistä.
Tämä ei ollut sellainen.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Me kaikki nautimme älyperäisistä kirjoituksista, kommenteista ja kysymyksistä.
Tämä ei ollut sellainen.Eli et osaa vastata asialliseen kysymykseen?
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Me kaikki nautimme älyperäisistä kirjoituksista, kommenteista ja kysymyksistä.
Tämä ei ollut sellainen.Sinun kirjoituksista tai kommenteista harvoin löytää mitään älyperäistä mutta mitä voikaan odottaa ihmiseltä joka uskoo maan olevan litteän, tai nimittelee muita persekärpäsiksi🤷♂️
Nähtävästi myös kärsit pahan luokan oppimisvaikeuksista tai muistiongelmista☺️ Anonyymi kirjoitti:
Sinun kirjoituksista tai kommenteista harvoin löytää mitään älyperäistä mutta mitä voikaan odottaa ihmiseltä joka uskoo maan olevan litteän, tai nimittelee muita persekärpäsiksi🤷♂️
Nähtävästi myös kärsit pahan luokan oppimisvaikeuksista tai muistiongelmista☺️Arvostan toki suuresti Persekärpäseni asiallisia arveluja.
Toki oppimistuloksiini on vaikuttanut koska en arvostanut riittävästi silloisia valtakunnallisia opetussuunnitelmia. Nythän se on suorastaan mielisairas mutta siihen on järkevienkin opettajien alistuttava potkujen uhalla.
Olin kuitenkin aina luokkani priimus ja sain jopa musiikista a/ laulusta kympin mistä olen hyvin ylpeä. Lauloin Merimieslaulun ja muut pojat Jänis istui maassa joka on toki innostava sävelmä, saivat siitä kaikki seiskan mikä on oikein hieno numero sekin epämiehekkäästä suorituksesta.
Siirryttyäni vapaa- oppilaana lyseoon minulla oli vaikeuksia omaksua luokalleni opetettavaa matematiikka koska olin jo pari- kolme vuotta muita edellä.
Muistini on toki hatara kuten Persekärpäseni aivan oikein totesi. En muista aivan kaikkia tapahtumia mitä elämäni varrella on tapahtunut.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Me kaikki nautimme älyperäisistä kirjoituksista, kommenteista ja kysymyksistä.
Tämä ei ollut sellainen.Saman olen lukenut ton aikataulun mutta mielenkiintoiseksi tämän tekee se että ihan kun meillä hallitus haluisi hajota et kai ne nyt tämän tajuaa että tässä sekoilussa on tämä riskinä. säälittää turku ja varsinais-suomi, tämän päivän turun sanomissa ylilääkärin mielestä ei ole tarvetta liikkumisrajoituksiin.. joten miksi sitten?
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Arvostan toki suuresti Persekärpäseni asiallisia arveluja.
Toki oppimistuloksiini on vaikuttanut koska en arvostanut riittävästi silloisia valtakunnallisia opetussuunnitelmia. Nythän se on suorastaan mielisairas mutta siihen on järkevienkin opettajien alistuttava potkujen uhalla.
Olin kuitenkin aina luokkani priimus ja sain jopa musiikista a/ laulusta kympin mistä olen hyvin ylpeä. Lauloin Merimieslaulun ja muut pojat Jänis istui maassa joka on toki innostava sävelmä, saivat siitä kaikki seiskan mikä on oikein hieno numero sekin epämiehekkäästä suorituksesta.
Siirryttyäni vapaa- oppilaana lyseoon minulla oli vaikeuksia omaksua luokalleni opetettavaa matematiikka koska olin jo pari- kolme vuotta muita edellä.
Muistini on toki hatara kuten Persekärpäseni aivan oikein totesi. En muista aivan kaikkia tapahtumia mitä elämäni varrella on tapahtunut.Eli et osannut vastata asialliseen kysymykseen?
Vaikea uskoa että olet ollut missään ketään edellä, vai alkoiko nämä henkiset ongelmat vasta myöhemmällä iällä?
Kutsut itseäsi viisaampia persekärpäsiksi, mikä on erittäin noloa jo.
Toivottavasti saat apua, sillä et rlä realimaailmassa kuten me terveet.
- Anonyymi
Naurettavaa, oikeasti, Ketään ei kiinnosta sinun perse tai kärpäset
- Anonyymi
Tämä Persekärpäseksi nimetty ei osaa kirjoittaa suomea. Sai mahdutettua yhteen ääliölauseeseen niin paljon virheitä etten osaa laskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Persekärpäseksi nimetty ei osaa kirjoittaa suomea. Sai mahdutettua yhteen ääliölauseeseen niin paljon virheitä etten osaa laskea.
Ehkä kyseessä on sinun matematiikan taidot?
- Anonyymi
Jesaja 8 :12 ."Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea,mitä tämä kansa salaliitoksi sanoo;älkää peljätkö,mitä se pelkää,älkääkä kauhistuko.
- Anonyymi
Tuosta juontuikin asia jonka olen pannut merkille, ainakin K-kaupoissa on mmonien tuotteiden toimitusvaikeuksia nyt, Pirkan makrillia kyselin viimeksi, ei ollut. Ei tähän nyt tämän laivan stoppaaminen vaikuttanut mutta tuleeko vaikuttamaan, siellä sitä makuutetaan ihan rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta juontuikin asia jonka olen pannut merkille, ainakin K-kaupoissa on mmonien tuotteiden toimitusvaikeuksia nyt, Pirkan makrillia kyselin viimeksi, ei ollut. Ei tähän nyt tämän laivan stoppaaminen vaikuttanut mutta tuleeko vaikuttamaan, siellä sitä makuutetaan ihan rauhassa.
Suezin sää..., Googlatkaa.
Tuuli ei ole ollut yli 7 m/s monen päivään.
On pazkan jauhantaa kertoa että hirmutuulet olisivat painaneet tuon mahtitankkerin karille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suezin sää..., Googlatkaa.
Tuuli ei ole ollut yli 7 m/s monen päivään.
On pazkan jauhantaa kertoa että hirmutuulet olisivat painaneet tuon mahtitankkerin karille.Itseasiassa Suezin kohdalla oli hieman kovempaa tuulta n 11m/s eilen tiistaina kuin tuo karilleajo sattui.
https://www.foreca.fi/Egypt/Suez/havaintohistoria?s=1020062455 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa Suezin kohdalla oli hieman kovempaa tuulta n 11m/s eilen tiistaina kuin tuo karilleajo sattui.
https://www.foreca.fi/Egypt/Suez/havaintohistoria?s=1020062455Ei noilla tuulen nopeuksilla vielä tuon kokoluokan aluksen kurssia muuteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suezin sää..., Googlatkaa.
Tuuli ei ole ollut yli 7 m/s monen päivään.
On pazkan jauhantaa kertoa että hirmutuulet olisivat painaneet tuon mahtitankkerin karille.tämä mietittin myös sääolosuhteita ja kivat niille ketkä kontit aukoo siellä voi olla kaikkea kärpäsen ja mammutin väliltä
- Anonyymi
samaa ajattelin että tahallisesti jumissa
Mitä muutaman tunnin jumi mitään vaikuttaa mihinkään? Löpöä voi mennä rahtilaivoilla vähän enemmän yrittäessään ottaa aikataulujaan kiinni, mutta ei se rahtilaivoilla niin jetsulleen ole.
Tuli näköjään korjaus virheelliseen uutiseen, eli alus on edelleen jumissa.
Valitettavaa jos rahtilaivat myöhästelevät pari ylimääräistä päivää, mutta pisin Suezin kanavan jumi kesti yli kahdeksan vuotta, ja senkin maailma kesti. ; )
- Anonyymi
Niin mikä siinä koronassa on huijausta? Asiallinen kysymys ansaitsee asiallisen vastauksen.
- Anonyymi
Se että siihen ei suhtauduta tavallisena kausi-infulenssana, mitä se todellisuudessa on. Hieman ärhäkämpi vain. On vähemmän tappavampi kuin v. 1957-58 'aasialainen' tai v. 1968-71 'hongkongilainen', jonka itsekin sairastin.
- Anonyymi
se virus on keinotekoinen ts. kun sitä on etsitty ei ole löydetty ja väärin analysoitu. siis muualla ei meillä
https://tokentube.net/a/2634728664/Kymmenen-syytä--miksi-SARS-CoV-2-on-kuvitteellinen-ja-teoreettinen-virus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että siihen ei suhtauduta tavallisena kausi-infulenssana, mitä se todellisuudessa on. Hieman ärhäkämpi vain. On vähemmän tappavampi kuin v. 1957-58 'aasialainen' tai v. 1968-71 'hongkongilainen', jonka itsekin sairastin.
Nykyään ei pidetä normaalina että paljon ihmisiä kuolee ja sairastuu kulkutauteihin. Onhan jo kausi-influenssaakin vastaan rokote.
- Anonyymi
Et sinä Nasu kyllä pääse valtuustoon jos jatkat salaliittohörhöilyä.
- Anonyymi
marine traffic näyttää että olis vielä siellä muttei näy että missä asennossa, vesselfinder näyttää et olis poikittain
- Anonyymi
Onko kanava vielä jumissa? En löytänyt mistään uutista asiaan
- Anonyymi
Suezin kanava suljettiin pallopää eliitin toimesta koska ne on lukeneet nettikeskusteluja ja pelkäsivät että kanavan veden kaareutumattomuus todistaisi litteänmaan todeksi.
- Anonyymi
Suezin kanava suljettiin lättäpää eliitin toimesta koska ne on lukeneet nettikeskusteluja ja pelkäsivät että kanavan veden kaareutuvuus todistaisi maapallon pyöreyden todeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suezin kanava suljettiin lättäpää eliitin toimesta koska ne on lukeneet nettikeskusteluja ja pelkäsivät että kanavan veden kaareutuvuus todistaisi maapallon pyöreyden todeksi.
Eipäs vaan asialla olivat pallopäät jotka irroittivat kanavan pohjatulpan pois jotta syntyisi vaikutelma Maan pallopinnasta.
Katsokaa kuinka kanavan sulkenut Evergreen puokkoili kanavan suulla ennen hyökkäyskäskyä.
Kapteeni ehti kuitenkin huumorimiehenä piirtää menojäljistään pallit ja kullin:
https://mvlehti.net/2021/03/25/paivan-video-evergreenin-rahtilaivan-hilliton-poukkoilu-merella-ennen-suezin-kanaalin-tukkimista/- Anonyymi
Pojilla taisi olla komentosillalla ihan miesten bileet ja sitten laiva lähti äkkiä käsistä kliimaksi lähestyessä.
- Anonyymi
Ei sinne kanavaan mennä noin vain, odotteli sieltä tulevia kierteli sen takia. Kanavasta tulevat laivat niissä luultavasti luotsit jotka sit siirtyy tohon laivaan.
Tälle kiertelylle on jokin syy tuuli aallokko katsottu tämä turvallisemmaksi kuin angkurointi. Siis kanavasta tulossa convoi laivoja,niin odotellaan odotellaan . - Anonyymi
Kierteli siellä muutkin laivat,odottelivat vuoroaan päästä kanavaan ei sen kummempaa.
Vuorollaan mennään sisään ei hötkyillä sellaista on kierrellään ja kaarrellaan Maerski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierteli siellä muutkin laivat,odottelivat vuoroaan päästä kanavaan ei sen kummempaa.
Vuorollaan mennään sisään ei hötkyillä sellaista on kierrellään ja kaarrellaan Maerski.Miksi laiva ei voi olla paikoillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi laiva ei voi olla paikoillaan?
Silloin se olisi merivirtojen ja tuulten vietävissä. Toisekseen isoja laivakoneita ei muutenkaan sammuteta kuin korjauksen tai huollon vuoksi.
- Anonyymi
On selvää, että laiva ajettiin tahallisesti kanavaan poikittain.
Siihen tilaan se ei päädy blackout'issa eikä tuulen painamana.
-merenkulkua parikymmentä vuotta-- Anonyymi
Minä OLEN asiantuntija, mitä merenkulkuun tulee.
-Hamina - Hawai-
- Anonyymi
Tässä uutta kuvaa Suezilta. Ei paattia saada mihinkään muutamaan viikkoon:
https://www.youtube.com/watch?v=nGZ-Fa3PHsA - Anonyymi
No ei varmasti saada kun eivät edes yritä mitään, ihmettelevät vaan huuli pyörenä mites tässä näin kävi, suomessa olis jo irroitettu ajat sitten.
- Anonyymi
Kontit nosturilla toisiin aluksiin ja varppi kiinni laivaan nii kyllä lähtee, mutta eihän näillä apinoilla älykkyysosamäärä riitä näin vaativaan tehtävään.
- Anonyymi
Onko tilanteen mittakaava sulla ihan selvillä?
Kuvien perusteella laivan kannella on kontteja noin 30 vierekkäin leveyssuunnassa; ja hieman toistakymmentä päällekkäin laidan yli, en ihan tiedä montako menee laidan alle, mutta pinon korkeus lienee noin 15 konttia.
Laivan pituus on 400 metriä.
Laivan korkeus on noin 33 metriä, josta syväyttä hieman vajaa puolet.
Laivan kansi on siis siitä kanavan pinnasta reilut 15 metriä korkealla.
Laivan TEU on hieman yli 20000, mutta ne kontit kannella on 40 jalkaisia, eli niitä on hyvinkin useita tuhansia, maksimissaan noin 10000. Jotta laivan kelluvuus merkittävästi muuttuisi pitäisi siitä lappaa ulos satoja kontteja; tasaisesti kautta kannen ettei se muutu epävakaaksi.
Mistähän sä saisit tuohon aavikolle nopeasti sellaisen nosturin jossa riittäisi ulottuvuus ottaa mitään laivan kannelta?
Ei, kelluvat nosturit ei tule kyseeseen, laivoja kun on jonossa sellainen määrä ettei äkkiä mitään paikalle kelluteta.
Parhaat kopterit pystyvät nostamaan enintään 20 tonnia ja kontit saattavat painaa 30 tonniin asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tilanteen mittakaava sulla ihan selvillä?
Kuvien perusteella laivan kannella on kontteja noin 30 vierekkäin leveyssuunnassa; ja hieman toistakymmentä päällekkäin laidan yli, en ihan tiedä montako menee laidan alle, mutta pinon korkeus lienee noin 15 konttia.
Laivan pituus on 400 metriä.
Laivan korkeus on noin 33 metriä, josta syväyttä hieman vajaa puolet.
Laivan kansi on siis siitä kanavan pinnasta reilut 15 metriä korkealla.
Laivan TEU on hieman yli 20000, mutta ne kontit kannella on 40 jalkaisia, eli niitä on hyvinkin useita tuhansia, maksimissaan noin 10000. Jotta laivan kelluvuus merkittävästi muuttuisi pitäisi siitä lappaa ulos satoja kontteja; tasaisesti kautta kannen ettei se muutu epävakaaksi.
Mistähän sä saisit tuohon aavikolle nopeasti sellaisen nosturin jossa riittäisi ulottuvuus ottaa mitään laivan kannelta?
Ei, kelluvat nosturit ei tule kyseeseen, laivoja kun on jonossa sellainen määrä ettei äkkiä mitään paikalle kelluteta.
Parhaat kopterit pystyvät nostamaan enintään 20 tonnia ja kontit saattavat painaa 30 tonniin asti.Siirretään lastia toiseen TYHJÄÄN konttialukseen.
-1973 oljykriisi - Göteborg - Enskeri/Tiiskeri - Purha- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirretään lastia toiseen TYHJÄÄN konttialukseen.
-1973 oljykriisi - Göteborg - Enskeri/Tiiskeri - Purha-Mutta miten se tyhjä konttialus saadaan sinne kanavaan sen laivan molemminpuolin olevan laivajonon ohitse?
Teleportaatiolla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten se tyhjä konttialus saadaan sinne kanavaan sen laivan molemminpuolin olevan laivajonon ohitse?
Teleportaatiolla?Laivan koko otetaan huomioon .. aluksia on monen kokoisia.
Kiesus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten se tyhjä konttialus saadaan sinne kanavaan sen laivan molemminpuolin olevan laivajonon ohitse?
Teleportaatiolla?Operaatio vuonna 1973 öljykriisi.
Ennen kriisiä Enskeri ja Tiiskeri jättivät osan lastia Hollantiin ja sen jälkeen Suomeen. Täydessä lastissa ei Tansakan salmista päässyt läpi - ja nyt sitten Enskeri ja kohta sen perrään Tiiskeri poikkesi Göteborg'issa ja siellä olimme vastassa Purhan kanssa laiturin toisella puolen - 20000 tonnia lastia aluksesta toiseen ja matka jatkui kotiin .
-Göteborg - Enskeri/Tiiskeri - Purha-
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiiskeri_(laiva)
https://www.aanimeri.fi/piwigo/index.php?/category/910
https://www.aanimeri.fi/piwigo/index.php?/category/919 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Operaatio vuonna 1973 öljykriisi.
Ennen kriisiä Enskeri ja Tiiskeri jättivät osan lastia Hollantiin ja sen jälkeen Suomeen. Täydessä lastissa ei Tansakan salmista päässyt läpi - ja nyt sitten Enskeri ja kohta sen perrään Tiiskeri poikkesi Göteborg'issa ja siellä olimme vastassa Purhan kanssa laiturin toisella puolen - 20000 tonnia lastia aluksesta toiseen ja matka jatkui kotiin .
-Göteborg - Enskeri/Tiiskeri - Purha-
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiiskeri_(laiva)
https://www.aanimeri.fi/piwigo/index.php?/category/910
https://www.aanimeri.fi/piwigo/index.php?/category/919Tuossa oli kyse nesteestä, jota on paljon helpompi siirtää laivasta toiseen, tarvitaan vain ketku ja pumppu.
Konttia on helvetin vaikea tunkea letkuun tai siirtää pumpulla.
Tuolla toki on suunnitelma käyttää nosturia ja tyhjentää Ever Giveniä, jos tarve näin vaatii, mutta se on vasta se viimeinen keino, koska kyyseessä on sijainnin takia vittumainen toimi, kuten olen koittanut selittää niille joilla ei tilanne ole vieläkään ihan hahmottunut.
Helppoa sanoa "nosturi paikalle ja tyhjätkää laiva" kun todellisuudessa pitää ensin löytää sellainen nosturi, toimittaa se paikalle, varmistaa että maa jolla nosturi seisoo on tukeva, ja sitten arpoa mitä laivasta voidaan nostaa pois, ja mihin se nostetaan. Tuohon varmaankin kuulunee myös tavaran nostelu takaisin kun laiva on viimein irti, mieluiten samaan kohtaan laivaa missä se oli alunperin koska muuten purkamisessa saattaa tulla ongelmia. Kaikki kontit laivassa kun ei ole matkalla yhteen satamaan, ne kontien järjestely on oma taitolajinsa niin että jokaisessa satamassa niitä saadaan purettua helpoiten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa oli kyse nesteestä, jota on paljon helpompi siirtää laivasta toiseen, tarvitaan vain ketku ja pumppu.
Konttia on helvetin vaikea tunkea letkuun tai siirtää pumpulla.
Tuolla toki on suunnitelma käyttää nosturia ja tyhjentää Ever Giveniä, jos tarve näin vaatii, mutta se on vasta se viimeinen keino, koska kyyseessä on sijainnin takia vittumainen toimi, kuten olen koittanut selittää niille joilla ei tilanne ole vieläkään ihan hahmottunut.
Helppoa sanoa "nosturi paikalle ja tyhjätkää laiva" kun todellisuudessa pitää ensin löytää sellainen nosturi, toimittaa se paikalle, varmistaa että maa jolla nosturi seisoo on tukeva, ja sitten arpoa mitä laivasta voidaan nostaa pois, ja mihin se nostetaan. Tuohon varmaankin kuulunee myös tavaran nostelu takaisin kun laiva on viimein irti, mieluiten samaan kohtaan laivaa missä se oli alunperin koska muuten purkamisessa saattaa tulla ongelmia. Kaikki kontit laivassa kun ei ole matkalla yhteen satamaan, ne kontien järjestely on oma taitolajinsa niin että jokaisessa satamassa niitä saadaan purettua helpoiten."Tuossa oli kyse nesteestä, jota on paljon helpompi siirtää laivasta toiseen, tarvitaan vain ketku ja pumppu. Konttia on helvetin vaikea tunkea letkuun tai siirtää pumpulla."
Uskotte olevanne huvittava.
Monissa aluksissa on nosturit valmiina
https://duckduckgo.com/?q=small vessel crane&t=i&iar=images&iax=images&ia=images
Muinoin KAIKISSA rahtilaivoissa oli nosturit omasta takaa - niitäkin tuli "rikattua " kohdalleen ..
https://merimieskuvia.net/Merimieskuvia/Laivat_P-W/Sivut/Vaasa_Leader.html#0
Vaatimattomat 1200 kuplafolkkaria USA'n länsirannikolle San Pedro-Wilmington-Long Beach - PUOMEILLA - kun silloin satamassa ei ollut AINUTTA kraanaa.
Lastin siirto on sitten varustamon ja asialle vihkiytyneen sataman ja meklarin asia - ja pelastusyhtiön ..
-Hamina - Hawai- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa oli kyse nesteestä, jota on paljon helpompi siirtää laivasta toiseen, tarvitaan vain ketku ja pumppu.
Konttia on helvetin vaikea tunkea letkuun tai siirtää pumpulla.
Tuolla toki on suunnitelma käyttää nosturia ja tyhjentää Ever Giveniä, jos tarve näin vaatii, mutta se on vasta se viimeinen keino, koska kyyseessä on sijainnin takia vittumainen toimi, kuten olen koittanut selittää niille joilla ei tilanne ole vieläkään ihan hahmottunut.
Helppoa sanoa "nosturi paikalle ja tyhjätkää laiva" kun todellisuudessa pitää ensin löytää sellainen nosturi, toimittaa se paikalle, varmistaa että maa jolla nosturi seisoo on tukeva, ja sitten arpoa mitä laivasta voidaan nostaa pois, ja mihin se nostetaan. Tuohon varmaankin kuulunee myös tavaran nostelu takaisin kun laiva on viimein irti, mieluiten samaan kohtaan laivaa missä se oli alunperin koska muuten purkamisessa saattaa tulla ongelmia. Kaikki kontit laivassa kun ei ole matkalla yhteen satamaan, ne kontien järjestely on oma taitolajinsa niin että jokaisessa satamassa niitä saadaan purettua helpoiten."Helppoa sanoa "nosturi paikalle ja tyhjätkää laiva" " .. siitä se alkaa - ja jos ei itsellä ole edellytyksiä, niin sitten delegoidaan tekijät paikalle.
Turisti-matkailija kysyi oppaalta ison rannikkotykin putken vaihdosta, että miten se tapahtuu - opas siihen, että -"komennolla: Putki - vaihda".
- Anonyymi
Syyllisiä ovat CIA Mossad yhdessä :( Trumpin aikana tätä ei olisi tapahtunut ! Mieletön maailma :(
Irwin - Anonyymi
Onko tilanteen mittakaava sulla ihan selvillä?
Kuvien perusteella laivan kannella on kontteja noin 30 vierekkäin leveyssuunnassa; ja hieman toistakymmentä päällekkäin laidan yli, en ihan tiedä montako menee laidan alle, mutta pinon korkeus lienee noin 15 konttia.
Laivan pituus on 400 metriä.
Laivan korkeus on noin 33 metriä, josta syväyttä hieman vajaa puolet
Juuri tuon takia kun on heti nuin negatiivinen asenne hommaan mitään ei tapahdu, meitsi kun lähtis tuonne 702 valametin kanssa tuonne homma hoituis, oon sanonut jälkeläisille, että hautaavat mut valametin kanssa samaan hautaan, ei oo nimittäin vielä niin syvää monttua sattunut eteen mistä en oo valmetin kanssa noussut.- Anonyymi
Lastia poistetaan sen kuin on tarvis .. ja terve näkyy kun se nousee ..
- Anonyymi
Kanava suljettiin tarkoituksella, ja nyt se on aukeamassa.
Jälleen tarkoituksella.
On ne perkeleitä.- Anonyymi
Mites kun se on taas auki, lienee sekin ihan tarkoituksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kun se on taas auki, lienee sekin ihan tarkoituksella?
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:32.389/centery:30.358/zoom:17
Ja matka jatkuu kunnes Egypti on varmistanut saatavansa - eli meriselitystöä odotellaan.
- Anonyymi
Paljonko lyödään vetoa noista ennusteista?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940