Hän väittää olevansa neitsyt. Uskoako tätä kertomaansa?
Tapailen neitsytmiestä (30 v.)
8
614
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan mahdollista. Jotkut ovat koko ikänsä.
- Anonyymi
Koitahan pervo Pertti keksiä jotain uutta
- Anonyymi
Poikuudestaan on tallessa niin pitkään olet hänen kanssaan. Jokainen voi sanoa mitä vaan itsestään. Ja oikeastaan jos seksi on ollut puheessa niin ei se asian loppuun vienti ole kuin tekemistä vailla. Itse olen päälle 50v mies ja asioitten kanssa on ollut ongelmia mutta onneksi ei tarvitse kuulua koskemattomiin. Pikkasen vaan riepoo naiset jotka tulee lähelle mutteivat tarkoita mitään toiminnallaan. Kaveruus on arvokas mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Paljon, paljon useammin miehet valehtelevat, että EIVÄT OLE kokemattomia. Paljon uskottavampaa noin päin.
- Anonyymi
Kyllä sen nyt huomaa jos mies on Neitsyt ei osaa naida hyvänen aika sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vaikeeta siinä naimisessa on? Työntö, työntä, spruit ja valmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Itsekkin olin nainut tekopilluja jo satoja, ellei tuhansia tunteja ennen kuin siirryin aitoon. Aivan sama liike se on molemmissa malleissa ja tunne kyrvällekkin suht sama.
Kyllä se vaan onnistui heti "ensi" yrittämällä.
Miehen ja naisen " neitsyys" on kovast pal eriasioita.
Neitsyet naiset ovat usein täysin kokemattomia. Pillussa ei ole käynyt koskaan mitään. Ei ole saatu koskaan orgasmia ja tuskin edes klitoristaan juuri ihmeemmin vielä löydetty.
Miesten aktiivinen masturbointi taasen alkaa yleensä jo 13vuotiaana.
- Anonyymi
Olisit ylpeä että saat olla hänen ensimmäisensä ja lopetat tuon foorumeilla ilveilyn asiasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3842322- 581691
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1711435Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771209- 87980
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67979Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33953Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-119946Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12906K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8876