Hän väittää olevansa neitsyt. Uskoako tätä kertomaansa?
Tapailen neitsytmiestä (30 v.)
8
658
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan mahdollista. Jotkut ovat koko ikänsä.
- Anonyymi
Koitahan pervo Pertti keksiä jotain uutta
- Anonyymi
Poikuudestaan on tallessa niin pitkään olet hänen kanssaan. Jokainen voi sanoa mitä vaan itsestään. Ja oikeastaan jos seksi on ollut puheessa niin ei se asian loppuun vienti ole kuin tekemistä vailla. Itse olen päälle 50v mies ja asioitten kanssa on ollut ongelmia mutta onneksi ei tarvitse kuulua koskemattomiin. Pikkasen vaan riepoo naiset jotka tulee lähelle mutteivat tarkoita mitään toiminnallaan. Kaveruus on arvokas mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Paljon, paljon useammin miehet valehtelevat, että EIVÄT OLE kokemattomia. Paljon uskottavampaa noin päin.
- Anonyymi
Kyllä sen nyt huomaa jos mies on Neitsyt ei osaa naida hyvänen aika sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vaikeeta siinä naimisessa on? Työntö, työntä, spruit ja valmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Itsekkin olin nainut tekopilluja jo satoja, ellei tuhansia tunteja ennen kuin siirryin aitoon. Aivan sama liike se on molemmissa malleissa ja tunne kyrvällekkin suht sama.
Kyllä se vaan onnistui heti "ensi" yrittämällä.
Miehen ja naisen " neitsyys" on kovast pal eriasioita.
Neitsyet naiset ovat usein täysin kokemattomia. Pillussa ei ole käynyt koskaan mitään. Ei ole saatu koskaan orgasmia ja tuskin edes klitoristaan juuri ihmeemmin vielä löydetty.
Miesten aktiivinen masturbointi taasen alkaa yleensä jo 13vuotiaana.
- Anonyymi
Olisit ylpeä että saat olla hänen ensimmäisensä ja lopetat tuon foorumeilla ilveilyn asiasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203409Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441676Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49743