Eroa Jouko Jokinen

Anonyymi

Ylen ajankohtais- ja uutistoimituksen päällepäsmäri Jouko Jokinen on täysin Kokoomuksen marionetti, vaikka Ylen pitäisi olla puolueeton toimitus.
Jokisen vuoksi Ylen uutiset ovat kuin Petteri Orpo, joka puolitotuuksilla ja valheilla koittaa saada Hallituksen toimista jotain moitittavaa. Uutisten kysymykset ns. asiantuntijoille on väittävät jo valmiiksi Hallituksen kaikkia toimia virheellisiksi tai huonoiksi. Tämä on Jokisen henkilökohtainen vaikutus. Ja ne asiantuntijat ovat yleensä kapitalismin puolesta puhujia.
Kuinka suomalainen kansa voisi olla objektiivinen ajatuksissaan, kun heille syötetään kapitalistisia ajatuksia jokaisella TV-kanavalla?

19

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärryksesi politiikasta on nollatasoa.

• Anonyymi

Ettei vaan olis oma ymmärryksesi nollatasoa? Jokainen huomaa että sekä Yle että MTV3 on niin kokoomuslaisia kuin olla ja voi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan olis oma ymmärryksesi nollatasoa? Jokainen huomaa että sekä Yle että MTV3 on niin kokoomuslaisia kuin olla ja voi!

Kuten joku edellä sinulle kommentoi et tajua politiikasta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tajuan politiikasta sen verran enemmän kuin sinä, että tiedän kaikkien medioiden olevan nykyisin oikeistolaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tajuan politiikasta sen verran enemmän kuin sinä, että tiedän kaikkien medioiden olevan nykyisin oikeistolaisia!!! Varsinkin maikkari on kokoomuksen ja persujen äänitorvi ja kyllä se ylekin nykyään suosii kokoomusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tajuan politiikasta sen verran enemmän kuin sinä, että tiedän kaikkien medioiden olevan nykyisin oikeistolaisia!!! Varsinkin maikkari on kokoomuksen ja persujen äänitorvi ja kyllä se ylekin nykyään suosii kokoomusta!

Sinä et ymmärrä hevonhäntää politiikasta.
        Älä vaan sano tuota väitettäsi kenellekään tutullesi. Se on totaalinolaus itsellesi.
        Oletan siis, että sinulla on joku asioita tajuava tuttu.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vaan sano tuota väitettäsi kenellekään tutullesi. Se on totaalinolaus itsellesi.

Älä jaksa jauhaa p-skaa! Kyllä minä tajuan politiikasta paljon enemmän kuin sinä!
        JOKAINEN jolla on järkeä, huomaa miten Yle ja varsinkin MTV3 on nykyisin kokoomuksen talutusnuorassa! Ei puhettakaan etteikö olisi! Yksittäiset toimittajat voi toki olla jotain muuta mutta kyllä MTV3:n uutisissa varsinkin huomaa vahvan kokoomuslaisuuden, sama myös mm A-studiossa jossa mielistellään aina porvareita!

• Anonyymi

Niin on ministereilläkin. Me ollaan normi kansalaisia, eikä tarvitse niin paljoa politiikasta ymmärtääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maikkari on tasapuolinen uutisoinnin suhteen. Eli ei ota kantaa itse uutiseen, mutta ei uutisoi kuin porvaristolle sopivia uutisia. Eli työväestölle tärkeitä uutisia ei aina uutisoida.
        Yle taas uutisoi kaikkia uutisia, mutta vähättelee Hallituksen toimia ja arvotelee niitä joka käänteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tajuan politiikasta sen verran enemmän kuin sinä, että tiedän kaikkien medioiden olevan nykyisin oikeistolaisia!

Taidat olla aika hukassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maikkari on tasapuolinen uutisoinnin suhteen. Eli ei ota kantaa itse uutiseen, mutta ei uutisoi kuin porvaristolle sopivia uutisia. Eli työväestölle tärkeitä uutisia ei aina uutisoida.
        Yle taas uutisoi kaikkia uutisia, mutta vähättelee Hallituksen toimia ja arvotelee niitä joka käänteessä.

Ei Maikkari mikään tasapuolinen ole, aina haastateltavat on jotain kokoomus/persu/KD-linjalta, ei ikinä haastatella esim, sdp:läisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla aika hukassa

En minä tässä se ole joka hukassa on, vaan sinä itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Maikkari mikään tasapuolinen ole, aina haastateltavat on jotain kokoomus/persu/KD-linjalta, ei ikinä haastatella esim, sdp:läisiä!

Viiden jälkeen oli haastateltavana hyvinkin vasemmalla oleva maailm.politiik proffa 6.4 klo 17.30.
        Miten sellainen fibaus sopii väitteeseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tätä hevonhännän pitelijää ottaa päähän? Onko vaimo taas pääsärkyinen, vai onko tyttöystävä jättänyt? Jos sellaista on edes ollut olemassa.
        Täällä sitten täytyy esittää mielipiteitään, vaikka kukaan niitä ei halua lukea.

• Anonyymi

Aloittaja, laita tarkka lähiajan esimerkki Ylen ajankohtais- ja uutistoimituksen kapitalistisesta uutisoinnista.

• Anonyymi

Melkein jokainen Ylen uutisointi hallituksen toimista on hallituksen arvostelua. Yhtenä päivänä Hallitus ei tee kunnollisia rajoitustoimia ja seuraavana päivänä niitä on liikaa, vaikka mikään ei ole muuttunut. Ja vielä valmisteilla olevia Hallituksen toimia huudetaan suureen ääneen olevan aivan vääriä, vaikka niistä ei tiedetä mitään. Kysellään vielä Hallituksen edustajilta mitä tarkempia tietoja, vaikka kukaan ei tiedä mitä valmiissa esityksessä on. Vieläpä näitä keskeneräisiä esityksiä arvostelemaan tuodaan Yleen ns. asiantuntijoita, jotka sitten lyttäävät olemattomat asiat lyttyyn. Täytyy sanoa, että ovat aikamoisia ennustajia ja meedioita.

Itse yllätyin kun katsoin Maikkarin uutiset ja niissä uutisointi oli paljon puolueettomampaa. Siellä todettiin vain asiallisesti mitä ollaan suunnittelemassa, mutta ei spekuloitu tai arvosteltu suunnitelmien huonoja puolia.

• Anonyymi

Kannatetaan Jokisen erottamista ja samalla koko Ylen johdon potkuja.

• Anonyymi

Jep, pääjohtaja tuli kolmoselta ja ohjelma on ollut sen jälkeen levottoman huonoa kaikenlaisine mainoksineen ja huutoineen, kaikki muut paitsi uutisten lukijat, voisivat lähteä vaihtoon nyt nopsaan .

• Anonyymi

MTV on luotettavampi kuin YLE, jolla on oma agenda, jota ajaa. Eikä se agenda ole vasemmistolainen vaan sekoitus oikeistoa ja vihreää. Heidi Hautalan ja Aki Kangasharjun viitoittamaa tietä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin syyttää nyt viranomaisia siitä että itärajaa ei saada suljettua

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009088673.html Aina löytyy syyllinen muualta Marinin mielestä.
      Maailman menoa
      477
      8967
    2. Erika Vikman avoimena bilettämisestä kameroiden sammuttua: "Itse en olisi selvinnyt..."

Erika Vikman paljastaa, bilettikö vaiko ei yön pikkutunneilla Vain elämää -ohjelman kuvauksissa muiden artistien kanssa. Kuvaukset loppuvat n. klo 24
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      7421
    3. Mitä jos Putin ja Venäjä onkin oikeassa?

Mitä jos Ukrainan länsimielit sittenkin kaltoin kohtelivat itäukrainan venäjänkielistä ja mielistä väestöä kuten esim, Oliver Stonen dokumentti Ukr
      Maailman menoa
      725
      3135
    4. 36-vuotiaalle Marinille laitettu "holhooja" joka vahtii hänen tekemisiään

eli sitä, että nyt ei mennä bilettään ja sekoileen, jotta ei kohuja tulisi kun vaalitkin lähenee. Onhan se jotenkin hupaisaa, että 36-vuotias perheen
      Maailman menoa
      370
      3057
    5. En tahdo kuolla Putinin takia, video voi järkyttää herkkiä katsojia

Video voi järkyttää herkkiä katsojia En tahdo kuolla Putinin takia https://youtu.be/v4hQi-gs3AY
      Maailman menoa
      217
      1586
    6. Mikko Koivun petturuudelle kova hinta

Kaunis Helena saa miljoonia dollareita ja Mikko pojalle nauravat kaikki.. Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1392
    7. Sofian maineella on vaikea löytää uutta lompakkoa

Mutta pakko hänen on yrittää koska työnteko ei maistu. Tänään taas baarikierros josko saisi jonkun satimeen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1210
    8. Auttaako mustasukkaiseksi tekeminen?

Mitä sillä saavuttaa tai yrittää saavuttaa?
      Ikävä
      129
      1049
    9. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      85
      910
    Aihe