Haluamme viipymättä Vimpeliin!
Pro Alajärvi
6
206
Vastaukset
- Anonyymi
Poikkeusolot ja liitoksen Alajärveen.
- Anonyymi
Joten Pro Vimpelin aisurilla on kysyntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten Pro Vimpelin aisurilla on kysyntää
Minä en usko että Vimpelilissä on noin kiimasia eukkoja, olisko eukot muualta tulleet tulee mieleen ne vanhat ajat ja eukot oli aika kylmiä, eivät tienneet alapäähommista mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en usko että Vimpelilissä on noin kiimasia eukkoja, olisko eukot muualta tulleet tulee mieleen ne vanhat ajat ja eukot oli aika kylmiä, eivät tienneet alapäähommista mitään
Moni Vimpeliläinen mitä tilastoa katselin on ukot vaihtaneet nuorempaan naiseen, eli vanha eukko on pantu jäähylle ja otettu nuorempi nainen, nellussa oli siitä juttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni Vimpeliläinen mitä tilastoa katselin on ukot vaihtaneet nuorempaan naiseen, eli vanha eukko on pantu jäähylle ja otettu nuorempi nainen, nellussa oli siitä juttua
Nyt voi sitten olla niin ukot käy 60 vuotta ja ylikin aisureita kaivataan näiden tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voi sitten olla niin ukot käy 60 vuotta ja ylikin aisureita kaivataan näiden tilalle
Nuoria viriilimiehiä mitäs vääpeli?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818