Kaikkeni olen tehnyt, että saisin hyvän elämän itselleni ja varsinkin lapsilleni mut Jumala on määränny toisin ja syössyt minut työttömyyteen ja köyhyyteen, masennukseen ja itsemurha-ajatuksiin.
Olin jo ns.työssä mitä halusin. No en esimiehen mukaan siellä onnistunut muistamattomuuden takia ja hän lisäsi siihen vielä keksittyjä syitä.
Mulla on kaksi korkeakoulututkintoa kun halusi pärjätä. Hanttihommia tehnyt ikäni pikkupalkoilla. Nyt pitkäaikaistyöttömänä, velkaisena ja lapsilleen häpeä pilkkuna. Vittu mikä elämä. Miksi Jumala päätit sit unohtaa minut! Jumalan unohtama ja Saatanan hylkäämä, ei ole helppo olla, kuolisipa pois.
Olen Jumalan hylkäämä, enkä tiedä miksi?
69
235
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitsi tai seuraavaksi iskee korona !!!
- Anonyymi
J o s maailma ei diggaa susta ja haluaa u l o s t a a sut niin anna sen itkeä ja saada peräpukamat sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Koettelee, mutta ei hylkää...
Älä lannistu! Tästä on suunta ainoastaan ylöspäin.
On kärsivällisesti itse yritettävä eteenpäin ja apu tulee, usko vaan.
Tsemppiä, kaikkea hyvää!- Anonyymi
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
Muistakaa tämä
Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Ja
Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat
Voima olkoon kanssanne - Anonyymi
Jos katsoo elämään liittyvää kärsimystä, niin luonto ohjaajana on sadisti. varsinainen leidi domina.
- Anonyymi
Pikkumainen se on ;)
- Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa u l o s t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e räpukamat sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Kokeile alkoa, se on pelastanut monen miehen elämän kun elämä mättää.
- Anonyymi
Älä ota enää...
- Anonyymi
Alkoholi pilaa jokaisen joka siihen lankeaa. Ikuiseen riippuvuuskierteeseen EI kannata lähteä. Irti pääseminen vaatii niin paljon henkistä voimaa, ettei siihen monet pysty.
Alkoholi pilaa parisuhteen, lasten elämän, työpaikan. Johtaa masennukseen, eroon, ja velkakierteeseen.
Jos, haluat pelastaa itsesi. Jätä alkoholituotteet ostamatta.Se on paras lahja, jonka voit antaa itsellesi, puolisollesi ja lapsillesi. - Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa uu ll oo ss tt aa aa sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä p u k a m a t sitä tehdessään.
- Anonyymi
Eikös se Jumala just digannu näistä köyhistä (ja työttömistä?) koska sehän sano et helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin neulansilmän mennä kamelin läpi? ... vai oliks se sittenki et rikkaan päästä taivasten valtakuntaan?
Voi tietty olla sekin et toi oli ihan vaan kirkon masterplan saada seurakuntalaisten rahat itselleen kusettamalla et jos ette anna meille kaikkia ylimääräsiä pennosianne niin ei aukee taivaan portit!- Anonyymi
Mutta ei tämän maailman jumala, se haluaa viihdettä jota köyhät tavikset ei tuota. Kärsimys toimikoon sellaisina. Kauniit ja rohkeat sekä riistäjät tuovat viidearvoa tässä tosielämän BB:ssä.
- Anonyymi
Jos maailma ei d ig g a a susta ja haluaa u l o s t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä p u k a m a t sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Ikävää että asiasi ovat huonosti, mutta ei se kyllä yhdestäkään mielikuvitusolennosta johdu.
- Anonyymi
Sulla sitä riittää tuota mielikuvitusta.
- Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa u l o s t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä p u k a m a t sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla sitä riittää tuota mielikuvitusta.
Riittää, toisin kuin mielikuvitusolennoilla.
- Anonyymi
No mut aivan sama asia kuin se, että jotkut syyttävät tämän maan hallitusta omasta pahasta olostaan. - Nm. Hah
- Anonyymi
Vielä ei ole aika epätoivoon. Esimies voi olla kuolemassa syöpään ja kaikki hänen eläkeikää varten säästämänsä rahat voivat mennä kaatopaikkojen kunnostuksiin ja muita hyväksikäyttäville ihmisille. Kaikki voi näyttäytyä uudessa valossa vaikkapa 5 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa u l l o s t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e r r ä p u k a m a t sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Aloittajan nyt pitää ryhdistäytyä ja lopettaa muiden syyttäminen. Muutat nyt sinne missä on töitä ja lopetat ruikuttamisen. Matutkin muuttaa maaseudulta helsingin keskustaan joten otappa oppia. Muutat vaikka sinne missä rakennetaan uusi sellutehdas tai menetä ukiin kasaamaan autoja hetkeksi.
Tärkein neuvo on: " Koskaan ei asiat ole niin huonosti etteikö niitä viinalla saisi vielä huonommaksi "- Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa u l o o s t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e e r ä p u k a m a t sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Ei elämää kannata niin vakavasti ottaa. Tuskin Jumalakaan haluaa että elät surkutellen ja stressaten. Elämäntilanteet muuttuu kaikilla. Olet ollut paremmissa töissä ja tehnyt duunarin töitä. Voithan tehdä taas duunarintöitä ja samaanaikaan hakea koulutetumpia töitä! Sinulla on lapsia voit olla ylpeä mitä olet saanut aikaan. Kaikilla ei ole lapsia vaikka haluaisivatkin. Nauti perheestäsi ja vietä laatuaikaa lapsiesi kanssa. Et todellakaan ole mikään häpeäpilkku päinvastoin hyvältä ihmiseltä vaikutat. Ei ole sinun syytä jos duuniaikat lähtee alta ajat ovat kurjat sillä saralla tällä hetkellä...
- Anonyymi
Joos maailma ei diggaaa susta ja haluaa uu ll oo ss tt aa aa sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä p u k a m a t sitä tehdessään.
- Anonyymi
Eti työtä, kyllä millä vaan kokopäivätyöllä saat velkojas lyhennettyä😉
Älä nirsoile, vaan haet semmosia mihin voit päästä. Onnea hakemusten tekoon.- Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa u l o ss t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä pp u k a m a t sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa u l o ss t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä pp u k a m a t sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
Pervo viestintoistaja asialla. Se on vaan niin turhautunut kaikkeen...meinaa, että kiusantekokin on muka parempaa...
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä aloittajan ahdistuksen. Yhteiskuntamme on menossa alaspäin, ei ole elämä sellaista kuin oli vielä 30 vuotta sitten.
Huonosti pyyhkii monilla, itsellänikin on ollut koko elämän ajan jotain vaivaa: sairauksia, rahapulaa, onnettomuuksia, niukasti elämistä.
Hei, on hyvä totutella köyhyyteen! Joku ajattelee, että onpas julmasti sanottu, mutta päinvastoin: tarkoitan, että ihmisen tulee pyrkiä selviytymään vaikeissakin olosuhteissa. Ja ihan itse! Köyhyydessään voi opetella aivan uuden elämäntavan. Tärkeintä on: nähdä tulevaan ja hiljalleen valmistautua siihen. Ei pidä luottaa esim. ruokajonoihin. Esim. kulkutaudeista johtuen ne voivat loppua tai jonot tuplaantuvat: hyvä jos sieltä vuoden päästä saa edes näkkileivänpalan.
Kuinka voi nähdä tulevaan? En tarkoita ennustajaeukkoja, jotka vie sulta viimeisetkin rahat, vaan ihan silkkaa päättelykykyä, elämän laskutaitoa. Yhtä asiaa seuraa aina toinen, eli asialla on aina looginen seuraamuksensa. 1 1=2.
Jos vedetään asiaan uskonto mukaan, niin Raamatun UT, etenkin sen Evankeliumit ja Ilmestyskirja ovat ennustaneet nyt alkaneesta "Vaivan ajasta". Ilmestyskirja jopa luettelee tulevat vaikeudet, suorastaan kronologisessa järjestyksessä. Nyt varoitan kuitenkaan hurahtamasta joihinkin "profeettoihin" sun muihin hurmahenkiin, ainakaan sellaisiin, joiden neuvoista pitää maksaa. Raamattu on ihan ilmaista luettavaa, löytyy esim. nettiraamattuja.
Jumala ei varmaankaan ole hylännyt aloittajaa, tuo tunne on vain oma kokemus, kun ahdistaa. Jo se, että aloittaja ajattelee Jumalaa, on Jumalan kutsu itsessään. Hän ei ajattelisi Jumalaa, ellei Jumala Itse hänelle puhuisi. Kannattaa vain jatkaa rukoilua ja kun saa avun, myös kiittää Häntä siitä. Ahdistunut ihminen voi kiukutellakin, epäusko voi houkutella, mutta: tämä kaikki vahvistaa uskoa, kunhan vain pidät uskosta kiinni! Rukoile uskoa, apua ja neuvoa Jeesukselta. "Uskoa, jonka Jeesus Itse vaikuttaa." Omassa voimassa usko hiipuu, mutta "uskossa, jonka Jeesus vaikuttaa", tässä on yliluonnollinen voima: kuin näkymätön silta yli syvän rotkon. Sille on vain uskallettava uskossa astua.
😢👑🙂- Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa uu ll oo ss tt aa aa sut niin anna sen itkeä ja saada p.. e r ä p u k a m a t sitä tehdessään.
- Anonyymi
" Kaikkeni olen tehnyt. " ! Mutta suollat tuollaista tekstiä ja ajatuksia, vaikka olet vanhempi ja sulla on lapsia luotsattavana. Korjaa eka ensimmäiseksi ajatus- ja asennemaailmasi, muu korjaantuu perässä. - Nm. Et ole
- Anonyymi
Älä tuomitse. Täytyyhän sitä joskus purkaa pahaa oloaan. Parempi täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa uu ll oo ss tt aa aa sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä p u k a m a t sitä tehdessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niinkään tuominnut kuin annoin toimintaohjeen. Joskus suorat sanat ovat kyllä paikallaan. - Nm. Herätykseksi
- Anonyymi
Jos maailma ei diggaa susta ja haluaa u l o s t a a sut niin anna sen itkeä ja saada p e r ä p u k a m a t sitä tehdessään. Aika uskomatonta että tällainen viesti johtaa sensuuriin, mitähän sääntöjen vastaista tässä muka on. Onko ruumiin toiminnot kiellettyjä puheenaiheita, vai ottaako maailma nokkiinsa?
- Anonyymi
Unohda jo neperäpukamasi. Olet kirjoittanut jo 12kpl peräpukamajuttua tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda jo neperäpukamasi. Olet kirjoittanut jo 12kpl peräpukamajuttua tähän.
Mitäs poistitte ensimmäisen ja toisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa 11 tähän mennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt hyvä olo? Tunnetko saavuttaneesi jotain? Helpottiko?
- Anonyymi
Kyllä Jeesus rakastaa meitä jokaista ja kuoli meidän jokaisen tähden ristillä.
Omaa elämääni ovat monet Solussa sanoneet Jobin elämäksi.
En kuitenkaan usko yhtä onnelliseen loppuun kuin mitä Job sai.
Taivaallinen Isämme rakasti meitä niin paljon, että antoi oman poikansa ristillä kuolemaan.
Jumala kuoli ristillä meidän syntisten tähden!
Meidän tulee vain luottaa, että Taivaallinen Isämme pitää meistä huolta. - Anonyymi
Ymmärrän, mitä on elää työttömänä, köyhyydessä, vuosikausia masentuneena, eivätkä itsemurha-ajatukset olleet minulle vieraita. Ymmärrän senkin, että millaista on kun esimies etsimällä etsii tekemisistäni virheitä, valehtelee, syrjii ja tekee kaikkensa sinua vastaan. Älä pelkää, vaan pidä yllä osaamistasi. Kun esimieheni oli käyttänyt vihonviimeisen keinonsa nolatakseen minut, seisoin vahvempana kuin koskaan hänen edessään. Olisin voinut maksaa takaisin samalla mitalla ja enemmälläkin. Mutta ei minun tarvinnut. Jumala, johon olin turvannut, nosti esimiestäni ja hänen joukkiotaan vastaan hänen ja heidän vihamiehensä.
Älä kadehdi sitä, joka ansaitsee enemmän, sillä aina on ollut rikkaita ja vähemmän rikkaita. Et ole häpeäpilkku lapsillesi köyhyytesi takia. Ryhdistäydy! Niinkuin Saarnaajan kirjassa lukee: "Ihminen ei käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua, eikä ihmisillä ole muuta onnea kuin iloita ja tehdä hyvää eläessänsä. " Et ole yksin.- Anonyymi
Totta. Jos alkaa verrata itseään paremmin pärjääviin, aina löytyy joku vielä paremmin pärjäävä.
Tiedän kyllä mitä on esim. kuunnella naapurien ja tuttavien kertomuksia esim. ulkomaan matkoistaan... Eräs naisnaapuri aina lenkkisaunassa kehuskeli missä päin Eurooppaa oli miehensä kanssa kulloinkin tullut asuntoautolla kierreltyä. Istuin hiljaa lauteilla. Jotkut ihmiset ovat kiertäneet "koko maailman". Luettu iltamediasta: "Olen käynyt kaikkiaan 147 eri maassa...😎" Suoraan kysyen: miten joku kehtaa vieläpä ylpeillä tuollaisesta?
Siitä on aikaa, taisi olla viime kesänä, kun kävin Korkeasaaressa / pikavisiitillä Hgin keskustassa = tulin lautalla Kauppatorille. Muutoin elän varsin nurkkakuntaisesti, enemmänkin sisällä kotona. Mutta näinkin vähästä voi köyhä ilahtua! Minulla on kaikki, mitä tarvitsen.
- Anonyymi
Luoja ei voi vaikuttaa sielujen vapaaseen tahtoon, eikä laittaa hallitusta tekemään oikeita päätöksiä, muutenhan eläisimme paratiisissa, josta meidän jo karkoitettiin.
- Anonyymi
Hallitushan on tehnyt oikeitä päätöksiä. Suomen tartuntamäärät ja koronakuolemat EU:n ja koko Euroopan alimmasta päästä ja myös talous kärsinyt koko EU:n vähiten. Negatiivisen enintään 72h vanhan testituloksen vaatineen Marinin lakiesityksen HE 137/2020 kaatoivat valiokunnassa oppositioporvarit ja nyt tarvitaan tiukempia perusoikeuksiin kajoamisia. Antakaa hyvät jarruttelijat hallituksen toimia THL:n suosittelemien toimien mukaan niin tilanteemme on jatkossa vielä parempi. Kapuloiden rattaisiin laittaminen poliittisen pelin takia sotii Suomen kansaa ja isänmaata vastaan. Se on maanpetoksellista toimintaa omien ja eturyhmien etujen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitushan on tehnyt oikeitä päätöksiä. Suomen tartuntamäärät ja koronakuolemat EU:n ja koko Euroopan alimmasta päästä ja myös talous kärsinyt koko EU:n vähiten. Negatiivisen enintään 72h vanhan testituloksen vaatineen Marinin lakiesityksen HE 137/2020 kaatoivat valiokunnassa oppositioporvarit ja nyt tarvitaan tiukempia perusoikeuksiin kajoamisia. Antakaa hyvät jarruttelijat hallituksen toimia THL:n suosittelemien toimien mukaan niin tilanteemme on jatkossa vielä parempi. Kapuloiden rattaisiin laittaminen poliittisen pelin takia sotii Suomen kansaa ja isänmaata vastaan. Se on maanpetoksellista toimintaa omien ja eturyhmien etujen takia.
Tämä kirjoitus auttaa ihmistä,joka on hädässä?
Jokainen tietää Marin paskan..mutta Hän kirjoitti omasta hädästään !
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Nuohan ovat pelkkiä armolahjoja, eivät koettelemuksia.
- Anonyymi
Nuohan ovat pelkkiä armolahjoja, eivät koettelemuksia.
Mikä lahko paska?
- Anonyymi
Kaikkeni olen tehnyt, että saisin hyvän elämän itselleni ja varsinkin lapsilleni mut Jumala on määränny toisin ja syössyt minut työttömyyteen ja köyhyyteen, masennukseen ja itsemurha-ajatuksiin.
Olin jo ns.työssä mitä halusin. No en esimiehen mukaan siellä onnistunut muistamattomuuden takia ja hän lisäsi siihen vielä keksittyjä syitä.
Mulla on kaksi korkeakoulututkintoa kun halusi pärjätä. Hanttihommia tehnyt ikäni pikkupalkoilla. Nyt pitkäaikaistyöttömänä, velkaisena ja lapsilleen häpeä pilkkuna. Vittu mikä elämä. Miksi Jumala päätit sit unohtaa minut! Jumalan unohtama ja Saatanan hylkäämä, ei ole helppo olla, kuolisipa pois.
Älä menetä itseäsi,olet tärkeä!
Minä arvostan sinua !
Et tiedäkkään miten hieno ihminen olet,vaikka olosuhteet ovat xxxx.
Olkoon Jumalasi mitä on mutta rukoilen sinun vuoksesi ja lasten.
Lapset ovat rakkaita,mitä minulle ei suotu !
Katso lapsiasi ne on sinusta..olet heidän turva vaikka vaikeata on.
Rakkautta toivon elämääsi ,et ole mikään häpeä pilkku.olet Rakastettu ihminen! - Anonyymi
Kyllä sinua Rakastetaan ,et ole hylätty..Usko !
- Anonyymi
Nyt höpö höpö, ryhdistäydy.
Syytät asiasta jumalaa, jota et ole kuunnellut.
Sinä olet itse tehnyt valintasi urasi eteen, eikö vain?
Saatana ei ole sinua hyljännyt, vaan palkannut joukkoihinsa syyttämään jumalaa.
Mutta ei hätää, tänä päivänä, tällä hetkellä, tällä palstalla Jumala kutsuu sinua töihin ja lupaa sinulle elannon, jota maailma ei voinut antaa.
Tunnethan jumalan, hänen tiensä ja tahtonsa?
Ellet tunne, niin ripin rapin opettelemaan ja tervetuloa taivaan valtakunnan joukkoihin. - Anonyymi
Jumala ei ole välittänyt meistäkään''
Veljeni sairastui kakskymppisenä aivoverenvuotoon.
Anella ja rukoilla saa apuja / tukia.
/perkeleen työvoimapulan paikkaajille on kaikki ilmaista esim. tonnien hammashuolto ja hoito, asunnot ja autot..... - Anonyymi
No eipä tämä teidän jumala ole ketään auttanut. Vuosia ole ole iltapäivälehtien otsikoita lukenut ja ei ole otsikoissa ole ollut asiasta mainintaa. Siellä kuitenkin näistä olisi heti mainita. Aikoinaan eräs, valitettavasti seonnut tuttuni esitteli itseään kuinka jumala hänet pelasti rintasyövästä. Yritin hiukan selittää lääketiteeen ja lääkäreiden osuudesta asiaan, mutta ne eivät olleet osallisia.
- Anonyymi
Ihminen kun me sekaisin niin peli on pelattu. Uskonnot ja uskomukset on kaikista pahinta maailman historiassa. Toivottavasti koronan ansiosta Suomessa tuollainen kaikki toiminta lopetetaan lopullisesti.
- Anonyymi
Hienolta kuulostaa. Pidät vain mielessä että Jumala voi hukuttaa täydellisesti.
- Anonyymi
Suomi on läpeensä korruptoitunut maa.
Pieni piiri toimii mafian tavoin varastaen ja median avulla selitellen jotain.
Joitakin pikkujuttuja paljastetaan. Suurimmat jäävät vain korruptoituneen median tietoon.
---------------------------
Haistapaskauutisointia kaikki! - Anonyymi
Oletko syntynyt tänne, kaunille planeetalle opiskelemaan ja tekmään töitä?
Mitä opiskelit? Piditkö siitä? Mitä toivoit työltä?
Valtionhallinto näkee ihmiset veronmaksajina ja ihmiset menee töihin maksaakseen elämisensä. Tasapaino ei ole ihan kohillaan. - Anonyymi
Löydä valo ja rakkaus sisältäsi. Niin, maailma on menossa ..
mut ehkä tässä ajassa onkin hyvä muistaa, se mikä on tärkeää.
Heräämisen paikka aika monelle. - Anonyymi
Oletko varma?
https://raamattuajassamme.fi/job/- Anonyymi
ei se ole pelkästään jumala joka koettelee.
Jopa huijaavat natsi lääkärit ovat luojan luomia, ja
ne tekee päätöksiä työssään joka päivä.
Toiset vammautetaan tahallaan, jotta kaveri saa leikattavaa.
Jotta sairaala saa laskuttaa siitä tuhansia euroja.
Jokainen on saanut tilaisuuden, ja
miten se on käytetty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se ole pelkästään jumala joka koettelee.
Jopa huijaavat natsi lääkärit ovat luojan luomia, ja
ne tekee päätöksiä työssään joka päivä.
Toiset vammautetaan tahallaan, jotta kaveri saa leikattavaa.
Jotta sairaala saa laskuttaa siitä tuhansia euroja.
Jokainen on saanut tilaisuuden, ja
miten se on käytetty?Jumala loi maailman ja ihmisen kahlitakseen vapaan sielun tekemästä suurempaa vahinkoa kuin mihin pieni ihminen kykenee.
Tiedemiehet rajoittuneisuudessaan ovat antaneet ihmiselle välineitä tehdä omaa pienuuttaan suurempaa vahinkoa ympäristölleen.
- Anonyymi
Tollasia itsekkin olen ajatellut kuin sinä tän tarinan aloittaja. Kakskytvuotta tuli oltua työttömänä. Vittumaista aikaa oli elää 300€ työttömyyskorvauksella kautta kuukausi kun oli omakotitalo ja rouva duunissa. Ja elää vaimonsa rahoilla.
- Anonyymi
kokeile jakaa persettä, ehkä sillä taloustilanteesi paranee ja voit ostaa lapsillesi pleisteissonit ja he arvostavat sinua sitten.
- Anonyymi
Tuollainen että enään äänestäisi ketään hyvinpalkattuun virkaan. Alkaa olla kohdaltani hyvin kaukaista. Liihan vähän enään maailmassa vilpittömyyttä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591