Eihän siinä ole mitään järkeä.
Käteenveto + kondomi
12
1756
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä sellainen järki että jos käytät runsaasti likastetta niin kulli liukuu nyrkissä todella hyvin ja voit katsella sperman roiskumista.
- Anonyymi
Kulli ei kuumene liikaa niin iho ei tule helläksi.
- Anonyymi
On siinä järkeä, tuntuu vaihtelulta paljaaseen käteen verrattuna. Samoin siemenet jää kätevästi talteen.
- Anonyymi
Mitä sinäkään niillä räkäpäillä teet
- Anonyymi
Kumin kanssa voi käyttää sellaisia liukasteita, jotka ärsyttäisivät kullin ihoa. Kunhan ne liukasteet siis eivät haurastuta kondomia rikki.
Tekopillujen kanssa kondomi ei oikein toimi. - Anonyymi
Kondomin voi jättää esim uimapaikan pukukoppiin nähtäville
- Anonyymi
Autossa ajellessa toimii hyvin :) testattu on...
- Anonyymi
Vedin just kortsun munan päälle ja runkkaan hiljalleen.
- Anonyymi
No jää räkäpäät pussiin ,kyl mä ainaskii tykkään runkata kortsuun ,ei tarvii kattoo minne ne räkäpäät lentelee .
- Anonyymi
Järkeä vai ei ,kyl mä ainakii otan suihin vaan kortsun kaa .
- Anonyymi
kyllä mä ja runkkaan aina kortsuun , kum mulla tulee spermat ens ja sit saa oottaa vielä pitkän aikaa kun tulee viimeset räkäpäät
- Anonyymi
Tottakai kortsuun, ei tarvi runkatessa miettiä mihin lasti lentää. Eikä tule ylimääräistä siivoushommaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?126797Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699