Eihän siinä ole mitään järkeä.
Käteenveto + kondomi
12
1632
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä sellainen järki että jos käytät runsaasti likastetta niin kulli liukuu nyrkissä todella hyvin ja voit katsella sperman roiskumista.
- Anonyymi
Kulli ei kuumene liikaa niin iho ei tule helläksi.
- Anonyymi
On siinä järkeä, tuntuu vaihtelulta paljaaseen käteen verrattuna. Samoin siemenet jää kätevästi talteen.
- Anonyymi
Mitä sinäkään niillä räkäpäillä teet
- Anonyymi
Kumin kanssa voi käyttää sellaisia liukasteita, jotka ärsyttäisivät kullin ihoa. Kunhan ne liukasteet siis eivät haurastuta kondomia rikki.
Tekopillujen kanssa kondomi ei oikein toimi. - Anonyymi
Kondomin voi jättää esim uimapaikan pukukoppiin nähtäville
- Anonyymi
Autossa ajellessa toimii hyvin :) testattu on...
- Anonyymi
Vedin just kortsun munan päälle ja runkkaan hiljalleen.
- Anonyymi
No jää räkäpäät pussiin ,kyl mä ainaskii tykkään runkata kortsuun ,ei tarvii kattoo minne ne räkäpäät lentelee .
- Anonyymi
Järkeä vai ei ,kyl mä ainakii otan suihin vaan kortsun kaa .
- Anonyymi
kyllä mä ja runkkaan aina kortsuun , kum mulla tulee spermat ens ja sit saa oottaa vielä pitkän aikaa kun tulee viimeset räkäpäät
- Anonyymi
Tottakai kortsuun, ei tarvi runkatessa miettiä mihin lasti lentää. Eikä tule ylimääräistä siivoushommaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6411680Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968871Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.194477Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka234004Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53871- 953818
Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73656Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle163455Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.413276Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei432551