Eihän siinä ole mitään järkeä.
Käteenveto + kondomi
12
1564
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä sellainen järki että jos käytät runsaasti likastetta niin kulli liukuu nyrkissä todella hyvin ja voit katsella sperman roiskumista.
- Anonyymi
Kulli ei kuumene liikaa niin iho ei tule helläksi.
- Anonyymi
On siinä järkeä, tuntuu vaihtelulta paljaaseen käteen verrattuna. Samoin siemenet jää kätevästi talteen.
- Anonyymi
Mitä sinäkään niillä räkäpäillä teet
- Anonyymi
Kumin kanssa voi käyttää sellaisia liukasteita, jotka ärsyttäisivät kullin ihoa. Kunhan ne liukasteet siis eivät haurastuta kondomia rikki.
Tekopillujen kanssa kondomi ei oikein toimi. - Anonyymi
Kondomin voi jättää esim uimapaikan pukukoppiin nähtäville
- Anonyymi
Autossa ajellessa toimii hyvin :) testattu on...
- Anonyymi
Vedin just kortsun munan päälle ja runkkaan hiljalleen.
- Anonyymi
No jää räkäpäät pussiin ,kyl mä ainaskii tykkään runkata kortsuun ,ei tarvii kattoo minne ne räkäpäät lentelee .
- Anonyymi
Järkeä vai ei ,kyl mä ainakii otan suihin vaan kortsun kaa .
- Anonyymi
kyllä mä ja runkkaan aina kortsuun , kum mulla tulee spermat ens ja sit saa oottaa vielä pitkän aikaa kun tulee viimeset räkäpäät
- Anonyymi
Tottakai kortsuun, ei tarvi runkatessa miettiä mihin lasti lentää. Eikä tule ylimääräistä siivoushommaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915