Oletko holisti?

Anonyymi

Oletko 'uskonholisti', eli riippuvainen uskonnollisesta sonnasta ja Raamatun taruista?
Eräät ressukat haluavat mennä kuulemaan vähintään kerran viikossa Raamatun hupaisia tarinoita ja niiden tulkintoja. Uskonholismi on riippuvuutta aiheuttava vakava sairaus. Se tuhoaa ihmisen aivotoiminnan ja vapauden ajatella omilla aivoillaan. Uskonholismi vie myös helposti rahat ja lopulta hengen.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En onneksi ole. Olen ollut uskonnoton jo 35 vuotta, 12-vuotiaasta alkaen. Olen vapaa.

T: iloinen nauraja

• Anonyymi

Et ole vapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole vapaa.

Olen todellakin vapaa. En usko kenenkään valheisiin enää. En poliitikkojen, en uskovaisten, en valtion.... Tämä on ihanaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todellakin vapaa. En usko kenenkään valheisiin enää. En poliitikkojen, en uskovaisten, en valtion.... Tämä on ihanaa elämää.

Et ole vapaa. Ainoastaan luulet niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole vapaa. Ainoastaan luulet niin.

Kyllä olen vapaa. En usko enää kenenkään valheisiin, vaan nauran makeasti. Tänä iltana pakkaan vesipiippuni selkäreppuuni ja lähden vaimoni kanssa kävelylle Mustikkamaalle. Siellä hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Taatusti myös naurattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen vapaa. En usko enää kenenkään valheisiin, vaan nauran makeasti. Tänä iltana pakkaan vesipiippuni selkäreppuuni ja lähden vaimoni kanssa kävelylle Mustikkamaalle. Siellä hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Taatusti myös naurattaa.

Kyllä räkänokastakin mies saadaan, mutta ei tyhjän naurajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole vapaa. Olet synnin orja. Se on säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mömmö tekee aivoista paskaa. Tee Jim Beamistä kunnon viskikolaa ja ota pari tömäystä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole vapaa. Olet synnin orja. Se on säälittävää.

Mitään syntiä ei ole kuule olemassakaan. Kaikki jumalat ovat vain satuolentoja. Hahahahaa!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koske alkoholiin enää:

https://www.bbc.com/news/uk-11660210
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivinta-ainetta-alkoholi-ja-tupakka-samassa-sarjassa-kovien-huumeiden-kanssa/7225282
        https://rikoksentorjunta.fi/alkoholi-ja-vakivalta
        https://tekniikanmaailma.fi/alkoholi-tappaa-sanoo-tutkimus

Marraskuussa oli piippumies tutkimuksen mukaan kuollut lattialla olevalle patjalle, 37 vuotta polttanut, vain televisio omaisuutena. Tammikuussa löytyi, ruumiinavauksen jälkeen helmikuussa oli haudattavana, ei ketään saattamassa.
        Näin se piippu - oli tuonut tuolle onnettomalle sen maanpäällisen helvetin jossa yritti nauraa. Päälle 60- ikävuoden pääsi, kunnes se elämä päättyi.
        Surullista, että perkeleen voima piti tuonkin sieluparan huumeisen piippujen varassa, kahleessa, köyhyydessä- ajallisessa helvetissä. Se oli valinta, eikä nauru, eikä piippu auttanut onneen. Karu oli kohtalo, aivojen tuoma harha - onnestaan, huumeiden kukkaholisti. Surullinen kohtalo, kerran vielä. Hänen isänsä haudattiin saman ongelman ääressä, tosin alkoholi. Ei isästä ollut kasvattajaksi sen paremman tien suuntaan.
        Lapsi sai nurjantien kulkupolun opiksi ja kävi sen loppuun.

Ei kannata kehua perkeleitten kahleita, siellä tapetaan meidänkin maassa ihmisiä. Lapsilla kaupataan huumeita nuorille, eli huumekauppiaat käyttävät lapsivoimaa , koska sillä halutaan välttää omat tuomiot. Sekin on karsea kenttä, jota ei kannata kehua.
        Mutta, kun se järki on mennyt, tyhjännaurajaksihan sitä ihminen tulee, ilman älliä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marraskuussa oli piippumies tutkimuksen mukaan kuollut lattialla olevalle patjalle, 37 vuotta polttanut, vain televisio omaisuutena. Tammikuussa löytyi, ruumiinavauksen jälkeen helmikuussa oli haudattavana, ei ketään saattamassa.
        Näin se piippu - oli tuonut tuolle onnettomalle sen maanpäällisen helvetin jossa yritti nauraa. Päälle 60- ikävuoden pääsi, kunnes se elämä päättyi.
        Surullista, että perkeleen voima piti tuonkin sieluparan huumeisen piippujen varassa, kahleessa, köyhyydessä- ajallisessa helvetissä. Se oli valinta, eikä nauru, eikä piippu auttanut onneen. Karu oli kohtalo, aivojen tuoma harha - onnestaan, huumeiden kukkaholisti. Surullinen kohtalo, kerran vielä. Hänen isänsä haudattiin saman ongelman ääressä, tosin alkoholi. Ei isästä ollut kasvattajaksi sen paremman tien suuntaan.
        Lapsi sai nurjantien kulkupolun opiksi ja kävi sen loppuun.

Ei kannata kehua perkeleitten kahleita, siellä tapetaan meidänkin maassa ihmisiä. Lapsilla kaupataan huumeita nuorille, eli huumekauppiaat käyttävät lapsivoimaa , koska sillä halutaan välttää omat tuomiot. Sekin on karsea kenttä, jota ei kannata kehua.
        Mutta, kun se järki on mennyt, tyhjännaurajaksihan sitä ihminen tulee, ilman älliä

Mene hoitoon, sekopää.

t: iloinen nauraja

• Anonyymi

Synnin orjia olette molemmat, vaikka luulette olevanne vapaita.

• Anonyymi

Niin, kuten olet sinäkin.

• Anonyymi

Salmela juuri kertoi rahojen rakastavan viisautta, joten kuinka tyhmä pitäisi mielestäsi olla?

• Anonyymi

Olen alkoholisti. Uskonto jää kakkoseksi.

• Anonyymi

Typerä aloitus. Tyypillinen ateistin aivopieru.

• Anonyymi

Olen aivopesty ja hypnotisoitu uskonholisti.
      Olen pastoreiden orja, joka tanssahtelen heidän himojensa ja halujensa mukaan.
      Uskon, mitä he valheellisilla huulillaan puhujakorokkeelta lausuvat lipevillä huulillaan.
      Papit ja pastorit ovat petollisinta porukkaa, mitä maa päällään kantaa.
      He eivät anna mitään, vaan ovat aina vain ottamassa ja vaatimassa.

• Anonyymi

Osuvasti sanottu.

• Näillä tälläkin palstalla hourailevilla oman elämänsä inkvisiittoreilla on lähtenyt Raamattu käsistä jo ajat sitten.

• Anonyymi

Raamattu ja sen taikauskoisuutta pursuavien sivujen selailu tekee viisaastakin tyhmän. Jotkut kuvittelevat jopa saavansa Raamattua lukemalla siivet ja sädekehän päänsä päälle.

• Anonyymi

Niin, ja kultaharput kainaloon.
        On muuten sen verran suuri esine se harppu, että lapset eivät sellaista kyllä pysty edes soittamaan. Kädet eivät yksinkertaisesti ylety harpun kielille.
        Kultaharppu on vielä helvetin painavakin.

• Anonyymi

Terveellisempää se on kuin alkoholismi.

• Anonyymi

Kyllä uskonholismi on aivoille paljon vaarallisempaa kuin alkoholi.

• Anonyymi

Noin puhuu ateisti, jolla itsellään ei ole elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin puhuu ateisti, jolla itsellään ei ole elämää.

Hän puhui vain karun totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän puhui vain karun totuuden.

Naurajien karu elämä löytyy sohvalta mädäntyneenä, kun kukaan ei kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurajien karu elämä löytyy sohvalta mädäntyneenä, kun kukaan ei kaipaa.

Ilmoititko tuossa oman kohtalosi kaakattava kanamies?
        Saattaa hyvinkin olla, että sinun mädäntynyt ruumiisi löytyy viikkojen päästä sohvalta television edestä.
        Yksin lähdet vailla yhtään ystävää. Sitä emme ihmettele lainkaan.

• Anonyymi

Luulen sen johtuvan sielusta. Sielu vetää polvilleen elämän edessä välillä. Onko sinulta köysi loppunut vai paleltaako sarvia?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73