Oletko holisti?

Anonyymi

Oletko 'uskonholisti', eli riippuvainen uskonnollisesta sonnasta ja Raamatun taruista?
Eräät ressukat haluavat mennä kuulemaan vähintään kerran viikossa Raamatun hupaisia tarinoita ja niiden tulkintoja. Uskonholismi on riippuvuutta aiheuttava vakava sairaus. Se tuhoaa ihmisen aivotoiminnan ja vapauden ajatella omilla aivoillaan. Uskonholismi vie myös helposti rahat ja lopulta hengen.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En onneksi ole. Olen ollut uskonnoton jo 35 vuotta, 12-vuotiaasta alkaen. Olen vapaa.

      T: iloinen nauraja

      • Anonyymi

        Et ole vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vapaa.

        Olen todellakin vapaa. En usko kenenkään valheisiin enää. En poliitikkojen, en uskovaisten, en valtion.... Tämä on ihanaa elämää.

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todellakin vapaa. En usko kenenkään valheisiin enää. En poliitikkojen, en uskovaisten, en valtion.... Tämä on ihanaa elämää.

        T: iloinen nauraja

        Et ole vapaa. Ainoastaan luulet niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vapaa. Ainoastaan luulet niin.

        Kyllä olen vapaa. En usko enää kenenkään valheisiin, vaan nauran makeasti. Tänä iltana pakkaan vesipiippuni selkäreppuuni ja lähden vaimoni kanssa kävelylle Mustikkamaalle. Siellä hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Taatusti myös naurattaa.

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen vapaa. En usko enää kenenkään valheisiin, vaan nauran makeasti. Tänä iltana pakkaan vesipiippuni selkäreppuuni ja lähden vaimoni kanssa kävelylle Mustikkamaalle. Siellä hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Taatusti myös naurattaa.

        T: iloinen nauraja

        Kyllä räkänokastakin mies saadaan, mutta ei tyhjän naurajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen vapaa. En usko enää kenenkään valheisiin, vaan nauran makeasti. Tänä iltana pakkaan vesipiippuni selkäreppuuni ja lähden vaimoni kanssa kävelylle Mustikkamaalle. Siellä hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Taatusti myös naurattaa.

        T: iloinen nauraja

        Et ole vapaa. Olet synnin orja. Se on säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen vapaa. En usko enää kenenkään valheisiin, vaan nauran makeasti. Tänä iltana pakkaan vesipiippuni selkäreppuuni ja lähden vaimoni kanssa kävelylle Mustikkamaalle. Siellä hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Taatusti myös naurattaa.

        T: iloinen nauraja

        Mömmö tekee aivoista paskaa. Tee Jim Beamistä kunnon viskikolaa ja ota pari tömäystä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vapaa. Olet synnin orja. Se on säälittävää.

        Mitään syntiä ei ole kuule olemassakaan. Kaikki jumalat ovat vain satuolentoja. Hahahahaa!

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koske alkoholiin enää:

        https://www.bbc.com/news/uk-11660210
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivinta-ainetta-alkoholi-ja-tupakka-samassa-sarjassa-kovien-huumeiden-kanssa/7225282
        https://rikoksentorjunta.fi/alkoholi-ja-vakivalta
        https://tekniikanmaailma.fi/alkoholi-tappaa-sanoo-tutkimus

        T: iloinen nauraja

        Marraskuussa oli piippumies tutkimuksen mukaan kuollut lattialla olevalle patjalle, 37 vuotta polttanut, vain televisio omaisuutena. Tammikuussa löytyi, ruumiinavauksen jälkeen helmikuussa oli haudattavana, ei ketään saattamassa.
        Näin se piippu - oli tuonut tuolle onnettomalle sen maanpäällisen helvetin jossa yritti nauraa. Päälle 60- ikävuoden pääsi, kunnes se elämä päättyi.
        Surullista, että perkeleen voima piti tuonkin sieluparan huumeisen piippujen varassa, kahleessa, köyhyydessä- ajallisessa helvetissä. Se oli valinta, eikä nauru, eikä piippu auttanut onneen. Karu oli kohtalo, aivojen tuoma harha - onnestaan, huumeiden kukkaholisti. Surullinen kohtalo, kerran vielä. Hänen isänsä haudattiin saman ongelman ääressä, tosin alkoholi. Ei isästä ollut kasvattajaksi sen paremman tien suuntaan.
        Lapsi sai nurjantien kulkupolun opiksi ja kävi sen loppuun.

        Ei kannata kehua perkeleitten kahleita, siellä tapetaan meidänkin maassa ihmisiä. Lapsilla kaupataan huumeita nuorille, eli huumekauppiaat käyttävät lapsivoimaa , koska sillä halutaan välttää omat tuomiot. Sekin on karsea kenttä, jota ei kannata kehua.
        Mutta, kun se järki on mennyt, tyhjännaurajaksihan sitä ihminen tulee, ilman älliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marraskuussa oli piippumies tutkimuksen mukaan kuollut lattialla olevalle patjalle, 37 vuotta polttanut, vain televisio omaisuutena. Tammikuussa löytyi, ruumiinavauksen jälkeen helmikuussa oli haudattavana, ei ketään saattamassa.
        Näin se piippu - oli tuonut tuolle onnettomalle sen maanpäällisen helvetin jossa yritti nauraa. Päälle 60- ikävuoden pääsi, kunnes se elämä päättyi.
        Surullista, että perkeleen voima piti tuonkin sieluparan huumeisen piippujen varassa, kahleessa, köyhyydessä- ajallisessa helvetissä. Se oli valinta, eikä nauru, eikä piippu auttanut onneen. Karu oli kohtalo, aivojen tuoma harha - onnestaan, huumeiden kukkaholisti. Surullinen kohtalo, kerran vielä. Hänen isänsä haudattiin saman ongelman ääressä, tosin alkoholi. Ei isästä ollut kasvattajaksi sen paremman tien suuntaan.
        Lapsi sai nurjantien kulkupolun opiksi ja kävi sen loppuun.

        Ei kannata kehua perkeleitten kahleita, siellä tapetaan meidänkin maassa ihmisiä. Lapsilla kaupataan huumeita nuorille, eli huumekauppiaat käyttävät lapsivoimaa , koska sillä halutaan välttää omat tuomiot. Sekin on karsea kenttä, jota ei kannata kehua.
        Mutta, kun se järki on mennyt, tyhjännaurajaksihan sitä ihminen tulee, ilman älliä

        Mene hoitoon, sekopää.

        t: iloinen nauraja


    • Anonyymi

      Synnin orjia olette molemmat, vaikka luulette olevanne vapaita.

      • Anonyymi

        Niin, kuten olet sinäkin.


    • Anonyymi

      Salmela juuri kertoi rahojen rakastavan viisautta, joten kuinka tyhmä pitäisi mielestäsi olla?

    • Anonyymi

      Olen alkoholisti. Uskonto jää kakkoseksi.

    • Anonyymi

      Typerä aloitus. Tyypillinen ateistin aivopieru.

    • Anonyymi

      Olen aivopesty ja hypnotisoitu uskonholisti.
      Olen pastoreiden orja, joka tanssahtelen heidän himojensa ja halujensa mukaan.
      Uskon, mitä he valheellisilla huulillaan puhujakorokkeelta lausuvat lipevillä huulillaan.
      Papit ja pastorit ovat petollisinta porukkaa, mitä maa päällään kantaa.
      He eivät anna mitään, vaan ovat aina vain ottamassa ja vaatimassa.

      • Anonyymi

        Osuvasti sanottu.

        T: iloinen nauraja


    • Näillä tälläkin palstalla hourailevilla oman elämänsä inkvisiittoreilla on lähtenyt Raamattu käsistä jo ajat sitten.

    • Anonyymi

      Raamattu ja sen taikauskoisuutta pursuavien sivujen selailu tekee viisaastakin tyhmän. Jotkut kuvittelevat jopa saavansa Raamattua lukemalla siivet ja sädekehän päänsä päälle.

      • Anonyymi

        Niin, ja kultaharput kainaloon.
        On muuten sen verran suuri esine se harppu, että lapset eivät sellaista kyllä pysty edes soittamaan. Kädet eivät yksinkertaisesti ylety harpun kielille.
        Kultaharppu on vielä helvetin painavakin.


    • Anonyymi

      Terveellisempää se on kuin alkoholismi.

      • Anonyymi

        Kyllä uskonholismi on aivoille paljon vaarallisempaa kuin alkoholi.


      • Anonyymi

        Noin puhuu ateisti, jolla itsellään ei ole elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puhuu ateisti, jolla itsellään ei ole elämää.

        Hän puhui vain karun totuuden.

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän puhui vain karun totuuden.

        T: iloinen nauraja

        Naurajien karu elämä löytyy sohvalta mädäntyneenä, kun kukaan ei kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurajien karu elämä löytyy sohvalta mädäntyneenä, kun kukaan ei kaipaa.

        Ilmoititko tuossa oman kohtalosi kaakattava kanamies?
        Saattaa hyvinkin olla, että sinun mädäntynyt ruumiisi löytyy viikkojen päästä sohvalta television edestä.
        Yksin lähdet vailla yhtään ystävää. Sitä emme ihmettele lainkaan.


    • Anonyymi

      Luulen sen johtuvan sielusta. Sielu vetää polvilleen elämän edessä välillä. Onko sinulta köysi loppunut vai paleltaako sarvia?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe