Phuket aukeaa rokotetuille heinäkuussa

Anonyymi

Turismin palauttamisen keinot lisääntyvät.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5e09f24b-89af-4b06-bf12-00415c3207ca
Itse en kyllä Phuketiin menisi. Thaimaan huonoimpia paikkoja, paitsi rantalomalaisille ihan ok. Mieluummin olen karanteenissa viikon tai kaksi, kuin menisin Phuketiin, mutta onhan se edistystä tuokin. Hyvä Thaimaa!

73

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loukkari on Phukessa oikea loukkari, tosin ausseja käy siellä kesälläkin, mieluiten hekin tosin tulevat Pattijoelle.

      • Itse olen useammankin kerran ollut Phuketissa tuon varsinaisen talvisesongin ulkopuolella ja olen aivan hyvin viihtynyt. Kyllähän tietysti esimerkiksi sademäärissä on iso ero talviaikaan nähden, mutta ei ole omalle kohdalle kertaakaan sattunut niin, että olisi satanut ”kokoajan”.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Itse olen useammankin kerran ollut Phuketissa tuon varsinaisen talvisesongin ulkopuolella ja olen aivan hyvin viihtynyt. Kyllähän tietysti esimerkiksi sademäärissä on iso ero talviaikaan nähden, mutta ei ole omalle kohdalle kertaakaan sattunut niin, että olisi satanut ”kokoajan”.

        Enpä vielä lähtisi tilaamaan lentolippuja jos ei olisi varmaa että rahat palautetaan jos matka koronan takia peruutetaan, tuossa on kysymys eräänlaisesti kuplasta, kaikki liikkuminen phuketista ulospäin on helppo katkaista jos korona siellä lisääntyy, eli on perusteltua kokeilla toimiiko asia, jos ei rajat sisämaahan kiinni... Sinänsä tilanne Thaimaassa on hyvin ikävä, tämä syö todella paljon turismia, ja turistelle tarjottavia palveluita... joka paikassa, pattaya on pahimmassa tilanteessa eikä todennäköisesti tule selviämään tästä kriisistä kuivinjaloin sitten on phuket, muita tämä ongelma ei pahemmin vaurioita, onhan sisämaassa paljon muutakin kuin turismi, mutta tilanne esim. thaimaan maaseudulla alkaa olla katastrofaalinen, ihmisiltä alkaa ruoka loppumaan, eikä tuloista ole tietokaan...

        By NumBalll HHN 60v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä vielä lähtisi tilaamaan lentolippuja jos ei olisi varmaa että rahat palautetaan jos matka koronan takia peruutetaan, tuossa on kysymys eräänlaisesti kuplasta, kaikki liikkuminen phuketista ulospäin on helppo katkaista jos korona siellä lisääntyy, eli on perusteltua kokeilla toimiiko asia, jos ei rajat sisämaahan kiinni... Sinänsä tilanne Thaimaassa on hyvin ikävä, tämä syö todella paljon turismia, ja turistelle tarjottavia palveluita... joka paikassa, pattaya on pahimmassa tilanteessa eikä todennäköisesti tule selviämään tästä kriisistä kuivinjaloin sitten on phuket, muita tämä ongelma ei pahemmin vaurioita, onhan sisämaassa paljon muutakin kuin turismi, mutta tilanne esim. thaimaan maaseudulla alkaa olla katastrofaalinen, ihmisiltä alkaa ruoka loppumaan, eikä tuloista ole tietokaan...

        By NumBalll HHN 60v.

        Olen tällähetkellä thaimaan maaseudulla, ihmiset elävät hyvinkin tyytyväisinä ihan normaalia elämää. Mistään katastrofista ei siis todellakaan ole tietoakaan.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Olen tällähetkellä thaimaan maaseudulla, ihmiset elävät hyvinkin tyytyväisinä ihan normaalia elämää. Mistään katastrofista ei siis todellakaan ole tietoakaan.

        Mukavaa että asiasi on kunnossa, kansainvälinen punainen risti on tehnyt thaimaahan avunpyynnon, että ihmiset jotka kynnelle kykenevät auttaisivat toisiaan niin paljon kuin mahdollista, toki thaimaan maaseutu on omavarainen siihen pisteeseen asti kun on ruokaa riittää miljoonat työttömät alkavat rasittaa maan taloutta, joka onneksi on kohtuullisen hyvässä kunnossa. Toivataan että tilanne laukeaa pian parempaan suuntaan ja turistit pääsevät maahan, sitä tämä maa tarvitsee.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa että asiasi on kunnossa, kansainvälinen punainen risti on tehnyt thaimaahan avunpyynnon, että ihmiset jotka kynnelle kykenevät auttaisivat toisiaan niin paljon kuin mahdollista, toki thaimaan maaseutu on omavarainen siihen pisteeseen asti kun on ruokaa riittää miljoonat työttömät alkavat rasittaa maan taloutta, joka onneksi on kohtuullisen hyvässä kunnossa. Toivataan että tilanne laukeaa pian parempaan suuntaan ja turistit pääsevät maahan, sitä tämä maa tarvitsee.
        By NumBall HHN 60v.

        Tekopyhä masturbaatiokeikari Hiekkaharjusta hurskastelee vaihteeksi. Sinunko harteillasi se lepää Thaimaan turismin taakka? Suomen sosiaaliturva, terveydenhuolto ja eläkkeet ovat vaarassa kun tyttöhallitus tuhoaa talouden varsinkin pienyrityksiltä, jotka ovat suurin veronmaksaja Suomessa. Siitä sinun kannattaa olla huolissasi koska se koskee sinua. Thaimaan asiat eivät koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhä masturbaatiokeikari Hiekkaharjusta hurskastelee vaihteeksi. Sinunko harteillasi se lepää Thaimaan turismin taakka? Suomen sosiaaliturva, terveydenhuolto ja eläkkeet ovat vaarassa kun tyttöhallitus tuhoaa talouden varsinkin pienyrityksiltä, jotka ovat suurin veronmaksaja Suomessa. Siitä sinun kannattaa olla huolissasi koska se koskee sinua. Thaimaan asiat eivät koske.

        Niinkö taas, mitens täällä kukaan ei arvostele hallitusta, vaikka thaimaa on vähintään yhtä kusessa kuin suomi koronan takia, työttömiä on enemmän kuin suomessa asukkaita, tyttöhallitus, onko amalia mukana, kun noin olet siihen suivaantunut, huonoin hallitus on ollut tämä sippilän jallitus niin käy kun kansa äänestää apupuolueet valtaan, jo viimeinen valtiomies Kekkonen aikanaan totesi että kokkarit pysyköön oppositiossa, ne tuhoavat suomen hallituksessa... näin on joka kerta meinannut käydä kun se on päässyt päättämään, onneksi se on kuitenkin hyvin harvinaista ollut suomen historiassa, persuista ei ole kokemusta, kun eivät ole ollet koskaan hallituksessa, ellei sitä sinisten takin kääntäjien joukkoa oteta huomioon... no silläkään ei ollut tulevaisuutta, vaan katosi kokonaan maailman kartalta, muuten olen kanssasi suht. samaa mieltä.

        Suomen hallitus olisi pitänyt aloittaa kovat eristämistoimet vuosi sitten, kuten thaimaan hallitus teki, eipä thaimaassa ole koronaa kuin murto-osa siitä mitä suomessa, mutta kalliiksi tämä tulee niin suomelle kuin thaimaalle, ja koko maailmalle.

        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Olen tällähetkellä thaimaan maaseudulla, ihmiset elävät hyvinkin tyytyväisinä ihan normaalia elämää. Mistään katastrofista ei siis todellakaan ole tietoakaan.

        Miksi et lähtenyt Neidon ryhmään Burista auttamaan sbugee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhä masturbaatiokeikari Hiekkaharjusta hurskastelee vaihteeksi. Sinunko harteillasi se lepää Thaimaan turismin taakka? Suomen sosiaaliturva, terveydenhuolto ja eläkkeet ovat vaarassa kun tyttöhallitus tuhoaa talouden varsinkin pienyrityksiltä, jotka ovat suurin veronmaksaja Suomessa. Siitä sinun kannattaa olla huolissasi koska se koskee sinua. Thaimaan asiat eivät koske.

        Ja rokotukset eivät estä koronan tartuttamista. Miten itsekäs ihminen voi olla kun matkustaa tälläisenä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et lähtenyt Neidon ryhmään Burista auttamaan sbugee?

        No siks ku Dröhuissa meni Zabwingit totaali häderiks ja Harzebil djollas oikokasvoon laugidraamat. Righti dallaa edelleen!!


    • Anonyymi

      Matkaan vaan !

      Tietysti on se riski, että etenkin ruotsalaiset ja britit kantavat saarelle tautia.

      Pientä rajaa tautilaisiin on syytä pitää, vaikka kansanrokotteen olisikin saanut.

      Itse otan vielä varmuuden vuoksi inkivääriä aamukahavikupposessa. On muute hyvääkin.

    • Anonyymi

      Voisin kyllä lähteä Phukettiin heinäkuussa jos sieltä saa kahden viikon karanteenivapaan oleskelun jälkeen siirtyä Pattayalle

    • Anonyymi

      Menet Pattayalle koska et saa seksiå muuten

      • Anonyymi

        sikis saa


        kiljua


      • Anonyymi

        Juu. Ei o sexiä. o vaa exiä


    • Anonyymi

      Eikös se Phuketin silta ole suljettuna, ollut kohta jo liki vuoden ?

    • Anonyymi

      Myös Samuille on tulossa samanlainen koronakupla.

      • Anonyymi

        Samui ja Phuke

        molemmat onnettomia peräkyliä, joissa tylsistyy alta aikayksikön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samui ja Phuke

        molemmat onnettomia peräkyliä, joissa tylsistyy alta aikayksikön.

        Älä unohda että arvovaltaisella senseillä on kuuden makuuhuoneen merenrantahuvila Phuketissa jonka rannassa on Phuketin ainoa savusauna ja saaren komein luksusjahti.
        Taisi olla myös pari supervesijettiä joiden porpelit on säädetty kisakuntoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samui ja Phuke

        molemmat onnettomia peräkyliä, joissa tylsistyy alta aikayksikön.

        Itselläni on Samui yksi niitä harvoja suosittuja Thaimaan kohteita missä ei ole tullut käytyä, joten siitä en kommentoi mitään.
        Mutta Phuketissa sekä Pattayalla on tullut käytyä molemmissa lukuisia kertoja (olisikohan Phuketissa luokkaa 5krt ja Pattayalla varmaankin lähemmäs 10krt.).
        Mutta en kyllä ole Phuketissa(kaan) ikinä tylsistynyt ja jos vertailu on nyt Pattayaan, niin en oikein keksi mitä Pattayalla on sellaista mitä ei myös Phuketista löydy.
        Phuketissa vielä mielestäni suhteessa Pattayalle selvästi paremmat rannat ja uima/sukellusmahdollisuudet sekä enemmän myös "luontoa" lähellä.
        Pattaya taasen sitten selvästi edullisempi ympäri vuoden, kun Phuketissa etenkin sesongilla hotellien hinnat erittäin kovia (sesongin ulkopuolella sitten taas löytyy edullisempaa majoitusta hyvälläkin hinta/laatu suhteella).
        Itselleni Phuket on jopa miellyttävämpi kohde kuin Pattaya, mutta monasti valinta on osunut muihin paikkoihin Thaimaassa, koska talven lomakauden ulkopuolella lentojen tarjonta Phuketiin on selkeästi suppeampaa kuin Bangkokin lennoissa (mutta lomakaudella taasen etelän kentille, eli Phuketin ja Krabiin saattaa saada lomalentojen peruutuslentopaikkoja hyvinkin edullisesti muutaman päivän varoitusajalla otettuna).


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Itselläni on Samui yksi niitä harvoja suosittuja Thaimaan kohteita missä ei ole tullut käytyä, joten siitä en kommentoi mitään.
        Mutta Phuketissa sekä Pattayalla on tullut käytyä molemmissa lukuisia kertoja (olisikohan Phuketissa luokkaa 5krt ja Pattayalla varmaankin lähemmäs 10krt.).
        Mutta en kyllä ole Phuketissa(kaan) ikinä tylsistynyt ja jos vertailu on nyt Pattayaan, niin en oikein keksi mitä Pattayalla on sellaista mitä ei myös Phuketista löydy.
        Phuketissa vielä mielestäni suhteessa Pattayalle selvästi paremmat rannat ja uima/sukellusmahdollisuudet sekä enemmän myös "luontoa" lähellä.
        Pattaya taasen sitten selvästi edullisempi ympäri vuoden, kun Phuketissa etenkin sesongilla hotellien hinnat erittäin kovia (sesongin ulkopuolella sitten taas löytyy edullisempaa majoitusta hyvälläkin hinta/laatu suhteella).
        Itselleni Phuket on jopa miellyttävämpi kohde kuin Pattaya, mutta monasti valinta on osunut muihin paikkoihin Thaimaassa, koska talven lomakauden ulkopuolella lentojen tarjonta Phuketiin on selkeästi suppeampaa kuin Bangkokin lennoissa (mutta lomakaudella taasen etelän kentille, eli Phuketin ja Krabiin saattaa saada lomalentojen peruutuslentopaikkoja hyvinkin edullisesti muutaman päivän varoitusajalla otettuna).

        Sillä että Phuket on kalliimpi, on myös psotiivinen vaikutus.
        Matkailijat jotka valitsevat kohteeksi kalleimpanakin aikana Phuketi Pattayan sijaan, ei tarvitse olla tekemisissä henkilöiden kanssa mm. jotka tällä palstalla kirjoittelee kiljuista, niuvoista ja ajattelee alapäällään, sekä ei nollapromillessa lomaile montaakaan minuuttia.


    • Saarilla voi tehdä Thaimaassa neljää asiaa.

      Faranginuorten keskinäistä parittelua, parinhakua ja bilettämistä, sukellusretkiä ja kursseja, viettää rantalomaa, harrastaa kevyttä retkeilyä ja patikoimista.

      Noista ylivoimainen ykkönen on tuo ensin mainittu. En jaksa katsella yhtään nykyään faranginuorison, varsinkaan brittien ja svedujen riehumista. Se on lapsekasta esiintymistä.

      Saarilla olen ollut yhteensä varmaankin liki vuoden. Osa siitä thainyrkkeilyleireillä, osa kuntolomalla, vähän sukelluskursseilla ja kolmannes lomaillen.

      Kirkasvetinen suuri tekojärvi on puolen tunnin ajomatkan päässä ja kotijoen lammet on uimakelpoisia ja niissä on virtaava, hapekas vesi joka kelpaa kaloillekin.

      Hieman itseäni jänskättää lammissa uiminen, kun niissä on nähty reippaan kokoisia pytoneja, mutta ei ne minua syö kun ne ei syö edes kanoja eikä pieniä lapsia.

      • Anonyymi

        Kiitos elämänkertasi täydennyksestä, pelastuiko sbuge tänään avustusjoukkojenne toimesta?

        Jänskää tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos elämänkertasi täydennyksestä, pelastuiko sbuge tänään avustusjoukkojenne toimesta?

        Jänskää tosiaan.

        Noi on aivan täyttä puppua 2010:n illuusiot että olisi ollut leireillä ja ylipäätään harrastanut
        thainyrkkeilyä.
        Ennen oli leirejä Amissa ja Maissa, nyt saarilla.
        Samaan aikaan ollut aktiiviurheilija, valmentaja, kiireinen liikemies, omakotitalojen rakentaja omatoimisesti, euroopan kiertäjä, veneijijä, kahden lapsiperheen isukki, alkoholisti, kaikkea opiskeleva useita tunteja päivässä, satojen kaatojen mies, maailmanmatkaaja.
        Kirjoitella voi, mutta täällä noi jutut vain hymyilyttää.


    • Anonyymi

      Liikenneministeri Saksayamin mukaan Thaimaan lokakuussa odotettavissa oleva avautuminen ulkomaalaisille turisteille tulee tuomaan mukanaan nopean matkustajamäärien paluun, joka on jatkuva koko viimeisen vuosineljänneksen ajan. Hän ennakoi matkustajamäärien palaavan entiselle tasolleen jo vuoden 2022 aikana.

    • Anonyymi

      Pitää kattoa jos saa tytön kutsuttua Phukettiin.

      • Anonyymi

        Ilmoita sille ajankohta, niin se voi katsoa kalenteristaan minkä numeroisen poikaystävän varaus on, katsos kun päällekkäiset perseenvaraukset ei skulaa.
        Ilmoittele sitten miten kävi kun olet "kattonut".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita sille ajankohta, niin se voi katsoa kalenteristaan minkä numeroisen poikaystävän varaus on, katsos kun päällekkäiset perseenvaraukset ei skulaa.
        Ilmoittele sitten miten kävi kun olet "kattonut".

        Niinhän se voi olla, mutta so what?

        Sitten etsitään uus tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se voi olla, mutta so what?

        Sitten etsitään uus tyttö

        Ei siinä mitään jos tahtoo hinkata itseensä sellaiseen jota arabeista huumehörhöihin ja kaikkea siltä väliltä on jo aiemmin hinkannu ja vielä sellaisesta maksaa.
        Sitä vartenhan Pattaya on paratiisi, että kaikille on kaikkea, myös junteille jotka joutuu ostamaan seuraa itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään jos tahtoo hinkata itseensä sellaiseen jota arabeista huumehörhöihin ja kaikkea siltä väliltä on jo aiemmin hinkannu ja vielä sellaisesta maksaa.
        Sitä vartenhan Pattaya on paratiisi, että kaikille on kaikkea, myös junteille jotka joutuu ostamaan seuraa itselleen.

        Juuri näin kuten meilläkin täällä Thaimaassa.

        T numerosensei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään jos tahtoo hinkata itseensä sellaiseen jota arabeista huumehörhöihin ja kaikkea siltä väliltä on jo aiemmin hinkannu ja vielä sellaisesta maksaa.
        Sitä vartenhan Pattaya on paratiisi, että kaikille on kaikkea, myös junteille jotka joutuu ostamaan seuraa itselleen.

        Kotkan meripäivillä 10 markan pilubussissa alulle laitettu hoivakodin wannabe- sensei on palannut höperöissä tarinoissaan vuosia taaksepäin aikaan, jolloin mielessä pyöri vain lohduton katkeruus viriilejä miehiä kohtaan joilla on rahaa ja kykyä.

        Kaipuusi on lohduton myös minua ja Pattayaa kohtaan. Ilmeisesti olet kerran päässyt joskus maistamaan Pattayan iloja, mutta heikosti kävi. Joku vienyt rahat ja sydämesi samalla kerralla?

        Oliko sinut jättänyt omaishoitajasi kenties Pattayan tyttöjä vai onko toivoton haaveesi käydä sieltä uusi hakemassa itsellesi? Haaveeksi se jääkin. Katkeruutesi kertoo tarinaa jossa olet elämäsi loppusuoralla, mutta et hyväksy sitä.

        Kateutesi eläväisiä ihmisiä kohtaan kertoo sen että olet ollut jo pitkään huonossa kunnossa sekä fyysisesti että psyykkisesti.

        Ilmeisesti olet ollut aina joko erittäin arka ja pelokas, taikka muutoin rajoitteishenkilö, koska sinulla on äärimmäisen vähän elämänkokemusta ja välttelet fyysisiä kontakteja ihmisiin.

        Kaikista rajoitteista ja sosiaalisesta eristäytymisestä huolimatta arvelet jostakin kumman syystä olevasi "omassa kastissasi" ja jotenkin parempi kuin muut, vaikka et ole todellisuudessa yhtään mitään.

        Tavallisen suomalaisen miehen on aivan turha kadehtia meikäläistä. Ok, tulen nyt toimeen varsin mukavasti ja kykenen elättämään perheeni ja elämään itselleni ja meille ihan mukavaa elämää, josta olen kiitollinen.

        Se ei ole tullut ilmaiseksi. Paljon on tehty töitä ja paljon nähty vaivaa sen eteen. On mahtunut paljon myös pettymyksiä tälle taipaleelle. On tehty virheitä, vääryyksiä ja myös itse joutunut niiden kohteeksi. Myös rikosten kohteeksi.

        Ongelmista nouseminen ei ole ollut helppoa eikä nopeaa, koska olen hidas hämäläinen.

        Ainoana todellisena saavutuksenani ja kympin suorituksena tässä maailmassa pidän lapsiani. He ovat parasta ja puhtainta mitä on ja tulee olemaan. Kaikessa täydellisyydessään ja epätäydellisyydessään.

        Sinun elämänkokemuksen puutteesta ja elämämisen pelosta kertoo monet asiat. Kadehdit jotakin halpaa venettä, jolla parina kesänä tehtiin retkiä aikoinaan. Kadehdit tavallisia moottoripyöriä ja MP-harrastusta.

        Kadehdit parinsadantonnin taloa ja muutaman tonnin uima-allasta. Miksi? Eikös tarinan mukaan sinulla ole paljon hienommat plus kaikki salaiset omistukset siihen päälle?

        Kadehdit urheiluharrastuksia. Miksi? En ole saavuttanut mitään merkittävää harrastuksissani ja ne ovat olleet vain harrastuksia. Juniorina hieman nuorten kisamenestystä mutta sekin vähäistä.

        Miksi et itse harrasta mitään? Mikä estää ja mikä on estänyt? Itse tulisin hulluksi jos olisin sisätiloissa aina tekemättä mitään. Ihmistä ei ole luotu olemaan liikkumatta ja terve sielu terveessä ruumiissa pitää täysin paikkaansa.

        Minulla on lievän ylivilkkauden vuoksi (joka on laantunut huimasti) ja rajojen kokeilun vuoksi komea kokoelma vammoja kropassani. Osa urheilussa tulleita ja osa vapaa-ajalla.

        Osa ei parane koskaan, kuten nivelrikot ja ääreishermojen vammat. Murtumia ollut parikymmentä. Leikkauksia toistakymmentä. Nauloja ja tukiverkkoja kolmessa paikassa. Kroonisia kipuja kahdessa paikassa. Kulumia koko kroppa täynnä.

        Olen juu satojen kaatojen mies, mutta vain yhtä vaimoistani olen pettänyt. Kaadot tapahtuneet muutoin poikamiesaikoihin.

        Maailmanmatkaaja? Jaa-a.. Jos ajelee Euroopassa maiden halki ja alpeilla parisataatuhatta kilsaa niin ei se tee kenestäkään maailmanmatkaajaa paitsi jonkun sohvaperunan mielestä.

        Muutama lyhyt lomamatka perinteisiin turistikohteisiin kerran vuodessa ja muutamia kaupunkilomia. Lasten kanssa lapissa, mökillä ja matkailuautoillen sekä jokunen "etelän loma".

        Thaimaa nyt luonnollisesti on likimain yhtä tuttu kuin Suomi, mutta kummankaan maan mikään asiantuntija en ole enkä edes halua olla. Riittää että hoitaa oman osansa ja kantaa kortensa kekoon.

        Ympärysmaista muissa olen lyhyesti käynyt (pari viikkoa per maa) paitsi Myanmarissa.
        Näillä meriiteillä ei olla maailmanmatkaajia. Amerikka ja Australia kokonaan vierailematta. Kiinassa olen ollut messuilla kahdesti.

        Eurooppaan tehtiin aikoinaan paljon tehdasvierailuita, mutta nekään ei tee kenestäkään maailmanmatkaajaa.

        Että semmoista. Siispä edelleenkin jaksan ihmetellä että mille ihmeelle sinä minussa olet kateellinen? En pröystäile millään, vaikka siihen varaa keskimääräistä enemmän rahallisesti olisikin.

        Siitä olen ylpeä että voin tukea lapsiani aina tarvittaessa. Antaisin heille vaikka molemmat munuaiseni ja viimeisen leipäpalan jos tilanne sen vaatisi. He ovat ainoat asiat joilla todellisuudessa on merkitystä.

        Jos olet rakastunut minuun, niin voin kertoa että olen heteromies, enkä tykkää katkerista naismaisista miehistä. Et ole makuuni.


      • Jep Numba, hauskaa luettavaa Neidiltä joka ei pidä katkerista naismaisista, ja joka ei pröystäile alati muuttuvilla elämänkerroilaan aijaten tiliotteitaan ja varallisuuttaan kylän komeimman talon olohuoneesta, jonne mahtuu talo ja jonka pihalla on hotellin haaveilluusiouima-allas.
        Olen näemmä tehnyt suuren vaikutuksen tuohon naismaiseen vedonlyöjään.
        Ai että miten täällä Chiang Maissa menee......
        Emme olleet salaisella sbugen pelastusretkellä eilen kuten Neito, mutta edelleenkin kannamme vastuun työntekijöistämme ja läheisistämme, joka todellakin näkyy tiliotteella.


      • Kuksaa kaipaa anonyymi 24/7. Kovin on onnistuneesti Kuksa tehnyt vaikutuksen.
        Tervetuloa valokuvaamaan Kuksaa kun Neito neitimäinen on antanut lopputilin sihteerilleen ja ryhtynyt mieheksi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kuksaa kaipaa anonyymi 24/7. Kovin on onnistuneesti Kuksa tehnyt vaikutuksen.
        Tervetuloa valokuvaamaan Kuksaa kun Neito neitimäinen on antanut lopputilin sihteerilleen ja ryhtynyt mieheksi.

        Hyvin letkautettu Nessu! Minäkään en kuvaa yhtään kuvaa ruudulta ennenkuin resupetterit on miesiä sihdeereineen. Ette tule näkemään hienoja ruutu kaappauksia kun kuminen kuksa on puussa ja puolikkaassa sumeassa kuvassa pöydällä on ihmisen käsi katka ravun vieressä. Me ei kumpikaan Shian Main Nessun kanssa kuvata enää mitään ennen miëstä.

        NumBaII, 60v, HHN, Hiekkaharjun Hurjat Naaraat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin letkautettu Nessu! Minäkään en kuvaa yhtään kuvaa ruudulta ennenkuin resupetterit on miesiä sihdeereineen. Ette tule näkemään hienoja ruutu kaappauksia kun kuminen kuksa on puussa ja puolikkaassa sumeassa kuvassa pöydällä on ihmisen käsi katka ravun vieressä. Me ei kumpikaan Shian Main Nessun kanssa kuvata enää mitään ennen miëstä.

        NumBaII, 60v, HHN, Hiekkaharjun Hurjat Naaraat

        Heh...Balsamiufo parvekkeen kaiteella.


    • Anonyymi

      oli hepokatti poikittain, Suezin kanavalla

    • Anonyymi

      Voi olla että lähden

    • Anonyymi

      KIITOS tiedosta,

      nyt meni matkat seurantaan.

      • Anonyymi

        https://www.tui.fi/fi/varaa-matka?productCode=P-000253437&tab=overview&noOfAdults=1&noOfChildren=0&childrenAge=&duration=14&flexibleDays=3&airports[]=HEL&flexibility=true&noOfSeniors=0&when=03-10-2021&pkg=1179261542/3/641/14&tra_o=Aa7ad8f563bbd8c01c9546a6ac2c6ff27&tra_i=Aa7ad8f563bbd8c01c9546a6ac2c6ff27&units[]=G-000004:COUNTRY&packageId=P-000253437X002282016331328000001633219200000AY14116344288000001634428800000AY142W00341179261542/3/641/14&index=11&multiSelect=true&brandType=L&bb=BB&room=1|1|0|0|0|&isVilla=false&searchType=search&durationCode=1413&rmpc=1|1|0|0|0|&rmtp=W0034&rmbb=BB&fc=n&greatDealDiscount=0&bb=BB&price=pp


        oisko tuo mitään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.tui.fi/fi/varaa-matka?productCode=P-000253437&tab=overview&noOfAdults=1&noOfChildren=0&childrenAge=&duration=14&flexibleDays=3&airports[]=HEL&flexibility=true&noOfSeniors=0&when=03-10-2021&pkg=1179261542/3/641/14&tra_o=Aa7ad8f563bbd8c01c9546a6ac2c6ff27&tra_i=Aa7ad8f563bbd8c01c9546a6ac2c6ff27&units[]=G-000004:COUNTRY&packageId=P-000253437X002282016331328000001633219200000AY14116344288000001634428800000AY142W00341179261542/3/641/14&index=11&multiSelect=true&brandType=L&bb=BB&room=1|1|0|0|0|&isVilla=false&searchType=search&durationCode=1413&rmpc=1|1|0|0|0|&rmtp=W0034&rmbb=BB&fc=n&greatDealDiscount=0&bb=BB&price=pp


        oisko tuo mitään ?

        Ei myyntiä vielä heinäkuulle, seuraillaan.


    • Anonyymi

      Jos menoa ja meininkiä kaipailee, sitä löytyy yli oman tarpeen Patongilta, joka on BKKn ja Pattijoen jälkeen kolmantena thaikkujen bilepaikoista, ei mikään pystyyn kuollut Hua hinureitten eläkeläiskohde. Vasta yöllä meiningit näkee, samaan aikaan kun LerppaLärppä on sammunut Niuvankiljupöntön viereen.

    • Anonyymi

      Phuket yritetään tosiaan avata turismille heinäkuun alusta vaikka tuskin suomalaiset sinne menevät kesällä,,ja suurempi projekti seuraavaksi on Hua Hin jonne yritetään saada turistit lokakuussa takaisin ja muutkin turistirysät vuorossa vuoden lopulla

      • Anonyymi

        Hua hin on vasta suunnitelmissa, avataan muiden jälkeen jos avataan.


      • Anonyymi

        Factaa on että aikaisintaan vuonna 2025 thaimaa avataan turismille.
        NumBall HHN, 60v


      • Anonyymi

        Factaa on että aikaisintaan vuonna 2025 thaimaa avataan turismille.
        NumBall HHN, 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Factaa on että aikaisintaan vuonna 2025 thaimaa avataan turismille.
        NumBall HHN, 60v

        Siinä tapauksessa se ei ollutkaan Finnairin A350 XWB, vaan se oli aikakone. Luulin että nyt on vuosi 2021 ja että olen suomalainen turisti Thaimaassa. Kiitos numballille korjauksesta ja tilannepäivityksestä.

        TT, Buriram


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Factaa on että aikaisintaan vuonna 2025 thaimaa avataan turismille.
        NumBall HHN, 60v

        Italiaan pääsee pelkällä testi llä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa se ei ollutkaan Finnairin A350 XWB, vaan se oli aikakone. Luulin että nyt on vuosi 2021 ja että olen suomalainen turisti Thaimaassa. Kiitos numballille korjauksesta ja tilannepäivityksestä.

        TT, Buriram

        Buriramin kuvernööri määräsi joka ikisen Buriramissa asuvan rokotettavaksi. Thaimaalaiset ja ulkomaalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa se ei ollutkaan Finnairin A350 XWB, vaan se oli aikakone. Luulin että nyt on vuosi 2021 ja että olen suomalainen turisti Thaimaassa. Kiitos numballille korjauksesta ja tilannepäivityksestä.

        TT, Buriram

        Eiks joku lintu lennä 5000 kilsaa pariutumaan viiden vuoden välein, reppana pisti paremmaksi morsian, 10.000 kilsaa ja 10 vuotta... se on suomalainen turisti thaimaassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Factaa on että aikaisintaan vuonna 2025 thaimaa avataan turismille.
        NumBall HHN, 60v

        Toisaalta se voidaan avata jo aiemmin ,ehkä 2022


        NumBall HHN, 60v


    • Anonyymi

      2025, aikaa ei voi elää taaksepäin, etenkään 500 vuotta kerralla.

      • Anonyymi

        Niuvan kiljussa on vain suomalainen kalenteri.


    • Anonyymi

      Hua Hinissä alkaa massiivinen rokotusprosessi joten kyllä ne siellä yrittävät päästä Pattayan edelle silloin kun turismi alkaa toden teolla syksyllä

      • Anonyymi

        Näin on hua hin aloittaa joukkorokotukset ensikuun alusta kaikille jotka pysyvästi asuvat Thaimaassa, omien kansalaisten lisäksi, valtio maksaa kustannukset, pattayalla harkittiin samaa asiaa mutta kun paikka on mitä on, asiasta luovuttiin, kuten phuketista... joten jäi enää hua hin...

        Hua hinissä on nyt jos vähemmän tartuntoja kuin vaikkapa pattayalla, lisäksi ongelmia kansainvälisen lentokentänpuute pattayalla, phuketissa tämä tosin on mutta siellä on taas muut syyt, kun ajatus olisi että turistit pääsevät eräänlaiseen kuplaan.

        Usampi lentoyhtiö alkaa vaatimaan rokotustodistusta, mennen tullen, koneet lentävät hua hinin kansain väliselle kentällä, turistin pitää pysyä prachuap khiri khanin alueella... joten hua hin rulez


      • Anonyymi

        Näin on hua hin aloittaa joukkorokotukset ensikuun alusta kaikille jotka pysyvästi asuvat Thaimaassa, omien kansalaisten lisäksi, valtio maksaa kustannukset, pattayalla harkittiin samaa asiaa mutta kun paikka on mitä on, asiasta luovuttiin, kuten phuketista... joten jäi enää hua hin...

        Hua hinissä on nyt jos vähemmän tartuntoja kuin vaikkapa pattayalla, lisäksi ongelmia kansainvälisen lentokentänpuute pattayalla, phuketissa tämä tosin on mutta siellä on taas muut syyt, kun ajatus olisi että turistit pääsevät eräänlaiseen kuplaan.

        Usampi lentoyhtiö alkaa vaatimaan rokotustodistusta, mennen tullen, koneet lentävät hua hinin kansain väliselle kentällä, turistin pitää pysyä prachuap khiri khanin alueella... joten hua hin rulez


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on hua hin aloittaa joukkorokotukset ensikuun alusta kaikille jotka pysyvästi asuvat Thaimaassa, omien kansalaisten lisäksi, valtio maksaa kustannukset, pattayalla harkittiin samaa asiaa mutta kun paikka on mitä on, asiasta luovuttiin, kuten phuketista... joten jäi enää hua hin...

        Hua hinissä on nyt jos vähemmän tartuntoja kuin vaikkapa pattayalla, lisäksi ongelmia kansainvälisen lentokentänpuute pattayalla, phuketissa tämä tosin on mutta siellä on taas muut syyt, kun ajatus olisi että turistit pääsevät eräänlaiseen kuplaan.

        Usampi lentoyhtiö alkaa vaatimaan rokotustodistusta, mennen tullen, koneet lentävät hua hinin kansain väliselle kentällä, turistin pitää pysyä prachuap khiri khanin alueella... joten hua hin rulez

        Joskin en usko että tämäkään toteutuu vielä, odotellaan rauhassa vuotta 2025 sitten katsotaan tilannetta uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskin en usko että tämäkään toteutuu vielä, odotellaan rauhassa vuotta 2025 sitten katsotaan tilannetta uudelleen.

        Humalassa taas joriset. Hua Hinissa rokotellaan vanhuksia koska niitä siellä piisaa. Mitään "pysyvästi Thaimaassa" farankia ei ole olemassakaan vaan maitojunalla sieltä hua hinistä suurin osa Suomeen palaa kun terveys pettää tai henkiriepu lähtee.
        Provinssit tekee itse päätöksiä rokotetahdista ja kenelle. Yksityisiltä saa myös ostaa melkein koko maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humalassa taas joriset. Hua Hinissa rokotellaan vanhuksia koska niitä siellä piisaa. Mitään "pysyvästi Thaimaassa" farankia ei ole olemassakaan vaan maitojunalla sieltä hua hinistä suurin osa Suomeen palaa kun terveys pettää tai henkiriepu lähtee.
        Provinssit tekee itse päätöksiä rokotetahdista ja kenelle. Yksityisiltä saa myös ostaa melkein koko maasta.

        Tietysti mitään pysyvää ei ole olemassa muutakuin kuopiossa, sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mitään pysyvää ei ole olemassa muutakuin kuopiossa, sinulle.

        Lerppa pääsi kelan sairaanhoitopiirin maksamalla taksilla Jorvin sairaalaan ja päätteli siitä olevansa nyt hurja stadin kundi ja veti siitä johtopäätöksen vielä että muut ovat juntteja.
        Hieman on vielä tuo stadin slangi hakusassa kun kerroit Pattayan poikien "sgruudaavan skeidaa" ja monta muuta lerppamaista sanontaa ja slangimuunnosta ollaan saatu kuulla.

        Etpäs arvaa kuka, missä ja kenen vierashuoneessa. Morsian nukkuu vielä, meillä meni aika myöhään saunoessa ja grillaillessa isännän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa pääsi kelan sairaanhoitopiirin maksamalla taksilla Jorvin sairaalaan ja päätteli siitä olevansa nyt hurja stadin kundi ja veti siitä johtopäätöksen vielä että muut ovat juntteja.
        Hieman on vielä tuo stadin slangi hakusassa kun kerroit Pattayan poikien "sgruudaavan skeidaa" ja monta muuta lerppamaista sanontaa ja slangimuunnosta ollaan saatu kuulla.

        Etpäs arvaa kuka, missä ja kenen vierashuoneessa. Morsian nukkuu vielä, meillä meni aika myöhään saunoessa ja grillaillessa isännän kanssa.

        Vakka taitaa olla löytänyt kantensa , petteri... Tuo morsian kuulostaa sinun kirjoituksissa hieman kornille, enkä ole puhunut stadinlangista sanaakaan koskaan tällä palstalla, mutta kiitos että muistat minua se on tarkoituksenani... Muista totuuspelle villalanka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on hua hin aloittaa joukkorokotukset ensikuun alusta kaikille jotka pysyvästi asuvat Thaimaassa, omien kansalaisten lisäksi, valtio maksaa kustannukset, pattayalla harkittiin samaa asiaa mutta kun paikka on mitä on, asiasta luovuttiin, kuten phuketista... joten jäi enää hua hin...

        Hua hinissä on nyt jos vähemmän tartuntoja kuin vaikkapa pattayalla, lisäksi ongelmia kansainvälisen lentokentänpuute pattayalla, phuketissa tämä tosin on mutta siellä on taas muut syyt, kun ajatus olisi että turistit pääsevät eräänlaiseen kuplaan.

        Usampi lentoyhtiö alkaa vaatimaan rokotustodistusta, mennen tullen, koneet lentävät hua hinin kansain väliselle kentällä, turistin pitää pysyä prachuap khiri khanin alueella... joten hua hin rulez

        Pälli taas puhuu pashaa.
        https://thaimaansuomalainen.com/pattayan-suunnitelmissa-nopea-rokotusohjelma/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on hua hin aloittaa joukkorokotukset ensikuun alusta kaikille jotka pysyvästi asuvat Thaimaassa, omien kansalaisten lisäksi, valtio maksaa kustannukset, pattayalla harkittiin samaa asiaa mutta kun paikka on mitä on, asiasta luovuttiin, kuten phuketista... joten jäi enää hua hin...

        Hua hinissä on nyt jos vähemmän tartuntoja kuin vaikkapa pattayalla, lisäksi ongelmia kansainvälisen lentokentänpuute pattayalla, phuketissa tämä tosin on mutta siellä on taas muut syyt, kun ajatus olisi että turistit pääsevät eräänlaiseen kuplaan.

        Usampi lentoyhtiö alkaa vaatimaan rokotustodistusta, mennen tullen, koneet lentävät hua hinin kansain väliselle kentällä, turistin pitää pysyä prachuap khiri khanin alueella... joten hua hin rulez

        Kuten tuossa jo mainittu niin taas puhuit hevonpaskaa. Hua Hinin turismia ei voi verrata Pattayaan muutenkaan millään tavalla. Normaalioloissa Pattayalla 13 miljoonaa turistia vuodessa ja Hua Hinissa 400 tuhatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuossa jo mainittu niin taas puhuit hevonpaskaa. Hua Hinin turismia ei voi verrata Pattayaan muutenkaan millään tavalla. Normaalioloissa Pattayalla 13 miljoonaa turistia vuodessa ja Hua Hinissa 400 tuhatta.

        Hua hin on thaimaan lomakohteihta koronan jälkeen parhaimassa kunnossa, juuri sen takia että täällä ei ole turismia pidetty elinehtona kuten pattayalla ja phuketissa, kummatkin ovat nyt korviaan myöten kusessa, kaiken näköinen epätoivoisilla tavoilla toivotaan pelastettavan se mikä pelastettavissa on, phuketissa on omat etunsa, samoin hua hinissä... pattayalla taas ei ole, joten se on joka tapauksessa suurin häviäjä, sinun on pakko tämä jonain päivänä hyväksyä.
        By NumBall HHN 60v.


    • Anonyymi

      Lintumuutto on jo tapahtunut.

      "Muuttolinnut" eivät menneet etelään joitain harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

    • Anonyymi

      Aurinkorannikolla vietti alle tuhat ihmistä viimetalvea. Thaimaassa tuskin sitäkään määrää.

      • Anonyymi

        "Aurinkorannikon" keskilämpötilat on talvella siellä 10 astetta, joten ei voida puhua aurinkorannikosta, mutta sinä resupetteri kadehdit niitäkin jotka siellä värjötteli toppatakit päällä. https://aijaa.com/guzgLl Ajellaan rakkaasi Kympin, rakkaasi vaimon, rakkaasi lasten ja minun rakkaani kanssa Phanom Rungista takaisin kahdella autolla. Vietellään pari päivää isäntämme vieraana hienossa talossaan. Tekee höpötitiä uiminen ja saunominen näillä helteillä.
        Matka jatkuu sitten vielä varmaan historiallisten kohteiden merkeissä, kunnes siirrytään jonnekin rantalomailun pariin toviksi. Eilen "me pojat" käytiin kokeilemassa Rangerin maasto-ominaisuuksia ja hyvin kulki, vaikkei maastorenkaita olekaan alla. Vuokraamo ei välttämättä olisi ollut iloinen siitä näystä, kun kyljet oli niin savessa että hyvä että ovi aukesi.

        TT, Buriram, Nangrong kohta päkkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aurinkorannikon" keskilämpötilat on talvella siellä 10 astetta, joten ei voida puhua aurinkorannikosta, mutta sinä resupetteri kadehdit niitäkin jotka siellä värjötteli toppatakit päällä. https://aijaa.com/guzgLl Ajellaan rakkaasi Kympin, rakkaasi vaimon, rakkaasi lasten ja minun rakkaani kanssa Phanom Rungista takaisin kahdella autolla. Vietellään pari päivää isäntämme vieraana hienossa talossaan. Tekee höpötitiä uiminen ja saunominen näillä helteillä.
        Matka jatkuu sitten vielä varmaan historiallisten kohteiden merkeissä, kunnes siirrytään jonnekin rantalomailun pariin toviksi. Eilen "me pojat" käytiin kokeilemassa Rangerin maasto-ominaisuuksia ja hyvin kulki, vaikkei maastorenkaita olekaan alla. Vuokraamo ei välttämättä olisi ollut iloinen siitä näystä, kun kyljet oli niin savessa että hyvä että ovi aukesi.

        TT, Buriram, Nangrong kohta päkkii

        Mielenkiintoista, savinen auto ja hellesaunomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aurinkorannikon" keskilämpötilat on talvella siellä 10 astetta, joten ei voida puhua aurinkorannikosta, mutta sinä resupetteri kadehdit niitäkin jotka siellä värjötteli toppatakit päällä. https://aijaa.com/guzgLl Ajellaan rakkaasi Kympin, rakkaasi vaimon, rakkaasi lasten ja minun rakkaani kanssa Phanom Rungista takaisin kahdella autolla. Vietellään pari päivää isäntämme vieraana hienossa talossaan. Tekee höpötitiä uiminen ja saunominen näillä helteillä.
        Matka jatkuu sitten vielä varmaan historiallisten kohteiden merkeissä, kunnes siirrytään jonnekin rantalomailun pariin toviksi. Eilen "me pojat" käytiin kokeilemassa Rangerin maasto-ominaisuuksia ja hyvin kulki, vaikkei maastorenkaita olekaan alla. Vuokraamo ei välttämättä olisi ollut iloinen siitä näystä, kun kyljet oli niin savessa että hyvä että ovi aukesi.

        TT, Buriram, Nangrong kohta päkkii

        Kummallista että et saanut vielä kuulla luurankolumppu-nimityksiä tms. Ilmeisesti on numerosenssulla menossa alemmuudentunne laskuhumalassa, mutta kyllä se sieltä nousee taas se ego! Aijai niin mielelläni olisin siellä vapaalla. On tämä arki sen verran tylsää. Golf on pelastanut paljon. Muuten tulisi hulluksi. Käykää siellä norsukylässä jos ette ole vielä käyneet. Siellä näkee miten norsut ja ihmiset tekee yhteistyötä ilman piikkikepillä otsaan koputtelua. Leikkisät babynorsut on maailman hauskimpia otuksia. Siinä tuntee itsensä avuttomaksi pieneksi pojaksi kun 600 kiloinen lapsinorsu ystävällisesti pukkaa kylkeen.

        Erinomaista, antoisaa ja rauhallista lomaa teille ja terkkuja tutuille!

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että et saanut vielä kuulla luurankolumppu-nimityksiä tms. Ilmeisesti on numerosenssulla menossa alemmuudentunne laskuhumalassa, mutta kyllä se sieltä nousee taas se ego! Aijai niin mielelläni olisin siellä vapaalla. On tämä arki sen verran tylsää. Golf on pelastanut paljon. Muuten tulisi hulluksi. Käykää siellä norsukylässä jos ette ole vielä käyneet. Siellä näkee miten norsut ja ihmiset tekee yhteistyötä ilman piikkikepillä otsaan koputtelua. Leikkisät babynorsut on maailman hauskimpia otuksia. Siinä tuntee itsensä avuttomaksi pieneksi pojaksi kun 600 kiloinen lapsinorsu ystävällisesti pukkaa kylkeen.

        Erinomaista, antoisaa ja rauhallista lomaa teille ja terkkuja tutuille!

        44

        Todella mielenkiintoista Pattayan matkailuaihetta, mistä mahtanee johtua kaikilla Pattayan rakkailla ollen samat mielenkiinnot ja asenne ennenkaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella mielenkiintoista Pattayan matkailuaihetta, mistä mahtanee johtua kaikilla Pattayan rakkailla ollen samat mielenkiinnot ja asenne ennenkaikkea.

        Paitsi Levi, jossa lumi pöllyää kaduilla ja kokkelinokissa vuoden ympäri


    • Anonyymi

      Espanjan "Aurinkorannikko" sai ensilumen jo ennen Suomea.

    • Anonyymi

      Sellaistakin Thaimaassa nyt mietitään että rokotetut turistit tulisivat ensin Phuketin lentokentälle(siis myös Pattayalle haluavat) ja sieltä sitten jatkolennolla kohteisiin ja perillä ei karanteenia..joopa joo,ei paljon järkeä

    • Anonyymi

      Phuket ei tule todellakaan avautumaan heinäkuussa, eivätkä muut turistimestat lokakuussa. Siitä pitää huolen kolmas covid-aalto. Phuketissa pitäisi olla rokotuskattavuus 70%, eikä yhtään tartuntoja, että paikka avautuisi turisteille, uskooko kukaan tähän? Hyvä pointti tilanteessa on bahtin kurssi, nyt n 38, loppuvuodesta ehkä yli 40.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe