Olisi niin ihana nukkua kanssasi pikku päikkärit ja herätä sitten pirteänä touhuamaan :)
Nukutaanko joskus yhdessä päikkärit?
13
64
Vastaukset
- Anonyymi
En nuku päikkäreitä
- Anonyymi
Kerran on käynyt niin, että heräsin kun mimmi ratsasti päälläni kun uni herätti kangen...
- Anonyymi
Kuuluu rutiiniin niin jaksaa yöllä valvoa.
- Anonyymi
Jos minun olet nainen, niin nukutaan aivan varmasti. Riippuu, miten alkoholisoitunut olet?
- Anonyymi
Sen voin luvata, että rakas nainen, me päikkärit nukutaan joka päivä. Muuta en lupaa.
- Anonyymi
Ihanaa. Yhdessä kahden sängyssä joka päivä päivällä. Sitä odotellessa.
- Anonyymi
Voi, kun olisi makeaa se!
Tällainen ajatus saa rakastuttamaan niin, että ikävä yltyy ihan kipeäksi! 😩
Sä tiedät mun tunteet, niin sä voit ehdottaa mitä vain.❤️❤️❤️❤️❤️
Mä olen ajatellut, että hänen kanssaan varmasti saisin nukuttua paremmin! Tosin ensimmäiset kerrat yhdessä nukkuessa menisi ihan vain häntä ihaillessa ja hänen hiuksiaan nuuhkiessa.- Anonyymi
Kiva kirijotus, pirin tästä ❤️🖤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kirijotus, pirin tästä ❤️🖤
Mulle on tullut tavaksi ottaa nukkumaan mennessä tyyny kainaloon ja kuvitella, että hän on siinä. Tyyny ei toki tuoksu yhtä hyvälle🙄 kuin hänen hiuksensa, mutta sitä rutistaessa saan paremmin unta ja voin kuvitella saavani nähdä hänen kanssaan samaa unta.
- Anonyymi
Päikkäripalvelu ei ole satunnaisesti käytettävissä.
- Anonyymi
Juuh jos sulla on tarpeeksi leveä sänky että mahdun siihen 🤣
- Anonyymi
Mitä kapeampi, sen parempi!
- Anonyymi
loistava idea, https://youtu.be/1zblp3KWH4U
kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693