Yango melkei ilmanen

Anonyymi

32

1463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tästä tule mitään.

Laitan ens viikolla papereita koulutushakuun

• Anonyymi

Uudet kartellihinnat on tosiaan huomattavan halpoja. Yangon tapauksessa Yandex maksaa näille partnereilleen jotta ajavat puoli-ilmaiseksi.

• Anonyymi

Ja miten tää on asiakkaan ongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ymmärrys on noin hataralla pohjalla niin voitkin painua takaisin kiven alle kiljua juomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä minä tietäisin asiakkaan ( sinä?) ongelmista??
        Totesin, että pitää paikkansa halpa hinta, ja kerroin syyn, miksi se on mahdollista.
        Ainoat tietämäni ongelmat Yangon kanssa ovat keskimäärin tumpelot kuskit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesin, että pitää paikkansa halpa hinta, ja kerroin syyn, miksi se on mahdollista.

Miten ne kuskit eroaa mistään muusta firmasta? Samaa porukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne kuskit eroaa mistään muusta firmasta? Samaa porukkaa

Kannattaa tutustua PlayKauppa ja App Store arvioihin . Sieltä ne erot selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurimmat ongelmat Yangon kanssa on tuplasti keskimmäräistä huonommat asiakaat. Yksikään itseään kunniottava kuski ei aja näitä Yangon asiakkaita. Reilu kuukauden kokeilin ja totesin, että ei enää ikinä. Ahdistava kokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin katsomassa ja Yangon sovellus näyttää saaneen paremmat arvostelut kuin Taksi Helsingin ja Lähitaksin sovellukset. Ja onhan se huomattavasti käyttäjäystävällisempi ja kyydit myös paljon halvempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin katsomassa ja Yangon sovellus näyttää saaneen paremmat arvostelut kuin Taksi Helsingin ja Lähitaksin sovellukset. Ja onhan se huomattavasti käyttäjäystävällisempi ja kyydit myös paljon halvempia.

Totta. TaksiHelsingin arvosteluissa haukutaan pääasiassa sovellusta. Yangon arvosteluissa negatiiviset arviot kohdistuvat itse palveluun. Tämä on ainakin minusta huomattavasti vakavampi onelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. TaksiHelsingin arvosteluissa haukutaan pääasiassa sovellusta. Yangon arvosteluissa negatiiviset arviot kohdistuvat itse palveluun. Tämä on ainakin minusta huomattavasti vakavampi onelma.

Mulla on joku 30-40 Yangokyytiä ajettuna ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Parempi mielikuva luotettavuuden osalta mulla Yangosta on kuin mitä Taksi Helsingistä, mitä joutui käyttämään ennen vapautusta. Autoa sai odotella ja joutui tilaamaan uuden kun autoja ei ollut vapaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on joku 30-40 Yangokyytiä ajettuna ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Parempi mielikuva luotettavuuden osalta mulla Yangosta on kuin mitä Taksi Helsingistä, mitä joutui käyttämään ennen vapautusta. Autoa sai odotella ja joutui tilaamaan uuden kun autoja ei ollut vapaana.

Aika typerä kommentti. Jatkaakseni sinun valitsemalla linjalla kysykin, kuinka hyvin Yango toimi ennen vapautusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sovelluksen arviointi vaikuttaa taksikyytien vertailuun - ihmettelen vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika typerä kommentti. Jatkaakseni sinun valitsemalla linjalla kysykin, kuinka hyvin Yango toimi ennen vapautusta?

Eli Taksi Helsinki toimii nykyisin paremmin kuin ennen vapautusta? Alan vapautus oli siis oikea päätös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sovelluksen arviointi vaikuttaa taksikyytien vertailuun - ihmettelen vaan.

Ainakin Yangon tapauksessa siellä (PlayKauppa) arvostellaan itse palvelua, ei niinkään sovellusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Yangon tapauksessa siellä (PlayKauppa) arvostellaan itse palvelua, ei niinkään sovellusta.

No sitten sinne tuupataan virheellistä tekstiä. Olisiko Yangokuskien itse kirjoittamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nyt levillä laskettelemassa ja olen tilaamassa jangotaksia kymmeneksi, voito sanoa kauanko kestaa mökille tulo? Matka on n. 5km ja mitä maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nyt levillä laskettelemassa ja olen tilaamassa jangotaksia kymmeneksi, voito sanoa kauanko kestaa mökille tulo? Matka on n. 5km ja mitä maksaa?

Näkyykö sovelluksessa yhtään autoa? Kuinka suureksi alue pitää laajentaa ennen kuin näyttöön ilmestyy ensimmäinen?

• Anonyymi

Omista kokemuksista veikkaisin että ne on kilpailevien firmojen kuskien kirjoittamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omista kokemuksista veikkaisin että ne on kilpailevien firmojen kuskien kirjoittamia.

Veikkaan myös että TH ja LT-autot kirjoittaa noita vihaviestejä tolpalla istuessaan.

Surullista mutta samalla hauskaa. Ei ketään oikeesti kiinnosta muu kuin halpa kyyti laadukkaassa hybridiautossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ymmärrys on noin hataralla pohjalla niin voitkin painua takaisin kiven alle kiljua juomaan.

😅😅😆

• Anonyymi

Vieläkö Yangon sovellus vakoilee ihmisiä ja halitsee puhelimen tietoja?

• Anonyymi

Erehdyit sovelluksesta koska se on Taksi Helsingin sovellus joka vaatii enemmän pääsyä käyttäjätietoihin kuin Yango. En ymmärrä miksi kuluttajan pitää jakaa Taksi Helsingille ”Motion ja fitness” dataa. Miten se liittyy millään tavalla taksin tilaamiseen? Ehkä enemmän kannattaisi kiinnittää huomiota kuljettajien liikuntatottumuksiin kuin asiakkaiden..

• Anonyymi

En oo nähny instassa tai tiktokissa KENENKÄÄN kehuvan Taksi Helsinkiä tai Lähitaksia.

Mutta Uberia ja Yangoa kyllä kehutaan ihan helvetisti. Ei kukaan edes aja millään muulla.

Sano ei boomeritakSeille

• Anonyymi

Kehutaanko siellä myös KultaMokkaa ja sanotaan ei boomerikahVille :)

• Anonyymi

Kuskien taso ja ammattitaito pumumattakaan ajotaidosta ei ainakaan vakuuta.

• Anonyymi

Yangon autot ja kuskit on itseasiassa aika hyviä. Uusia ladattavia hybridejä suurin osa

• Anonyymi

Mahtaa olla toimiva palvelu kun perinteiset taksit sitä noin paljon vastustavat. Toivottavasti Yango tai Uber laajenee myös Ouluun pian. Uberista kokemuksia ulkomailta ja todella hyvin toiminut.

• Anonyymi

Kysyttäessä, laajennanko Uber- tai Yango -taksipalveluani Ouluun, vastaan, etten laajenna.

Tilatkaa, poronpallinpurijat taksinne edelleen Otaxista. Ellei teillä ole siihen varaa, kuten tuskin on, matkustakaa joukkoliikennevälineillä. Tai ruosteisella polkupyörällänne. Myös kävelyä voin teille lämpimästi suositella. Se tekee sohvaperunat, kunnollenne hyvää ollen myös edullista.

• Anonyymi

Turhaan kinastelette. Hankkikaa mopo

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe