😷👓👜 pääkaupunkiseutu laitetaan kiinni. Täällähän on kaikki minulle tärkeimmät henkilöt. Poikani ja Hän 😍.
Eipä haittaa minua jos
9
54
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla taas on tärkeitä ihmisiä siellä, yritän olla näyttämättä heille huoltani. Ihan uskomatonta että on jo yli vuosi kulunut tätä korona hirveyttä. Olen sitä mieltä että nyt pitäisi sallia virusmuunnoksen takia vain työn takia matkustaminen. Ihmiset ovat liian itsekkäitä vapaaehtoiseen karanteeniin. On väärin että yritykset menevät konkurssiin ja ihmisten arkea rajoitetaan samalla kun rajojen yli tulee virusta.
- Anonyymi
Lapin matkailu se vasta epäitsekästä onkin. Nykyinen tautipiikki johtuu hiihtolomamatkailusta. Kiitos persujen ei saatu pääsiäiseksi tiukennoksia. Odotettavissa huhtikuun puoleen väliin tautipiikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapin matkailu se vasta epäitsekästä onkin. Nykyinen tautipiikki johtuu hiihtolomamatkailusta. Kiitos persujen ei saatu pääsiäiseksi tiukennoksia. Odotettavissa huhtikuun puoleen väliin tautipiikkiä.
Siis tarkoitin tietenkin ITSEKÄSTÄ Lapin matkailua. On se niin vaikea ymmärtää että mitä paremmin niitä kolmea ohjetta noudatettaisiin sen nopeammin tämä olisi ohi. Kädet, maskit ja etäisyydet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitin tietenkin ITSEKÄSTÄ Lapin matkailua. On se niin vaikea ymmärtää että mitä paremmin niitä kolmea ohjetta noudatettaisiin sen nopeammin tämä olisi ohi. Kädet, maskit ja etäisyydet
Vaikka me pitäisimme maskeja ja etäisyyksiä, se ei poista tosiasiaa että jos virusta ja etenkin muunnoksia tulee rajan yli tämä kestää ikuisuuden. Ihmiset tarvitsevat hengähdystauon eikä sitä saada aikaan jos virusta tulee maahan lisää jatkuvasti. Tuo hengähdystauko olisi tärkeää psyykkisen hyvinvoinnin kannalta sekä ihan kirjaimellisesti terveyden kannalta aloilla joilla on pakko käyttää maskia koko työpäivän ajan.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka me pitäisimme maskeja ja etäisyyksiä, se ei poista tosiasiaa että jos virusta ja etenkin muunnoksia tulee rajan yli tämä kestää ikuisuuden. Ihmiset tarvitsevat hengähdystauon eikä sitä saada aikaan jos virusta tulee maahan lisää jatkuvasti. Tuo hengähdystauko olisi tärkeää psyykkisen hyvinvoinnin kannalta sekä ihan kirjaimellisesti terveyden kannalta aloilla joilla on pakko käyttää maskia koko työpäivän ajan.
No niinpä, mutta mikään ei poista ihmisten hölmöilyä vaikka olisi millaiset rajoitukset ja säännöt. Suomalainen kun saa vapaasti tulla Suomeen niin he voivat tullseeaan tuoda viruksen. Niinkuin taannois se yksi koronassa ollut teini oliko nyt Jyväskylässä vai missä, kun Englannista palattuaan päätti mennä bailaamaan päästäkseen kehumaan reissustaan. Sen seurauksena 40 ihmistä karanteeniin ja miten monta lie sairastunut.
Totta on, että hoitopuolen henkilöstö on ollut kovilla koko ajan. Jotkut ravintoloiden ja leffateattereiden sulkeutumista voivottelevat eivät ymmärrä miten tiukalle hoitopuoli joutuu kotihoidon tukea myöten. Saati sitten nämä muuta hoitoa tarvitsevat potilaat, jotka eivät resurssipulan takia pääse hoitoon. Muun hoidon vaje kasvaa koko ajan ja jonojen purkaminen vaatii taas venymistä ja resursseja hoitopuolelta. Persutkin vaan puhuu edesvastuuttomasti liikkumisen ym. rajoituksia vastaan ymmärtämättä, että hoitopuolen ihmisoikeuksiin joudutaan puuttumaan mitä huonommaksi tilanne puuttuu.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No niinpä, mutta mikään ei poista ihmisten hölmöilyä vaikka olisi millaiset rajoitukset ja säännöt. Suomalainen kun saa vapaasti tulla Suomeen niin he voivat tullseeaan tuoda viruksen. Niinkuin taannois se yksi koronassa ollut teini oliko nyt Jyväskylässä vai missä, kun Englannista palattuaan päätti mennä bailaamaan päästäkseen kehumaan reissustaan. Sen seurauksena 40 ihmistä karanteeniin ja miten monta lie sairastunut.
Totta on, että hoitopuolen henkilöstö on ollut kovilla koko ajan. Jotkut ravintoloiden ja leffateattereiden sulkeutumista voivottelevat eivät ymmärrä miten tiukalle hoitopuoli joutuu kotihoidon tukea myöten. Saati sitten nämä muuta hoitoa tarvitsevat potilaat, jotka eivät resurssipulan takia pääse hoitoon. Muun hoidon vaje kasvaa koko ajan ja jonojen purkaminen vaatii taas venymistä ja resursseja hoitopuolelta. Persutkin vaan puhuu edesvastuuttomasti liikkumisen ym. rajoituksia vastaan ymmärtämättä, että hoitopuolen ihmisoikeuksiin joudutaan puuttumaan mitä huonommaksi tilanne puuttuu.Juuri tuota tarkoitin, hyvä mielipide.
- Anonyymi
Luonnossa voi liikkua myös lähellä ja siellä missä ei ole paljon muita ihmisiä.
Ei ole pakko mennä ulkomaille eikä Lappiin. Eri asia on, jos asuu itse Lapissa.Sanoppas muuta. Lopetankin tämän lounastauon ja lähden merenrantaan kävelylle. Siellä kun voi rauhassa kulkea koiran kanssa nyt, kun uimakausi (paitsi avantouimareilla) ei ole vielä alkanut. Jos vaikka bongaisi joutsenia jo.
lounas.ajatus kirjoitti:
Sanoppas muuta. Lopetankin tämän lounastauon ja lähden merenrantaan kävelylle. Siellä kun voi rauhassa kulkea koiran kanssa nyt, kun uimakausi (paitsi avantouimareilla) ei ole vielä alkanut. Jos vaikka bongaisi joutsenia jo.
Joku sanonta on, että ei suuret sanat suuta halkaise. Sitä voisi jatkaa, ettei haaveet päätä halkaise. Nimittäin haaveeksi jäi rantakävely, kun auto ei kahden kuukauden tauon jälkeen lähtenyt käyntiin. Täytyy nyt muutama päivä odotella, jos siinä olisi taas joku kosteudesta johtuva poistuva vika ennenkuin alan hommaamaan sille hinausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
