PostNordia käyttävät liikkeet.

Anonyymi

Minä en ainakaan tule tilaamaan mitään enää sellaisesta nettikaupasta, joka käyttää Suomessa PostNordia toimittajana.
Jo ainakin toinen kerta, kun paketin toimitus sovittu ovelle kerrostaloon oven ulkopuolelle, koska itse töissä. Ja annettu vielä toimituskyselyssä puhelinumero, jos mitä epäselvää tai ongelmia. Alaovi auki, eikä tarvitse mitään ovikoodia.
Ja onkohan se paketti siellä odottamassa, mitäs luulisitte??
Ja vielä kehtaavat VALEHDELLA lähetysseurannassa, ettei vastaanottajaa tavoitettu ja jätetty ilmoitus toimituksen yrittämisestä. Missään ei mitään lappua, ei mitään ilmoitusta, että edes käyty ovella. BOIKOTOIKAA kyseistä firmaa käyttäviä, liian härskiä toimintaa. Minä ainakin tulen tekemään niin.!!!

4

2480

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä raivoa meille vaan kerro tapahtuma Postnordille ja odota heidän vastaustaan. Luulisin että syynä on vain jokin tietokatkos.
      Itse en koskaan pyytäisi jättämään mitään kerrostaloasuntoni ovelle. Mieluummin haen läheiseltä kaupalta, noin 200m matkaa. Jos luottaa naapureihin noin paljon että paketin voi jättää oven taakse, niin yhtä hyvin voisi luopua lukoista asuntojen ovissa.

• Anonyymi

PostNord ottaa toimitettavakseen paketteja, joita eivät kuriirit viitsi toimittaa perille. Minulle oli tulossa paketti. Vaikka olin toimituspäivänä, eilen kotona, olin merkinnyt PostNordin sivuille, että voi jättää ovelle. Koko päivän vartoin ja odotin pakettia. Mitään ei näkynyt eikä kuulunut. Illalla katsoin PostNordin lähetyksen seurantaa: "Ei voitu toimittaa Vastaanottajan tavaran vastaanotto on suljettu tänään."
        Koska ja milloin olen pitänyt jotain vastaanottoa kotona ja koska ja milloin olen sulkenut kyseisen vastaanoton??? Pihalle ja ovella oli vapaa pääsy.

-vihainen akka-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PostNord ottaa toimitettavakseen paketteja, joita eivät kuriirit viitsi toimittaa perille. Minulle oli tulossa paketti. Vaikka olin toimituspäivänä, eilen kotona, olin merkinnyt PostNordin sivuille, että voi jättää ovelle. Koko päivän vartoin ja odotin pakettia. Mitään ei näkynyt eikä kuulunut. Illalla katsoin PostNordin lähetyksen seurantaa: "Ei voitu toimittaa Vastaanottajan tavaran vastaanotto on suljettu tänään."
        Koska ja milloin olen pitänyt jotain vastaanottoa kotona ja koska ja milloin olen sulkenut kyseisen vastaanoton??? Pihalle ja ovella oli vapaa pääsy.

-vihainen akka-

jatkoa, seuraavana päivänä, aamupäivällä taas katsoin lähetyksen seurantaa. Huomasin, ettei pakettiani ollut otettu kuljetukseen. Aamullahan tavallisesti lähetyskuormat lastataan. PostNord sivuilta löysin suht helposti linkin asiakaspalveluun. Laitoin viestin ja selitin tilanteen. Päivällä taas kerran katsoin paketin seurantaa ja nyt pakettini olikin toimituksessa. Illansuussa paketti todella myös tuotiin.
        Asiakaspalvelu toimi, mutta jäi karvas maku PostNord pakettipalvelusta. Olen maksanut paketin toimittamista, mutta kuitenkin pitää väkisin vaatia kuin sormien läpi maksamaansa palvelun.

• Anonyymi

postnord boikottiinnnnnn.
      lähettävät paketit mielivaltaisesti oman etunsa mukaisesti ja asiakaspalvelussa valehtelevat silmin sinisin että muiden vika.
      noutopisteessä kertoivat postnordin toimintatavan aivan yleiseksi ja heillekin kiusalliseksi.
      kyllä mailma pelastuu ja postnord tekee tulosta, kun ihmiset hakevat pakettejaan 30km päästä tai mistä sattuu (se kellä auto on).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1433
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      906
    4. 68
      723
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      713
    6. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      230
      648
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      599
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      527
    10. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      521
    Aihe