Nainen, jos teen tälläsen aloitteen

Anonyymi

vaikka kosken sua nii että voit koskea takas, niin teetkö niin?

Joko tulet jotenkin vastaan tai väistät tai peruutat.
Tai jopa oot aivan passiivinen.
Oisko se passiivisuus sitte se merkki siit että et oo kiinnostunu?

60

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näetkö tuon naisen usein?

      • Anonyymi

        en kovinkaan usein


    • Anonyymi

      En pystyisi olemaan koskematta

      • Anonyymi

        Noin 100 % naisista tekis jos ne on kiinnostuneita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 100 % naisista tekis jos ne on kiinnostuneita

        Kaipa se riippuu tilanteesta? Hieman haasteellista on alkaa ihmistä hiplaamaan jos ei ole varma hänen kiinnostuksestaan. Juttelu ja flirttailu voisi toimia paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa se riippuu tilanteesta? Hieman haasteellista on alkaa ihmistä hiplaamaan jos ei ole varma hänen kiinnostuksestaan. Juttelu ja flirttailu voisi toimia paremmin.

        Eikö se oo kiinnostuksen merkki, jos toista koskettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se oo kiinnostuksen merkki, jos toista koskettaa?

        No ei se todellakaan aina ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa se riippuu tilanteesta? Hieman haasteellista on alkaa ihmistä hiplaamaan jos ei ole varma hänen kiinnostuksestaan. Juttelu ja flirttailu voisi toimia paremmin.

        Ja varsinkaan varattua! Sellaiselle ei voi edes flirttailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se oo kiinnostuksen merkki, jos toista koskettaa?

        Voi se ollakin. Mutta vaikeaa silloin on koskea muuten kuin vaivihkaa jos on muita lähellä. Kädet voivat esimerkiksi hetken viivähtää lähellä toisiaan. Mutta vain hetken. Mun mielestä puhuminen on parempi tapa edetä koska hipaisut eivät johda mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varsinkaan varattua! Sellaiselle ei voi edes flirttailla.

        No tämäpä juuri.


    • Anonyymi

      Kyllä, jos kosketat minua niin kosketan takaisin ❤

      • Anonyymi

        Sulla on lähestymis kielto kohta.


    • Anonyymi

      Yllättyisin, säpsähtäisin, saattaisin vaistomaisesti perääntyä hetkeksi, mutta näkisit silmistä, että sitä haluan. Ja tulisin heti vastaan kun yllätyksestä selviäisin.

    • Anonyymi

      Jos se kosketus on vastenmielinen niin vetäydyn varmasti pois, jos siihen vaan mitenkään on mahdollisuus. Itse en keksi syytä miksi väistäisin tai vetäytyisin miellyttävän kosketuksen edessä.

      Se tulisinko vastaan tai olisinko passiivinen riippuu tilanteesta. Jos en ole varma kosketuksen laadusta, mutta hyväksyn sen, niin olen passiivinen. Myös jos tilanne on sellainen, etten voi sen kummemmin kosketukseen vastata, niin olen passiivinen. Minun kohdallani passiivisuus on merkki hyväksynnästä. Tosin kyllä minä nyt yleensä vähintään katseella kykenen kuittaamaan kosketuksen hyväksytyksi. Jos tiedän kosketuksen laadun ja hyväksyn sen niin sitten myös vastaan siihen, mikäli tilanne vain sen sallii.

    • Anonyymi

      Kosketan kyllä.

    • Anonyymi

      Ai koskisit minua? Saattaisin hämmästyä ja menettää keskittymisen.

      • Anonyymi

        ja mitäs sitten teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mitäs sitten teet?

        Yrittäisin olla mahdollisimman neutraali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäisin olla mahdollisimman neutraali.

        elikös et koskis takaisin, et ees vastais halaukseen tai jos mies ois italialainen ja antais poskipusun, et vastais siihenkään?


    • Anonyymi

      Tiedät itsekin jos olisit hän kuinka niissä tilanteissa toimin. En varmasti jätä koskematta. Tai flirttaamatta kanssasi jos tilanne sen sallii. Mutta en tiedä aloittajasta mitään haluaisin tietää tarkoittaako hän tiettyä naista vai yleisestikö hän kyselee? Jos aloittaja vastaa mielessään tai aloitukseen kyllä niin eikö olisi oikeus ja kohtuus kertoa tunnisteita joista te vain tunnistatte toisenne??
      T:nainen

    • Anonyymi

      Tee vaan, tulen vastaan ja kosketan, mutta nukutaan nyt ensin. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Joo, aletaan vaan vähän töniin toisiamme niin eiköhän se siitä lähe eteneen ihan itestään. Saat luvan tönäistä ensin, kunhan et ihan kumolleen alkajaisiksi tuuppaa.

    • Anonyymi

      Älä kosketa, jos et tiedä, onko toinen kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Anteeks et oon niin tumpelo mutta saattaisin jäätyä. Muhun tepsii parhaiten suora kysymys tai puhelinnumero käteen. Joku lippulappunen mutta rautalanka versio.... Pliis.

    • Anonyymi

      ..meetkö poi jos mä kosketan , meetkö, vaikka mä rakastan... saatan olla outo mies... vintti pelkkää ulappaa, sen mä tiedän kuitenkin ettei pahaa musta saa...

      • Anonyymi

        En menisi pois.


    • Anonyymi

      Passiivisuus on hienovarainen tapa sanoa ei. Aktiivisempi ele tuntuu molemmista pahalta, joten se on hyvä keino viestittää, että on ok olla tekemisissä, mutta siihen se jää.

      • Anonyymi

        Riippuu täysin yksilöstä. Itselleni passiivisuus on hienovaraista hyväksymistä. Kieltäytymiseni on aina aktiivista. En jätä eitä milloinkaan arvailun varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu täysin yksilöstä. Itselleni passiivisuus on hienovaraista hyväksymistä. Kieltäytymiseni on aina aktiivista. En jätä eitä milloinkaan arvailun varaan.

        Nykyaikana on minusta kirjoittamaton...vai onkohan se jo kirjoitettukin sääntö, että antaa olla enempiä lähentelemättä, jos nainen ei tule vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyaikana on minusta kirjoittamaton...vai onkohan se jo kirjoitettukin sääntö, että antaa olla enempiä lähentelemättä, jos nainen ei tule vastaan.

        Enpä ole moiseen sääntöön ikinä törmännyt. Ihan kannattaa uskoa, että riippuu täysin ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole moiseen sääntöön ikinä törmännyt. Ihan kannattaa uskoa, että riippuu täysin ihmisestä.

        Me2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me2.

        Jos ei kykene erottamaan sopivan ja epäsopivan kosketuksen rajaa niin silloin tosiaan on järkevämpi olla koskematta lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu täysin yksilöstä. Itselleni passiivisuus on hienovaraista hyväksymistä. Kieltäytymiseni on aina aktiivista. En jätä eitä milloinkaan arvailun varaan.

        Sama täällä, joskus jotkut yllättää koskemalla minkä jälkeen vetäydyn kyllä alta pois jos yrittää toiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, joskus jotkut yllättää koskemalla minkä jälkeen vetäydyn kyllä alta pois jos yrittää toiste.

        Vetäydyt pois vaikka oisit hänestä kiinnostunut ??


    • Anonyymi

      Parempi ihan pienikin ele, sellainenkin kuin vain se että toisen odotetaan ymmärtävän telepaattisesti kaikki vaikka toinen osapuoli ei tee yhtään mitään. Sillä tuskin kukaan osaa lukea toisen ajatuksia jos mitään ei näytä tai puhu.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ja se ele voi olla vaikka kuulumisten kysely, niin että on aidosti kiinnostunut. Jos väistetään ja vältetään ei mitään syvempää tutustumista tapahdu. Pitäisi yrittää muistaa ettei sitä ihmistä kummempia olla kukaan.


    • Anonyymi

      Jos on kyse nainen mies asetelmasta niin naisen kannattaa antaa olla aloitteentekijä, ja jos nainen ei osoita kosketteluhaluja niin antaa olla rauhassa

    • Anonyymi

      En mä ole mieltänyt ett jos joku mies koskettais mua olkapäähän se olis ollut merkki kiinnostuksesta. Tuskinpa vaan.

      • Anonyymi

        Mites nää muut ?
        a) selkä
        b) vyötärö
        c) niska
        d) käsi, sormet
        e) reiden ulkosivu
        f) polvi
        g) poski
        h) huuli
        i) hiukset
        j) nilkka

        ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites nää muut ?
        a) selkä
        b) vyötärö
        c) niska
        d) käsi, sormet
        e) reiden ulkosivu
        f) polvi
        g) poski
        h) huuli
        i) hiukset
        j) nilkka

        ;-)

        d e f g ------ kiinnostunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites nää muut ?
        a) selkä
        b) vyötärö
        c) niska
        d) käsi, sormet
        e) reiden ulkosivu
        f) polvi
        g) poski
        h) huuli
        i) hiukset
        j) nilkka

        ;-)

        h on kiinnostunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        h on kiinnostunut

        aikas itestään selvää että H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aikas itestään selvää että H

        Päivääkin selvempää, että hoo on kiinnostunut mutta onko äs? Tämä hoo ei kyllä toisia lähtisi koskettelemaan ilman lupaa missään tilanteessa, kun paljon vähemmälläkin saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivääkin selvempää, että hoo on kiinnostunut mutta onko äs? Tämä hoo ei kyllä toisia lähtisi koskettelemaan ilman lupaa missään tilanteessa, kun paljon vähemmälläkin saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä.

        Nää vastaukset osoittaa ettei täällä haluta ajtella yleisiä juttuja vaan vain sitä omaa napaa.
        Monivalintatehtävätkin muuttu aina Etunimien kirjaimiksi ja sitte joku yltyy huutamaan, misson mun äs, missoot miun teekykkäin jne jne


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näinhän se voi olla..


      • Anonyymi

        Sellaista se nyt on. On ollut niin vaikeaa hyväksyä se, ja sen aiheuttamat rajat. En olisi millään halunnut hyväksyä sitä. Nyt kuitenkin hyväksyn tämän hetken. Eikä siihen jäädä, sillä rakkautemme on pidempää ja kehittyvää, joustavaa ja sillä on myös tulevaisuus, kun rintarinnan kuljemme..


    • Jos tämä olisi minun häneltä, niin epäilisin että on tullut kirjoitusvirhe. "Kosken" tilalla olisi "kosisin"

      • Anonyymi

        Toivotaan ettei tänään kosis sua, kun on aprillipäivä😉😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ettei tänään kosis sua, kun on aprillipäivä😉😆

        Ups! Enpä tullut ajatelleeksi :D


    • Anonyymi

      Olen tarkka siitä kuka minua voi koskea, enkä pidä lainkaan siitä että minulle tuntematon ihminen tuosta noin vain koskettaisi minua.

      • Anonyymi

        En edes sillon kun koskettaja olisi samaa sukupuolta. Jossain ulkona pidetyssä tilaisuudessa missä oltiin työkaverien kanssa, siellä ollut nainen tuli minun ja työkaverini väliin seisomaan ja laittoi käsivartensa minun ja toisen käsivartensa työkaverini hartialle, hyvin vastenmielistä.
        Jos käyn tanssimassa niin siellä hyväksyn vieraan kosketuksen tanssiessa, koska menen sinne itse vapaaehtoisesti.


      • Anonyymi

        eihän nyt ollutkaan kyse tuntemattomista, vaan esim. vuosia toisensa tunteneista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän nyt ollutkaan kyse tuntemattomista, vaan esim. vuosia toisensa tunteneista

        ehkä se on sitten eri asia


    • Anonyymi

      Riippuu siitä, mihin, missä tai miten kosket. Jos kosket johonkin neutraaliin kohtaan (olkapää, käsivarsi), en ehkä ajattele mitään. Jos kosket rintoihin tai peppuun tässä vaiheessa, suutun. Jos kosket johonkin muualle, jään miettimään, että ehkä olet kiinnostunut. Jos kosketus on tarpeeksi pitkä tai selkeästi flirttaileva, saatan koskea takaisin. Toki saatan kiusaantua kosketuksesta, jos paikalla on muita ja silloin en kyllä koskettele takaisin.

    • Anonyymi

      saisiko pestä selän saunassa?

      • Anonyymi

        Toivottavasti jotain muutakin ;) ja toi mun vastaus ylempään kysymykseen on e).. ja kyllä saa koskettaa, vaikka saatan ensin olla tunnusteleva..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti jotain muutakin ;) ja toi mun vastaus ylempään kysymykseen on e).. ja kyllä saa koskettaa, vaikka saatan ensin olla tunnusteleva..

        "Toivottavasti jotain muutakin "
        -mitä muuta?

        Mitä muuta ihmiset oppii toisen pesusta kuin selänpesun? Eiks muut tarvi jo jotain lähihoitokoulutusta?!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivottavasti jotain muutakin "
        -mitä muuta?

        Mitä muuta ihmiset oppii toisen pesusta kuin selänpesun? Eiks muut tarvi jo jotain lähihoitokoulutusta?!?!

        Tuohon en osaa vastata juuta enkä jaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon en osaa vastata juuta enkä jaata.

        et sitten ole kirjoittanut tuota viestiä 02.04.2021 23:44


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      2020
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1387
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1318
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1131
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1076
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1066
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1047
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      239
      892
    Aihe