Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

Anonyymi-ap

tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?

78

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En, kenenkään, =)

      • Anonyymi
        UUSI

        Teitkö itsellesi kysymyksen😄? (En minäkään)


    • Anonyymi
      UUSI

      En kenenkään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Luulekko

        Harrastanko enää ikuna

        Kenenkää kanssa


      • Anonyymi
        UUSI

        Nii.


      • Anonyymi
        UUSI

        Naapurin ukko jäi kiinni huoraamisesta kun naapurit valitti hirveää meteliä öisin sillä aikaa kun vaimo oli yön töissä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aviomieheni tietenkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        :))


    • UUSI

      Ei sitä tämmöinen enää mistään saa.

      • Anonyymi
        UUSI

        sähän sormetit sun ex tyttöystävää joulukuussa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sähän sormetit sun ex tyttöystävää joulukuussa

        Ei sitä lasketa. Sitä paitsi ilmoitin hänelle, ettei ole tarpeeksi tunteita häntä kohtaan, niin se suhde loppui siihen, ennen kuin edes alkoi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sitä lasketa. Sitä paitsi ilmoitin hänelle, ettei ole tarpeeksi tunteita häntä kohtaan, niin se suhde loppui siihen, ennen kuin edes alkoi.

        eli sormettaminen ja toiselle seksuaalista naututintoa aiheuttava toiminta ei ole seksiä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sormettaminen ja toiselle seksuaalista naututintoa aiheuttava toiminta ei ole seksiä

        No mitäpä sillä väliä, kun niin sanottu kaivattukin seurustelee adoniksen kanssa.


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No mitäpä sillä väliä, kun niin sanottu kaivattukin seurustelee adoniksen kanssa.

        Eikä ole ollut kiinnostunut minusta ikinä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No mitäpä sillä väliä, kun niin sanottu kaivattukin seurustelee adoniksen kanssa.

        niin puhut nyt netasta ja hänen poikaystävästään joka on alle 50 vuotias


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eikä ole ollut kiinnostunut minusta ikinä.

        ei niin. nytkö sä sen kolmen vuoden jälkeen vasta tajuat


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sormettaminen ja toiselle seksuaalista naututintoa aiheuttava toiminta ei ole seksiä

        ON!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sormettaminen ja toiselle seksuaalista naututintoa aiheuttava toiminta ei ole seksiä

        Mitä väliä sillä on.onko kyseessä sormi vai kulli.
        Sormittaminen on kumminkin se ensiaskel.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on.onko kyseessä sormi vai kulli.
        Sormittaminen on kumminkin se ensiaskel.

        Ei se äheltäminen ollut minun aloitteesta edes... Ja nainen oli ihan väärä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se äheltäminen ollut minun aloitteesta edes... Ja nainen oli ihan väärä.

        mä olen sanonut että sun olis pitänyt sanoa ettei sun ex tyttöystävän tartte ottaa vaatteita pois. mutta sä oot niin vitun tyhmä ettet osaa puhua


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se äheltäminen ollut minun aloitteesta edes... Ja nainen oli ihan väärä.

        sulla oli varmasti aikaa sanoa että jutellaan vaan mutta en halua seksiä.mutta ei sä halusit että että ex tyttöystävä riisuu vaatteet pois koska sä jani et osaa puhua


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla oli varmasti aikaa sanoa että jutellaan vaan mutta en halua seksiä.mutta ei sä halusit että että ex tyttöystävä riisuu vaatteet pois koska sä jani et osaa puhua

        Sinä et ollu paikalla näkemässä koko hommelia. Tottakai annoin mahdollisuuden sille suhteelle, että siitä vois tulla jotain, mutta ei nyt sattuneesta syystä tullut. Parempi oli olla rehellinen itselleen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et ollu paikalla näkemässä koko hommelia. Tottakai annoin mahdollisuuden sille suhteelle, että siitä vois tulla jotain, mutta ei nyt sattuneesta syystä tullut. Parempi oli olla rehellinen itselleen.

        siis vaatteet päällä nainen näytti hyvältä mutta alasti oli ruman näköinen. sä aloit miettii nettaa vasta kun toinen oli riisunut vaatteet. sitten sulle tuli nettaa ikävä


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole enää ketään

    • Anonyymi
      UUSI

      Vapauttavaa kun ei tarvitse kaivata ketään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Alle kymmenen niitä on koko elämän aikana ollu

    • Anonyymi
      UUSI

      En kenenkään. Olen sen tyyppinen ihminen, että ei kiinnosta kuin yksi ihminen kerrallaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      En kertaakaan. Enkä ennen tätä ikävääkään aikoihin, en kehtaa edes sanoa. Pitkä suhde josta loppuaika täyttä pskaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihan niinkuin mulla! Tsemppiä kohtalotoveri. Kaikesta on selvitty!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niinkuin mulla! Tsemppiä kohtalotoveri. Kaikesta on selvitty!

        Kiitos! Sinulle samat sanat 🙂


    • Anonyymi
      UUSI

      Monen!Aina kun on ollut tarvetta, ei tämä ole kiellettyä.
      Niinistön allekirjittama EI ! tarkoitaa totaalista kieltoa,vasta puolen taholta.
      Taisi olla oikeuslaitosten kaveri. Tapahtuma hetkelläkin voi kaivattua kaipailla.

    • Anonyymi
      UUSI

      En harrastaisi seksiä kenen tahansa kanssa.

    • Anonyymi
      UUSI

      tulen hänelle

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole oikeastaan kaivannut ketään ja seksiä olen viimeksi harrastanut yli kymmenen vuotta sitten.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se on oikein 🐼


    • Anonyymi
      UUSI

      Sekosim jo laskuissa.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole kenenkään kanssa koskaan. Naiselle tiedoksi. Olet ainoa kenen kanssa koskaan tulen edes makoilemaan vierekkäin, jos hyvin käy.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet joku 25v.?


    • Anonyymi
      UUSI

      Oikein ☹

    • Anonyymi
      UUSI

      Elämä on kärsimystä

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä!Kärsi,kärsi kirkkaimman kruunun saat!


    • Anonyymi
      UUSI

      En kenenkään..

    • Anonyymi
      UUSI

      10 vuoden sisään minulla on ollut se mies josta olen eronnut tuon ajan, nyt jos vuosia erosta. Tietynlaisia suhteita 3 ihmisen kanssa, kaipaan oikeaa suhdetta en siis halua tämmöisiä.

      Miehissä ei ole ollut vikaa, vaan se mihin se on yritetty viedä ja että suhteesta tulee niin että siihen tavallaan liittyy muutkin ihmiset, ja hyötykohde, silloin se itsellä päättyy.
      Minulla on oma elämä ja oma visio elämästäni, harvemmin kohtaa. Yhden kanssa on kohdannut, mutta luotto mennyt jo näihin. eli sanoin katsellaan muualla. Pystyn keskittymään kaikkeen paremmin ja näen asiat paremmin kun olen saanut sen rahan. Muuttaa kaiken. En pysty elämään täysillä tai ajattelemaan selkeästi ennen kuin tullut. Haittaa elämää ja stressaa, ja koko ajan huono olo, toivottavasti tulee pian.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eli et ole kykenevä sellaiseen parisuhteeseen, jossa tavataan pariskuntana miehen sukulaisia ja ystäviä ja vietetään juhlapyhiä myös heidän kanssaan, kutsutaan heitä yhteiseen kotiin vierailulle jne.? Haluat vain miehen, jonka kanssa paneskella silloin kun sinulla tekee mieli, mutta muulloin miehen pitäisi pysyä poissa silmistä. Haluat säilyttää täyden vapauden etkä ole tilivelvollinen miehelle yhtään mistään. Oikeutat tämän sillä, että se mieskin saisi paneskella vapaasti siellä ja täällä, kunhan se ei vain kantaudu sinun korviisi tai estä sinua saamasta sitä mitä haluat silloin kun haluat. Haluat kaipaamasi miehen mutta haluat myös säilyttää säätösuhteet niiden kolmen kanssa ennallaan.

        Sinun visiosi ei ole mikään parisuhde. Se on panosuhde: sinun ehdoillasi. Itse et katso olevasi velvollinen yhtään mihinkään etkä tee kompromisseja missään. Jos miehellä on jotain toivomuksia sinun suhteesi, mielestäsi kyse on siitä, että hän haluaa vain hyötyä sinusta tai alistaa sinua.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki luistaa sen jälkeen paremmin, onneksi viime kesänä ja syksynä tein töitä lisärahalle, niistä tulikin tuleva päätulo, en olisi uskonut enkä niin tarkoittanut, mutta nyt joo ei pysty ajattelemaan ja keskittymään isompiin juttuihin ennen kuin raha on tullut. Eipä tarvii olla enää niiden silmätikkuna ja siinä paskaroolissa mitä tekivät vuosia.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei olisi uskonut että näin tässä käy.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ai miten??.Sitä se valehtelu teettää.Valehtelua on kertomatta jättäminen.


    • Anonyymi
      UUSI

      En kenenkään

    • Anonyymi
      UUSI

      Komea saa aina

      • Anonyymi
        UUSI

        Sitähän se on biologia. luonnon laki. Komeat ja kauniit saavat. Hyvät parhaat geenit pääsee jatkoon.


    • Anonyymi
      UUSI

      En yhdenkään 🤣

    • Anonyymi
      UUSI

      Muut eivät ole kiinnostaneet siinä mielessä. Mikäli olisi onni tavata uudestaan, niin tarvin hienotunteisuutta siinä asiassa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tottakai mutta suharit täällä saa suhinaa aikasiks vaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      En kenenkään muun kuin sen kierros ensimmäisen...Panostan Sinuun ja toivon meille jotain kaunista kulta Rakas

    • Anonyymi
      UUSI

      Tekoälyn apua pyydän nyt.
      Onko näistä palstan aktiiveista kukaan harrastanut samassa taloyhtiössä asuvat keskenään kertaakaan seksiä noin 2v.aikana?Ei lasketa saman asunnon as. tai joilla on yhteisiä mukuloita keskenään mukaan tähän.Kaikki kuten myös homot ja lesbot sekä muut vähemmistöt seksuaalisesti lasketaan.
      Itse en ole.

      • Anonyymi
        UUSI

        No miksi edes kysyt tuollaista! ällöö


    • Anonyymi
      UUSI

      Viiden, mutta aina olen kuvitellut kaivatun olevan siinä. On mullakin tarpeeni ja hän on saavuttamaton.

      • Anonyymi
        UUSI

        🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

        Ei, vaan romanttista. Olemme rakastelleet, ja vaikka hänen fyysinen hahmonsa ei ole ollut läsnä, hänen olemuksensa on elänyt toisen ihmisen kautta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan romanttista. Olemme rakastelleet, ja vaikka hänen fyysinen hahmonsa ei ole ollut läsnä, hänen olemuksensa on elänyt toisen ihmisen kautta.

        Ei onnistu noin ei millään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu noin ei millään.

        🐼☹🦍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan romanttista. Olemme rakastelleet, ja vaikka hänen fyysinen hahmonsa ei ole ollut läsnä, hänen olemuksensa on elänyt toisen ihmisen kautta.

        Ei toimi noin. Kaivattusi on mahdollisesti vain kärsinyt käyttäytymisestäs, ja nuo viisi muuta on tulleet hyväksikäytetyksi lähinnä s*ksinukkeina ilman aitoa inhimillistä kohtaamista, koska sun ajatuksesi on muualla.

        Pska nakki kaikille osapuolille paitsi sulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi noin. Kaivattusi on mahdollisesti vain kärsinyt käyttäytymisestäs, ja nuo viisi muuta on tulleet hyväksikäytetyksi lähinnä s*ksinukkeina ilman aitoa inhimillistä kohtaamista, koska sun ajatuksesi on muualla.

        Pska nakki kaikille osapuolille paitsi sulle.

        Kaivattu ei ole kärsinyt, koska en ole niistä muista hänelle kertonut. Ja mistä ne muut voisi tietää ketä olen ajatellut?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihme kysymyksii.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinpä. Ei kenenkään intimiasiat kuulu ikäväpalstalle!


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuli huono omatunto ylempänä kun kerroin vain yhden kanssa...On niitä kyllä ollut enemmänkin mutta ei syvällisempää kuin vain seksiä

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei haittaa :) -sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Hän saa harrastaa seksiä muiden kanssa sitten muutenkin jos haluaa. En omista täällä ketään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Uuh niitä on liikaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Onko valmis seksinukeksi?

    • Anonyymi
      UUSI

      Yhden oman mieheni, viimeiset 13 vuotta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Seksinukkeja en tarvitse vaan sen yhden rakkaan Naisen vierelleni johon voin turvautua loppuelämäkseni ja rakastaa häntä elämäni loppuun asti. Haluan elämän Hänen kanssaan...Miten sanoisin...Tasoittaa molempien tunnetasoa ja turvallisuuta siinä suhteessa, että kuulumme toisillemme ja olemme toistemme tärkeimmät ystävät.
      Vielä sanoisin, että Rakkaus on suurin voimavara mitä ei mikään voi pysäyttää kuin kuolema...Hyvää yötä

    • Anonyymi
      UUSI

      En yhdenkään. Pikkuhiljaa pitäisi kyllä hänet potkia päästä, kun omaa elämäänsä vaan tässä hukkaa. On vaan vaikea kiinnostua kenestäkään muusta naisesta ja ujous ei auta asiaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi että et ole ainoa tuossa tilanteessa. Tuntuu ikävältä, mutta jos kuitenkin olisi mahdollisuus.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ja pian

    • Anonyymi
      UUSI

      Yhden.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan itseni kanssa olen viihtynyt. En kyllä sitä anteeksi pyytele...

    • Anonyymi
      UUSI

      Aika monen, sillä se ketä ikävöin polkee jotain toista. Kyllä mäkin vielä sen unohdan. Mut kivaa on ollu 😁

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe