Anna Litzenin profetia Suomesta jalokivenä

Anna Litzenin profetia Suomesta jalokivenä

Suomi, sinä olet sanonut: ”Minä olen heikko, minä olen mitätön kansojen joukossa, koska olen sanonut, että minä olen vain maan matonen, kuka minua kuuntelisi.”

Kuule, mitä minä sanon sinulle: ”Sinun voimasi on tosin vähäinen ja itsessäsi olet vain maan tomua, vain palanen savea minun kädessäni, Suomi. Savipalanen on kuitenkin kuin jalokivi. Kallisarvoinen helmi sinä olet minun kädessäni. Loistava safiiri sinä olet minun kädessäni. Ota vastaan minun sanani.”

8

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Epäraitista sanomaa.

Suomi ei ole mikään jalokivi.
      Suomi on pakanakansa.
      Synteihinsä vajonnut ja sortunut.

Jumala ei puhuttele "kansoja", vaan kutsuu yksittäisiä ihmisiä parannukseen.

On vain yksi valittu kansa; Israelin kansa.

Unohtakaa tämäkin (sairas) profetia. SEn sisältö on sielullista toiveajattelua.
      Niinkuin että Suomi olisi jokin mallitapaus?

Ei ole.

Ja vielä?

Pysykää erossa Pihon sairaasta profetiatulvasta.

Valvokaa ja rukoilkaa! Sanoi Jeesus.

On aika rukoilla, paljon, pitää esirukouksia kärsivien ihmisten, lasten, nuorten, ahdistettujen ja masentuneiden puolesta.

Tuollainen hömppä, jossa ihmiset eksytetään odottamaan jotakin "erikoista", jotakin kummallista valittua, se on sairasta ja kirottua.

Me odatamme Jeesusta! Ja joudutamme Hänen tulemustaan. Tekemällä TYÖTÄ, sitä mitä Jeesus käski.

Lopettakaa juokseminen pihon sairaiden ennustusten perässä....

JEESUS on johtotähti!

• Raamatussa on hyvin paljon esimerkkejä siitä, että Jumala puhuttelee yksilöiden lisäksi myös kansoja.

Tämä ei ollut minun profetiani, vaan Anna Litzenin.

Jeesus on johtotähti minullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"On vain yksi valittu kansa; Israelin kansa".
        https://www.patmos.fi/blogit/israelin-heimojen-paluu-perimmaisesta-pohjolasta-aikojen-lopulla/
        https://www.tiede.fi/keskustelu/21384/ketju/monet_supisuomalaiset_kantavat_israelilaista_perimaa

niin lue siis enemmän.

Uuttatutkimustietoa tulee nyt , koska tutkiminen on mahdollista. Ennennäkemättömällä tutkimisella Raamattu todentuu heillekin, joille se ei ole avautunut Pyhän Hengen lahjoittamana. Kiitetään Herraa Hän Näin meitä nyt siunaa ja antaa herätyksen.

Maassamme uusien tutkimusten mukaan oletetaan olevan peräti 60% väestöstä juutalaisia.

• Anonyymi
        JoukoPiho kirjoitti:

Raamatussa on hyvin paljon esimerkkejä siitä, että Jumala puhuttelee yksilöiden lisäksi myös kansoja.

Tämä ei ollut minun profetiani, vaan Anna Litzenin.

Jeesus on johtotähti minullekin.

Jouko, turha sinun on selittää. ET nauti uskottavuutta, luotettavuutta.

Sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa. Siksi et osaa erottaa valhetta raittiista profetiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouko, turha sinun on selittää. ET nauti uskottavuutta, luotettavuutta.

Sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa. Siksi et osaa erottaa valhetta raittiista profetiasta.

"Kuule, mitä minä sanon sinulle: ”Sinun voimasi on tosin vähäinen ja itsessäsi olet vain maan tomua, vain palanen savea minun kädessäni, Suomi. Savipalanen on kuitenkin kuin jalokivi. Kallisarvoinen helmi sinä olet minun kädessäni. Loistava safiiri sinä olet minun kädessäni. Ota vastaan minun sanani.”".

Suomi tulee vielä ymmärtämään, miten suurella runsaudella, rikkauksilla Herra on maatamme siunannut. Kun se tällä nykykansalle kirkastuu, huomaavat miten on annettu valtuuksia jos jollekin maalle vallata omaisuuttamme. Erilaiset yhtiöt, kaivokset jne.
        Kultaa saisimme itse omasta maastamme ja rikastuisimme, eläisimme paljon ihanammin kuin nyt kaupungin saasteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuule, mitä minä sanon sinulle: ”Sinun voimasi on tosin vähäinen ja itsessäsi olet vain maan tomua, vain palanen savea minun kädessäni, Suomi. Savipalanen on kuitenkin kuin jalokivi. Kallisarvoinen helmi sinä olet minun kädessäni. Loistava safiiri sinä olet minun kädessäni. Ota vastaan minun sanani.”".

Suomi tulee vielä ymmärtämään, miten suurella runsaudella, rikkauksilla Herra on maatamme siunannut. Kun se tällä nykykansalle kirkastuu, huomaavat miten on annettu valtuuksia jos jollekin maalle vallata omaisuuttamme. Erilaiset yhtiöt, kaivokset jne.
        Kultaa saisimme itse omasta maastamme ja rikastuisimme, eläisimme paljon ihanammin kuin nyt kaupungin saasteissa.

Niin ja nimenomaan henkinen saaste ja Jumalan sanan hylkääminen on tullut kaupungistumisen myötä, kun sen piti olla tasa-arvo kansallemme.

• Anonyymi

Aloitus on lässyhumanistiroskaa!

https://www.worlddata.info/iq-by-country.php

Suomi on yksi euroopan suurimmista maista, yksi tekniikaltaan arvostetuimpia, ja diplomaattisesti noteeratuimpia, sekä kuuluu euroopan älykkäimpiin kansoihin.

Luulisi USA:n ja Venäjän ymmärtävän mitä on, kun ei tiedä kumpaan suuntaan kumartaa, koska samalla sitten pyllistää toiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2073
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1381
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1065
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      111
      925
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe