Miten menee St, syttyykö pihanuotia kivien vai tiilien ympäröimänä kotitalosi pihassa?
Naurahtain
,Commandohauis
Ps. Olet rotta samoin kuin Kaljakori, jota myötäilet syntihyväksyntään asti LS:n ohella. Hänessä, LS:ssä syntihyväksyntäsi on tullut esiin, sinun huomaamattasi?
Valheen tukeminen:syntiä
Jutellaan hiuKan
8
93
Vastaukset
- Anonyymi
Älyämpäriä tässä parhaillaan sytyttelen pihalla ja ryhdyn hiisailemaan. Kaljakori tulikin jo tyhjennettyä. Ihan omat viinat ja dänkit on, en ole niitä sinulta rottaillut.
ST- Anonyymi
No jooh, tämä ei sitten ollut minulta. Leikityttääkö?
ST
- Anonyymi
Ja mitä LS. ään tulee niin hänkin on ällykkäämpi minua. Kummatkin naiset ovat minua älykkäämpiä ja syvällisempiä.
Hyväksyn heidät moilemmat vaikken kaikkia heidän tekojaan hyväksykkään.
Tuskin se kuule ketäön haukkumalla paranee asiat.
Mutta kun jaksat kirjoitraa asialliseati ja rauhallisesti niin kuuntelen mielelläni mikä painaa sydäntäsi.
ST- Anonyymi
Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä
CommandohauisEihän naisväki edes voi onanoida kun eivät tuota siemennestettä jota voisivat heittää hukkaan?
- Anonyymi
Demonipesä kirjoitti:
Eihän naisväki edes voi onanoida kun eivät tuota siemennestettä jota voisivat heittää hukkaan?
Kyllä naisväki aina jotain keksii itsensä viihdyttämiseksi, ovat he niin monitaitoisia.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisväki aina jotain keksii itsensä viihdyttämiseksi, ovat he niin monitaitoisia.
Toki keksii ja onhan heillä siihen kaikenlaisia apuvälineitäkin, mutta onanointia se ei kai ole kun ei mene siemennesteet hukkaan. Onaniahan oikeastaan käytti vain ehkäisyä valuttamalla ne muualle kesken petipuuhien, ei sillä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä
CommandohauisOliko tuo runo? Ihan miten vain haluat asian nähdä.
Eihän tuossa ollut vielä läheskään kaikki vikani. Osaat varmasti pistää paremmaksikin. Tuohan oli kuin höyhennen hipaisu valtameren pinnalta.
Ja sitä suuremmalla syyllä, koska syntini ovat valtameren pauhunat, minä kiitän Jumalaa, että hän on rakastanut minuakin ja antanut ainokaisen poukansa niin ettei yksikään hukkuisi vaan saisi iänkaikkisen elämän.
KIITOS JEESUS!!!
Eikä mikään voi erottaa meitä Hänen rakkaudestaan.KUNNIA JA YLISTYS!!
Mutta yhden huomattavan asian sanon sinulle, että elämä on muutakin kuin seksiä. Suurimmaksi osaksi muuta.
Kuka lieneekään olet niin olet mauton ja naurettava noine yrityksinesi. Lopettaisit tuollaisen.
ST
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540