Jutellaan hiuKan

Anonyymi

Miten menee St, syttyykö pihanuotia kivien vai tiilien ympäröimänä kotitalosi pihassa?

Naurahtain

,Commandohauis

Ps. Olet rotta samoin kuin Kaljakori, jota myötäilet syntihyväksyntään asti LS:n ohella. Hänessä, LS:ssä syntihyväksyntäsi on tullut esiin, sinun huomaamattasi?

Valheen tukeminen:syntiä

8

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älyämpäriä tässä parhaillaan sytyttelen pihalla ja ryhdyn hiisailemaan. Kaljakori tulikin jo tyhjennettyä. Ihan omat viinat ja dänkit on, en ole niitä sinulta rottaillut.

      ST

      • Anonyymi

        No jooh, tämä ei sitten ollut minulta. Leikityttääkö?

        ST


    • Anonyymi

      Ja mitä LS. ään tulee niin hänkin on ällykkäämpi minua. Kummatkin naiset ovat minua älykkäämpiä ja syvällisempiä.

      Hyväksyn heidät moilemmat vaikken kaikkia heidän tekojaan hyväksykkään.

      Tuskin se kuule ketäön haukkumalla paranee asiat.

      Mutta kun jaksat kirjoitraa asialliseati ja rauhallisesti niin kuuntelen mielelläni mikä painaa sydäntäsi.

      ST

      • Anonyymi

        Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä

        Commandohauis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä

        Commandohauis

        Eihän naisväki edes voi onanoida kun eivät tuota siemennestettä jota voisivat heittää hukkaan?


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Eihän naisväki edes voi onanoida kun eivät tuota siemennestettä jota voisivat heittää hukkaan?

        Kyllä naisväki aina jotain keksii itsensä viihdyttämiseksi, ovat he niin monitaitoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisväki aina jotain keksii itsensä viihdyttämiseksi, ovat he niin monitaitoisia.

        Toki keksii ja onhan heillä siihen kaikenlaisia apuvälineitäkin, mutta onanointia se ei kai ole kun ei mene siemennesteet hukkaan. Onaniahan oikeastaan käytti vain ehkäisyä valuttamalla ne muualle kesken petipuuhien, ei sillä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä

        Commandohauis

        Oliko tuo runo? Ihan miten vain haluat asian nähdä.

        Eihän tuossa ollut vielä läheskään kaikki vikani. Osaat varmasti pistää paremmaksikin. Tuohan oli kuin höyhennen hipaisu valtameren pinnalta.
        Ja sitä suuremmalla syyllä, koska syntini ovat valtameren pauhunat, minä kiitän Jumalaa, että hän on rakastanut minuakin ja antanut ainokaisen poukansa niin ettei yksikään hukkuisi vaan saisi iänkaikkisen elämän.
        KIITOS JEESUS!!!

        Eikä mikään voi erottaa meitä Hänen rakkaudestaan.KUNNIA JA YLISTYS!!

        Mutta yhden huomattavan asian sanon sinulle, että elämä on muutakin kuin seksiä. Suurimmaksi osaksi muuta.

        Kuka lieneekään olet niin olet mauton ja naurettava noine yrityksinesi. Lopettaisit tuollaisen.


        ST


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe