Jutellaan hiuKan

Anonyymi

Miten menee St, syttyykö pihanuotia kivien vai tiilien ympäröimänä kotitalosi pihassa?

Naurahtain

,Commandohauis

Ps. Olet rotta samoin kuin Kaljakori, jota myötäilet syntihyväksyntään asti LS:n ohella. Hänessä, LS:ssä syntihyväksyntäsi on tullut esiin, sinun huomaamattasi?

Valheen tukeminen:syntiä

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älyämpäriä tässä parhaillaan sytyttelen pihalla ja ryhdyn hiisailemaan. Kaljakori tulikin jo tyhjennettyä. Ihan omat viinat ja dänkit on, en ole niitä sinulta rottaillut.

      ST

      • Anonyymi

        No jooh, tämä ei sitten ollut minulta. Leikityttääkö?

        ST


    • Anonyymi

      Ja mitä LS. ään tulee niin hänkin on ällykkäämpi minua. Kummatkin naiset ovat minua älykkäämpiä ja syvällisempiä.

      Hyväksyn heidät moilemmat vaikken kaikkia heidän tekojaan hyväksykkään.

      Tuskin se kuule ketäön haukkumalla paranee asiat.

      Mutta kun jaksat kirjoitraa asialliseati ja rauhallisesti niin kuuntelen mielelläni mikä painaa sydäntäsi.

      ST

      • Anonyymi

        Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä

        Commandohauis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä

        Commandohauis

        Eihän naisväki edes voi onanoida kun eivät tuota siemennestettä jota voisivat heittää hukkaan?


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Eihän naisväki edes voi onanoida kun eivät tuota siemennestettä jota voisivat heittää hukkaan?

        Kyllä naisväki aina jotain keksii itsensä viihdyttämiseksi, ovat he niin monitaitoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisväki aina jotain keksii itsensä viihdyttämiseksi, ovat he niin monitaitoisia.

        Toki keksii ja onhan heillä siihen kaikenlaisia apuvälineitäkin, mutta onanointia se ei kai ole kun ei mene siemennesteet hukkaan. Onaniahan oikeastaan käytti vain ehkäisyä valuttamalla ne muualle kesken petipuuhien, ei sillä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhityksestä et tiedä mitään. Hyväksyt naisen jolla on immenkalvo puhki jo ennen hääyötä oman aviomiehensä kanssa. Kuljet julkeasti väkijuoman vaikutuksessa. Harrastat onaniaa jota et edes häpeä. Olet kuin yö ja minä päivä

        Commandohauis

        Oliko tuo runo? Ihan miten vain haluat asian nähdä.

        Eihän tuossa ollut vielä läheskään kaikki vikani. Osaat varmasti pistää paremmaksikin. Tuohan oli kuin höyhennen hipaisu valtameren pinnalta.
        Ja sitä suuremmalla syyllä, koska syntini ovat valtameren pauhunat, minä kiitän Jumalaa, että hän on rakastanut minuakin ja antanut ainokaisen poukansa niin ettei yksikään hukkuisi vaan saisi iänkaikkisen elämän.
        KIITOS JEESUS!!!

        Eikä mikään voi erottaa meitä Hänen rakkaudestaan.KUNNIA JA YLISTYS!!

        Mutta yhden huomattavan asian sanon sinulle, että elämä on muutakin kuin seksiä. Suurimmaksi osaksi muuta.

        Kuka lieneekään olet niin olet mauton ja naurettava noine yrityksinesi. Lopettaisit tuollaisen.


        ST


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe