rannekanavien hermopinteen ja liikavarpaiden vuoksi. Hoitona venyttelyä ristillä, jotta kanavat ja varpaat suoristuu ja lihastakin tulee hyvin riippunutta ja kuivaa, pääsiäisen hengessä.
Oliko Jeesus hoidossa
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus otti minun ja sinun paikan ristin puulla. Se paikka kuului synnin tekijöille, ei Jeesukselle Kristukselle joka oli synnitön. Hän vapaaehtoisesti alistui sinun ja minun puolesta ristiinnaulittavaksi. Koska hän rakasti ja rakastaa yhä meitä maan matosia niin paljon. Ristiin naulatun tuskat ovat samaa ja verrannollisia, mitä iankaikkinen ero Jumalasta kuolemamme jälkeen olisivat meillä ihmisillä, Jeesus kärsi helvetin tuskat puolestamme. Kuka ikinä uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi Hänen nimensä kautta. Uskothan sinäkin Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293