Kuunnelkaa hautausurakoitsijan murheet pandemiasta?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinähän voisit vaikka sitten auttaa miestä saamaan asiakkaan?

      Sopisiko jo huomenna?

      • Persekärpänen kirjoitti tavoilleen uskollisena epäkohteliaan aivopierun.

        Omakannassa on kaikkien täytettävissä oleva hoitotahdon ilmaisuosio.
        Kirjoitin siihen että minun kuolintodistukseeni ette saatanat kirjoita koronaa!


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Persekärpänen kirjoitti tavoilleen uskollisena epäkohteliaan aivopierun.

        Omakannassa on kaikkien täytettävissä oleva hoitotahdon ilmaisuosio.
        Kirjoitin siihen että minun kuolintodistukseeni ette saatanat kirjoita koronaa!

        Minulla on suhteita. Vaikka menehdyt mahdottomaan eli saat sittenkin venäläisen päristimen mahtumaan ja pyörimään täyskierroksilla, todistukseen tulee korona.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Persekärpänen kirjoitti tavoilleen uskollisena epäkohteliaan aivopierun.

        Omakannassa on kaikkien täytettävissä oleva hoitotahdon ilmaisuosio.
        Kirjoitin siihen että minun kuolintodistukseeni ette saatanat kirjoita koronaa!

        Montako persekärpästä sinulla sitten on? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako persekärpästä sinulla sitten on? 🤔

        Ei täällä ole kuin 1 persekärpänen.
        Se ei osaa kirjoittaa mitään ketjuun liittyvää ja siitä sen tunnistaa kuha vittuilee-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin 1 persekärpänen.
        Se ei osaa kirjoittaa mitään ketjuun liittyvää ja siitä sen tunnistaa kuha vittuilee-

        Olen nähnyt itseni lisäksi ainakin yhtä toista kirjoittajaa nimitettävän noin; itseasiassa pääsääntöisesti Nasu-Martta kutsuu tuolla nimellä toista/toisia kirjoittajia.

        Tällä kertaa, noin toisen kerran tänä vuonna, hän kohdisti tuon termin johonkin jota minä kirjoitin.

        En ymmärrä mitä väärää oli osoittaa että jos hän on huolissaan ettei hautausurakoitsijalla ole työtä että hänellä on loistava ja kovin toivottu mahdollisuus järjestää hänelle sitä omalta kohdaltaan.

        Edelleen toivoisin että se tapahtuisi jo tänään.

        Nasu-Martta, sinähän voit myös tuollaisella toimella varmistaan sen ettei kuolintodistukseen tule mainintaa koronasta. Jos jäät odotamaan luonnonvalinta et voi korkaan olla varma siitä ettei korona tule koputtamaan ovelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt itseni lisäksi ainakin yhtä toista kirjoittajaa nimitettävän noin; itseasiassa pääsääntöisesti Nasu-Martta kutsuu tuolla nimellä toista/toisia kirjoittajia.

        Tällä kertaa, noin toisen kerran tänä vuonna, hän kohdisti tuon termin johonkin jota minä kirjoitin.

        En ymmärrä mitä väärää oli osoittaa että jos hän on huolissaan ettei hautausurakoitsijalla ole työtä että hänellä on loistava ja kovin toivottu mahdollisuus järjestää hänelle sitä omalta kohdaltaan.

        Edelleen toivoisin että se tapahtuisi jo tänään.

        Nasu-Martta, sinähän voit myös tuollaisella toimella varmistaan sen ettei kuolintodistukseen tule mainintaa koronasta. Jos jäät odotamaan luonnonvalinta et voi korkaan olla varma siitä ettei korona tule koputtamaan ovelle.

        Hän monesti kutsunut itseään viisaampia tuolla nimellä jotka yrittäneen korjata hänen vääriä tietojaan..


    • Anonyymi

      Ihmettelen ku hautajaisiin ostetaa helkutin kalliita arkkuja, silläkö muka vainajaa arvostetaa kun ostetaa monen tonnin arkku, kun henki on pois, itse oon meinannut ,että voisin kenttäsirkkelin pintalaudoista rakentaa arkun itselleni tai sitten raksalta betonilaudoista tehdä arkun, tässä olis miljoonabisnes jollekin yrittäjälle, nyt arvostetaan vihreitä arvoja intiaanit poltti vainajan tulessa.

      • Anonyymi

        Intiaaneilla kyllä mahtoi olla monenlaisia, kulttuurisidonnaisia, hautaustapoja.

        Suosittua oli laittaa vainaja telineelle lintujen syötäväksi. Näin teki myös mm. muinaiset persialaiset.

        Intian hindut yleisesti polttaa vainajansa. Lietkö sotkenut nyt intiaanit intialaisiin.


    • Anonyymi

      WHO julistaa coronan pandemiaksi 11/3/20.
      11 x 3 = 33 / 6
      11 3 = 14 / 5
      11 3 20 20=54 / 9

      Jos corona loppuu ensi vuonna 2022 08.04 tulee sen ajaksi 2 vuotta ja 39 päivää / 239.
      2 3 9=14
      20 22 8 4=54/9

      11/3/20 - 6
      11/3/21 - 6
      11/3/22 - 6

      Tänään on muuten 239 päivä.

      • Anonyymi

        Ja huomenna on 240. päivä.

        Tai siis, täällä se on jo tänään.

        Oliks sulla joku pointti?


    • Anonyymi

      Myy sitten arkut alennuksella, kun ei sitä suurta odotettua ryysistä tullutkaan...

    • Anonyymi

      Hautausurakoitsija kertoi että koronarokotteen saaneiden hautajaisia on pidetty paljon enemmän kuin koronaan kuolleille!
      Lääke on siis vaarallisempi kuin tauti!

      • Anonyymi

        Missä häbn noin kertoi?
        Lähde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä häbn noin kertoi?
        Lähde?

        Tuolla alussahan on video, siinähän se siitä puhuu jos viittii kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla alussahan on video, siinähän se siitä puhuu jos viittii kuunnella.

        Kohta 3. 50 min jos ei sinni riitä kuuntelemaan koko parin minuutin juttua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe