Padel kenttä ja ulkos säbä kenttä

Anonyymi

Koska tulee kuortaneelle padel kenttä ja ulko sähly kenttä? Lapualla on, alavudella on, seinäjoella on.

18

1897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä niitä käpykylissä ole.

• Anonyymi

Yhdenlaane humpuukilaji tuloo ja menöö harrastajien keskuudessa kuten sguash, tennis ja golf. Kovalla vimmalla kenttiä ja halleja, hetken päästä jouten.

• Anonyymi

Otapa yhteys Tuomas Mikkolaan!

• Anonyymi

Siihen tarvii neljä pelaajaa. Mahtaako vaan löytyä kylästä niin montaa jos opiston vieraita ei lasketa.

• Anonyymi

Mikäs sellainen on joka niin paljon maksaa

• Anonyymi

Joo käyttäjiä olis

• Anonyymi

Mitähän vielä...

• Anonyymi

Joo nämä kyllä olis kiva olla kukuskin.

• Anonyymi

Ensi kesänä saisi tulla kans kuortaneelle! Tulisi varmasti kovaan käyttöön

• Anonyymi

Kunhan nyt vaan ei palvelun tarjoajaksi tule kukun kasvatti joka mainostaa padelia, siinä bisneksessä kulut jää muiden maksettavaksi.

• Anonyymi

Kuortaneelle saadaan jos kunta rakentaa ja on valmis muuttamaan kalliin kentön muuhun käyttöön kun realiteetti iskee.
      Yrittäjävetoosena ei tahdo riittää että löytyy 10-15 pelaajaa jokka on päässy Seinäjoella kokeelemaan ja tykkää että olis kiva kun välilä vois täälläkin pelata.

• Anonyymi

Paarelia ja säpää. Kaiken perään sitä ulistaan. Menkää painimaan, siinä on teille oikein sopiva ja miehekäs laji. Oppii naisiakin kaatamaan, kun ensin vähän miesten kesken koettelette, miltä toisen munat tuntuu.

• Anonyymi

Justiinsa näin! Tulis uusiakin ihmisiä! Jos siis naisista innostuvat!

• Anonyymi

On aloitettu tekemään jo. Hyvä kun tuloo tänneki jotain uutta!

• Anonyymi

Opistolle tuloo tänä kesänä!! jes!!

• Anonyymi

Somessa viljelty samaa näistä pelureista. Kqikki haluaa niistä itsensä löytää ehkä naapurinsaki monellakin eri tavalla. Amnattituomarit vaan niin kalliita.

• Anonyymi

Ei näillä näkymillä.

• Anonyymi

Olisikohan ikäihmisten harrastukset Kuortaneella parhaiten vetäviä. Saattaa nuorekkaammat lajipaikat jäädä pikkusen vähälle käytölle. Sijainti, sijainti, sijainti. Sitä ei saa muutettua, olisko tulevaisuus senioriliikunnan järjestämisessä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe