aliexpressistä tilaaminen

Anonyymi

että saa alle 22 e tilauksen posteineen, voiko useamman "tilauksen" tehdä päivässä ja menevät omaanaan eikä summata että nyt meni yli 22 alvitullit tulee päällle

3

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit tilata vaikka kuinka paljon kunhan ne ovat eri kaupoista. Monikaan ei näytä ymmärtävän, että Aliexpress on se iso toimija jonka alla on tuhansia kauppoja jotka saavat toimeksiannon Alilta ja Ali ottaa siitä oman %:nsa. Eli tilaat vaikka eri kaupoista vaikka parilla sadalla eurolla tavaraa kunhan tämän yhden kaupan yksittäisen lähetyksen arvo ei ylitä tuota 22€. Itse olen mahdollisuuksien mukaan tilannut tavaraa myös sellaisesta kaupasta jolla on varasto EU-maassa niin minun ei ole tarvinnut maksaa alvia vaikka tuote on maksanut yli 22€, jos vielä siellä kaupan sivulla on 7day- delivery niin tulee alle 2 viikosssa perille.

• Anonyymi

Voi tilata samasta kaupasta myös useamman alle 22 euron tavaran tekemällä jokaisesta oman tilauksen. 01.07 lähtien kaikista EU:n ulkopuolelta toimitetuista tilauksista pitää maksaa Alv sekä mahdollinen tullimaksu, joka riippuu tilauksen arvosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tilata samasta kaupasta myös useamman alle 22 euron tavaran tekemällä jokaisesta oman tilauksen. 01.07 lähtien kaikista EU:n ulkopuolelta toimitetuista tilauksista pitää maksaa Alv sekä mahdollinen tullimaksu, joka riippuu tilauksen arvosta.

Tarkoitin: 01.07 lähtien kaikista EU:n ulkopuolelta saapuneista tilauksista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2168
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1351
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1279
    7. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      30
      1223
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      315
      1068
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe