Mikähän siinä on, että olen ruvennut tykkäämään Paavosta!

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/paavovayrynen/asetun-ehdolle-kemin-kaupungin-kuntavaaleissa/

Ehkä se johtuu siitä, että meitä kumpiakin ikä pehmentää ja kiverimmät immelmannit on tullut jo heitettyä. Voi v***u, että vihasin Paavoa joskus kauan sitten ja kovasti kerroin siitä turuilla ja toreilla. Nykyään enää en.

Mikähän siinä on, että tarvitaan ikää (ja vakava sairaus) ollakseen ei aina kaikessa oikeassa?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmisenä olemiseen kuuluu myös väärässä oleminen mutta ihminen voi olla myös oikeassa. Ei aina vaan sitä tiedä.

• Tuo on erittäin hyvä uutinen.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007889538.html

"TÄSTÄ SE hiljalleen alkaa – koronavirusrokotteiden isompi vyöry Suomeen.

Tällä viikolla Suomeen tulee ensimmäinen isompi satsi. Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) johtava asiantuntija Mia Kontio sanoi, että Suomeen tällä viikolla ennustettu noin 283 000 rokoteannoksen erä pitää kutinsa. Määrä on selvästi enemmän kuin minään aikaisempana viikkona."

Kumpaa pitää tästä kiittää, hallitusta vai oppositiota?

No, ei kumpaakaan koska kumpikaan ei pysty vaikuttamaan rokotteiden saatavuuteen.

Se mihin kukin meistä pystyy vaikuttamaan on, että kuinka toimimme ja otammeko huomioon rajoitukset jotka ovat meitä kaikkia suojelemaan tarkoitettu.

• Anonyymi

Viime viikolla saatiin noin 45 000 rokotetta, tuo isompi määrä tällä viikolla johtuu siitä, että viime viikon toimitukset saadaan vasta nyt.

Voisit Arska edes joskus ottaa selvää asioiden todellisuudesta, vaikka oletkin menettänyt vähänkin uskottavuuden, joudut silti aina naurunalaiseksi noine kirjoituksinesi.

• Anonyymi

Kuten myös !
      Eikä koskaan ole mitään Paavoa vastaan olllutkaan.
      Jos nyt tähän kertoisi senkin, kun aikanaan olen käynyt Paavon Keminmaan paikassa pariinkin otteeseen, toisella kerralla esitteli paikan hyvin kohteliaasti. Paikassa on useita eritoimintoja mm -tanssilava -hotelli -kirkko - viinitehdas - nuorisokoti ja ravintola, jossa syötiinkin, sopi ruokailu hyvin kun lappia kohti mentiin uudeltamaalta.
      Toisella kerralla oli mm pihalla tori, jossa myytiin monennäköistä tuotetta mm alueen ihmisten leipomotuotteita, perunoita ym elintarviketta. Vaimo ihastui kotitekoiseen leipään, ja vonkasi siitä "juurta", jonka saikin, kun paluumatkalla palattiin emännän kodin kautta, josta juuren sai. (kts googlesta. leipä juuri)

Paavo on touhun poika, jonka vasta tutustutteassa oppii tuntemaan miten mukava on ja kohtelias. "härkää ei ole sarviin katsomista"

• Heh heh. Vai olet alkanut tykätä Paavosta. Oletkohan ihan tosissasi.

No, ei minullakaan ole mitään erikoista häntä vastaan. Onhan jo vuosikymmeniä parhaansa yrittänyt mies, joka piti itseään Jumalan valitsemana Kekkosen seuraajana, mutta useistakin presidenttiehdokkuuksistaan huolimatta ei ole edes pääministeriksi koskaan päässyt. Ei päässyt edes sillä kuuluisalla kassakaappisopimuksellakaan.

Varmaan hänen parhaakseen, ettei hän päässyt pormestariehdokkaaksi tänne Stadiin, sillä säästyihän siten yhdeltä lisäkolhulta, joka taatusti olisi hänelle vaaleissa tullut.

Paavo on kirjoittanut lukuisia kirjoja, joita minäkin olen lukenut ja on niitä muutama vielä hyllyssänikin, ja mielelläni tunnustan, että sana on kyllä miehellä hallussa. Sanomansa järkirealismista voidaan kyllä olla eri mieltä.

Paavo on nyt siis ehdolla Kemin kaupunginvaltuustoon, jonka perusteeksi hän on hankkinut kodin sieltäkin, käy ilmi linkistäsi. Kemihän on vahvasti vasemmistolainen kaupunki, joten Paavolla on hyvä mahdollisuus päästä siellä valtuustoon, kun linkissäsi avaa taustojaan ja mielipiteitään näin:

”Isoisäni kruununmetsätorppari Juho Väyrynen oli vasemmistososialisti, ja hänet erotettiin aikanaan ns. kommunistilakien nojalla Simon valtuustosta. Kun kirjoitin kirjaa ”Eemeli Väyrysen vuosisata”, kävi ilmi, että isäni häpesi tätä oman isänsä yhteiskunnallista toimintaa”.

• Pahus. Tärkeät loppusanat jäivät pois tuosta Paavon sanomasta. Näin se kuuluu kokonaisuudessaan:

"Isoisäni kruununmetsätorppari Juho Väyrynen oli vasemmistososialisti, ja hänet erotettiin aikanaan ns. kommunistilakien nojalla Simon valtuustosta. Kun kirjoitin kirjaa ”Eemeli Väyrysen vuosisata”, kävi ilmi, että isäni häpesi tätä oman isänsä yhteiskunnallista toimintaa.

Minä puolestani olen siitä ylpeä".

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Pahus. Tärkeät loppusanat jäivät pois tuosta Paavon sanomasta. Näin se kuuluu kokonaisuudessaan:

"Isoisäni kruununmetsätorppari Juho Väyrynen oli vasemmistososialisti, ja hänet erotettiin aikanaan ns. kommunistilakien nojalla Simon valtuustosta. Kun kirjoitin kirjaa ”Eemeli Väyrysen vuosisata”, kävi ilmi, että isäni häpesi tätä oman isänsä yhteiskunnallista toimintaa.

Minä puolestani olen siitä ylpeä".

Ei yllätä että Paavo oli ylpeä kommunisti-isoisästään. Kovin neukkumyönteinen hän oli niin kauan kuin oli Neuvostoliitto. Vaikka porvarien kanssa sitä kassakaappisopimusta yrittikin.

• Anonyymi

Kyllä Väyrysellä selkeät säsvlet on politiikassa. Hän asettaa aina Isänmaan edun kärkeen.
        Muilla kuten huuhaa-Lipposella oli kaikki pöydät, elintarvikevirasto ja ydin kärjessä. Siitä huolimatta emme ole päässeet edes mopen osille vaan takariviin luimistelemaan.
        Väyrynen on ainoa intelligentti politiikassa ja koistaa kuin tähti taivaalla.
        Hyvä johtaja kykenee asiakeskeiseen pohdiskeluun, eikä anna median synnyttämälle tunteelleen ylivaltaa Kapi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Väyrysellä selkeät säsvlet on politiikassa. Hän asettaa aina Isänmaan edun kärkeen.
        Muilla kuten huuhaa-Lipposella oli kaikki pöydät, elintarvikevirasto ja ydin kärjessä. Siitä huolimatta emme ole päässeet edes mopen osille vaan takariviin luimistelemaan.
        Väyrynen on ainoa intelligentti politiikassa ja koistaa kuin tähti taivaalla.
        Hyvä johtaja kykenee asiakeskeiseen pohdiskeluun, eikä anna median synnyttämälle tunteelleen ylivaltaa Kapi!

Juu juu. Kovasti on "selkeät säsvlet" ja kovasti "koistaa kuin tähti ". Väyrynen ei ikinä tulisi saamaan niin suurta kannatusta, että pääsisi enää millekään merkittävälle pallille. Hänestä huokuu omanedun tavoittelu ja besserwisserismi. Sekoitettuna ylimielisyyteen.

• Anonyymi

Paavo on Suomen paras poliitikko.
      Soini ja Kiuru seuraavat heti perässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      262
      5582
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      128
      2366
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      258
      2109
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1874
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1700
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      191
      1571
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      55
      1453
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      64
      1395
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1331
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    Aihe