Meidän on HERRAN KÄSKYN mukaan oltava täydellisiä!!!! TÄYDELLISTYMINEN on oltava mielessämme ja pyrkimyksenämme!!! ÄLKÄÄMME siis viettäkö aikaa nihkeissä SYNTIHEKUMAPORSASTELUISSA!!!
PYRKIKÄÄMME TÄYDELLISYYTEEN!!!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile vaikka liukuvoidetta jos syntihekumaporsastelu meinaa olla nihkeää?
- Anonyymi
Olemme täydellisiä kun emme LIPSUTTELE emmekä LINKOA. Kiitos Herra!
Nyt näyttää kyllä siltä, että sinulle on jäännyt jonkunlainen hekuma päälle kun pitää päivästä toiseen miettiä noita asioita.
- Anonyymi
taskuttäynnäkiviä kirjoitti:
Välitän VAIN SEN MINKÄ HERRA VÄLITETTÄVÄKSENI ANTAA!!!
Herrasi on kova kaveri hekumoimaan.
- Anonyymi
Antaako Herra nämä viestit sinulle välitettäväksi ääninä päässä vai miten?
Anonyymi kirjoitti:
Antaako Herra nämä viestit sinulle välitettäväksi ääninä päässä vai miten?
Itse VIESTI on TÄRKEÄ!!! Jospa keskittyisit SIIHEN!!!
Noinkohan tuo olisi, että jumalan suurin huoli on jos ihmiskunta vähän lipsuttelee tai linkoaa.
- Anonyymi
Itse VIESTI on TÄRKEÄ!!! Jospa keskittyisit SIIHEN!!!
Ei viestiä voi ottaa vakavissaan ellei tiedä mistä se on kotoisin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei viestiä voi ottaa vakavissaan ellei tiedä mistä se on kotoisin.
Johan minä KERROIN sen!!!
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Noinkohan tuo olisi, että jumalan suurin huoli on jos ihmiskunta vähän lipsuttelee tai linkoaa.
TUSKIN ON!!!
Otsikko on asiallinen.
Olkaa pyhiä, niin kuin teidän Isännekin on, sanoi Jeesus.
Hän oli profeetta ja rabbi, joka nosti rimaa vielä Moosesta korkeammalle. Profeetat eivät tunnetusti hyväksyneet kompromisseja.
Kristityn tulisi tehdä Jeesuksen tahto ja pyrkiä olemaan parempi ihminen.- Anonyymi
Tie,totuus,elämä on meissä itsessä.
Se ei ole opetuksissa,laissa,Jumalassa.Tie,totuus,elämä on meissä itsessä.
Voisiko Herrasi harrastaa yhteistyötä kaikkien uskontokuntien kanssa jolloin kaikki maailman uskonnon suunnat fuusioitaisiin saman kristillisen sateenvarjon alle
Olisi vain yksi kolmiyht. jumala ja ainoa yhteinen Raamattu ja sen tulkinta olisi sama kaikille.
Paas rukous vetämään."Voisiko Herrasi harrastaa yhteistyötä kaikkien uskontokuntien kanssa"
Se ei ole MINUN päätettävissäni!!! HÄN on myös SINUN HERRASI, halusit tai et, joten kysy ITSE HÄNELTÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787