Oltiin suunniteltu muutaman tutun kanssa viettää pääsiäistä meillä.
Oltiin kutsuttu minun serkku miehineen ja mieheni 3 kaveria.
Oltaisi oltu meillä 1.4 noin klo:18.00-5.4.2021 olisimme olleet 2N ja 5M kimppaa.
Nyt serkkuni ilmoitti että he eivät pääse tulemaan koko aikana.
Olen nyt jäämässä yksin neljän miehen kanssa koko pääsiäisen ajaksi mikäli ei löytyisi naista tai avioparia joka/jotka tulisivat minulle avuksi helpottamaan miesten kanssa.
Olisiko halukkaita naisia/pareja meidän mukaan kimppaan?
Paikka on Hyvinkäällä
Pääsiäis kimppa!
10
2143
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
Ehkä millon teillä ois tarkotus kokoontua
- Anonyymi
Etkö ymmärrä luettua tekstiä ? Tänään klo 18.
- Anonyymi
Ollaan koko pääsiäinen kimpassa.
Olen nyt neljän miehen kanssa ja mukaan voiit tulla vaikka heti.
Miehet on kauppareissulla nyt.
Tule mukaan niin pääsen ehkä helpommalla, nautin kyllä näinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule mukaan niin pääsen ehkä helpommalla, nautin kyllä näinkin.Vapaassa käytössä oleva kunnon kiimainen naaras ottaa vastaan juuri niin paljon kyrpää kuin sielu sietää, että tietää sitten saaneensa kun on ihan puhkinussittuna...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule mukaan niin pääsen ehkä helpommalla, nautin kyllä näinkin.Nyt ei natsaa. Aloitus oli 1 4 kello 18.00, eikä suinkaan nyt.
- Anonyymi
Ja vuosiluvut oli?
Kyllä se vaan natsaa.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174706
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1962564Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291585- 211329
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221275Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1431053
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924