Liekö syynä kansamme syntyperäinen alakulo joka saa siitä harvat nautintonsa ?
Tässä on kuitenkin kyse alakulon vastakohdasta. Riemua ja repeäviä kalsareita on luvassa tämän videon katsojille:
https://www.youtube.com/watch?v=ThLM95WXTZU
Ammattitaitoiset sähkömiehet toki kummastelevat irtonaisia roikkia- ja piuhoja jotka ovat vaaraksi lentelevien ukkeleiden takia. Jos sieltä muutama piuha irtoaa tai katkeaa niin ei kai sen sitten ole niin väliä?
Mielensäpahoittaja on Suomen kansan lellikki.
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö sinä uskonut että magneetilla saa ilmaista sähköä, vaikka kyseessä olikin jo vitsivideo?
Niin.
Sitähän minä en tiedä; olen vain tavallinen ihminen kuten me kaikki muutkin.
Tuon esille erilaisia näkemyksiä jotka sitten yllätyksekseni raivostuttavat useita ihmisiä.
Palaute on joskus hyvin hauskaa; mitä raivoisampaa se on niin aina vain mukavampaa.
Sanottaisiinko sitä vaikka trollin palkaksi; se voisi olla hyvinkin sattuva nimitys?- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Niin.
Sitähän minä en tiedä; olen vain tavallinen ihminen kuten me kaikki muutkin.
Tuon esille erilaisia näkemyksiä jotka sitten yllätyksekseni raivostuttavat useita ihmisiä.
Palaute on joskus hyvin hauskaa; mitä raivoisampaa se on niin aina vain mukavampaa.
Sanottaisiinko sitä vaikka trollin palkaksi; se voisi olla hyvinkin sattuva nimitys?Kysyjä: "Etkö sinä uskonut että magneetilla saa ilmaista sähköä, vaikka kyseessä olikin jo vitsivideo?"
Nasu-Martta: "Niin. Sitähän minä en tiedä"
Eli et tiedä uskoitko videoon jonka levitit palstalle vai et?
Onko tuossa kyseessä kenties joku dementian muoto vai mistä on kyse?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636