Aihe

Outoja kommentteja

Anonyymi

Mauno Mattila lta tuli tänään oikein hyviä opetuksia miten suhtautua moninaisiin koronahöpötyksiin. Koronan nimissä leiskuvat kaikenmaailman 5G teoriat ja rokotusasiat puolesta ja vastaan. Maunolle kiitos asiallisesta opetuksesta.

Mutta. Sitten yksi kommentoija väittää ettei koko koronaa ole ja halveksui omaista joka kertoi läheisen olevan teholla koronan takia. Mies pilkkaa ja sanoo että flunssa se on. Olisi tuossa psykologeilla selvittämistä mikä sekottaa ihmisen käyttäytymään huonosti. Jesus meitä auttakoon.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, että tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi rokotekriittisiä syyllistetään?

Yhtä asiaa en tajua. Miksi niitä, jotka suhtautuvat kriittisesti koronarokotteeseen eivätkä halua ottaa sitä ainakaan seuraamatta ensin tilanteen kehi
      Maailman menoa
      432
      3818