Mauno Mattila lta tuli tänään oikein hyviä opetuksia miten suhtautua moninaisiin koronahöpötyksiin. Koronan nimissä leiskuvat kaikenmaailman 5G teoriat ja rokotusasiat puolesta ja vastaan. Maunolle kiitos asiallisesta opetuksesta.
Mutta. Sitten yksi kommentoija väittää ettei koko koronaa ole ja halveksui omaista joka kertoi läheisen olevan teholla koronan takia. Mies pilkkaa ja sanoo että flunssa se on. Olisi tuossa psykologeilla selvittämistä mikä sekottaa ihmisen käyttäytymään huonosti. Jesus meitä auttakoon.
Outoja kommentteja
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, että tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111258
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781016Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740