Miehelläni on yksi naispuolinen kaveri, jonka kanssa hän ilmeisemmin viestittelee muutaman viestin päivässä useammin viikossa. Ilmeisesti ovat tutustuneet aikaisemmin yhteisharrastuksen kautta. En tiedä viestien sisällöstä sen enempää, ilmeisesti kuitenkin suht tavallisia asioita Mutta kuulin että tämä kaveri olisi ollut joskus ihastunut mieheeni ja ilmeisesti mies ei ole ollut. Lisäksi tämä naispuolinen kaveri on tulossa miehelle yökylään ja itse en pääse tuolloin paikalle. Toki mies vakuutteli että nukkuvat eri paikoissa. En tiedä mitä teen, koska tämä aiheuttaa hirveetä mustasukkaisuutta itsessäni enkä haluaisi olla näin mustasukkainen tästä asiasta. Mikä avuksi?
Ensimmäistä kertaa mustasukkainen parisuhteessa, HELP!
8
1306
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko kumppanisi kanssa keskusteleminen auttaa, jos kertoisit hänelle avoimesti tuntemuksistasi? Mielestäni sinulla on oikeus tuntea mustasukkaisuutta tuossa tilanteessa, ja teidän on mahdollista sopia rajoista, jotka sopivat molemmille. Itse olen todella mustasukkainen ihminen, joten omalla kohdallani tuollainen menisi yli.
- Anonyymi
Nykyään on kyllä ystäviä yli sukupuolirajojen.
Ei kaikki ihmiset ole niin apinoita, että jokaista reikää tai tappia on pakko venkuttaa.
Itellä paras ystävä mies jo kohta 20 vuotta.
Järjestelmällisesti luullaan pariksi ja monet miesystävät olleet typeriä ja epäreilun mustankipeitä ja ilkeitäkin rakkaalle ystävälleni, joka on erittäin hyvin käyttäytyvä ja reilu ihminen, eikä todellakaan minua pane.
Saa kuulla vihjailuja ja "väärinkäsityksi" ja melkeimpä suoraan väitetään valehtelijaksi, mikä on hyvin loukkaavaa.
Itse jätän nämä ihmiset suosiolla taakseni ja dissaan ala-arvoisiksi.
Meilläkin silloin tällöin hyvin harvoin on yökylä, esim. jos on tullut juotua erityisen paljon ja saunottua. Itse en tykkää yökyläilystä, mutten ympärikännistä ystävää heitä tienposkeenkaan heilumaan. Tai jos ollaan reissussa yhdessä.
Ihan niinkun samansukupuolisilla ystävillä.
Ota tai jätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset ole niin apinoita, että jokaista reikää tai tappia on pakko venkuttaa.
Järjestelmällisesti luullaan pariksi ja monet miesystävät olleet typeriä ja epäreilun mustankipeitä ja ilkeitäkin rakkaalle ystävälleni, joka on erittäin hyvin käyttäytyvä ja reilu ihminen, eikä todellakaan minua pane.
Saa kuulla vihjailuja ja "väärinkäsityksi" ja melkeimpä suoraan väitetään valehtelijaksi, mikä on hyvin loukkaavaa.
Meilläkin silloin tällöin hyvin harvoin on yökylä, esim. jos on tullut juotua erityisen paljon ja saunottua. Itse en tykkää yökyläilystä, mutten ympärikännistä ystävää heitä tienposkeenkaan heilumaan. Tai jos ollaan reissussa yhdessä.
Ota tai jätä.Niin joo ja vielä lisäys, että seurusteltiin noin puoli vuottavensin ja siitä yhteisellä päätöksellä ystäviksi.
Monet ihmiset tuntevat rakkautta, vetoa ja kemiaa toisiaan kohtaan, mutta se voi olla perusta myös ystävyydelle.
Ei kannata heittää lasta pois pesuveden mukana😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota tai jätä.Ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla ystävä, mutta suhteessa on mahdollista myös sopia rajoista, mitä kaikkea ystävien kanssa on ok tehdä. Ja niissäkään ei ole oikeaa tai väärää, kukin pari päättää omista rajoistaan.
Eiköhän kannatakin sitten olla edes ryhtymättä suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on erilaiset näkemykset asiasta.
- Anonyymi
Mitä helvettiä? Toinen nainen tulossa yöksi miehesi luo. Nyt valoja päälle ja vedät rajat tai on parempi etsiä uuai mies.
- Anonyymi
Itse en hyväksyisi yökyläilyä.
Hyväskyiskö miehesi, jos sinun miespuolinen kaveri, joka on ollut ihastunut sinuun tulisi luoksesi yökylään - Anonyymi
Olisin tuollaisessa tilanteessa itsekin mustasukkainen. Oudolta kuulostaa kyllä.
- Anonyymi
Ei helvatissa tuo ole puhdasta touhua. Haavojaan se tyrkyttää tai sitten on jo onnistunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793