Kokoomus on saavuttamassa persut, mikäli Ylen uusimpaan kunnallisvaalikyselyyn on uskominen. Persujen kannatus on 19 ja kokoomuksen 18,8 prosenttiyksikköä.
Demarit ovat vapaassa pudotuksessa. Kannatus enää 18%. Miinusta peräti 1,5%.
Mielenkiintoiset vaalit tulossa?
https://yle.fi/uutiset/3-11865264
Ylen gallup: persut 19% kokoomus 18,8%
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm ,aika erikoiselta kuullostaa.. noin 10%,väestöstä kuuluu Kokomuksen ja sen ajamien asioiden edunvalvonnan piiriin. Demarien kannatusta painaa ehkö korona tilannen ja se että puolue ei ole vastannut työväestön asioiden edistämisen odotuksiiin odoitetulla tavalla ja tuo saattaa näkyä gallupeissa . Viittaan tuossa suhteessa mm. eläkeputken poistoon .
Gallupin merkityksellisyyttä ja huomiota herättää myös se että kuntien asema on korotumassa ja maaseutukunnat ovat monin osin viljelijä painoitteisia ja heidän asioitaan ajaa Keskusta joka oletettavasti nostaisi Keskutan kannatusta noissä merkeissä ja vie käytännössä uskottavuutta tuon gallupin tulokselta, mutta pitää muistaa että gallupeissa on aina maksaja ja niiden luotettavuus ei ole 100%:nen .Tuossa tapauksessa en pitäisi tuota edes 50%:sena . - Anonyymi
Perussuomalaiset lok sdp on seuraava hallitus!
- Anonyymi
Kannattiko siirtää vaaleja 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662