Oottako kuullu!
Voe tokkii, voe tokkii...!
Persut ja Kokkoomus Ylen-kallupin käressä!
Temarit tippunu kolomanneks! Piäministerpuolue!
Ja meijjän Keskusta vielä alempana, hallituspuolue,
voe tokkii... voe tokkii...!
OOTAKO KUULLU...! VOE TOKKII...!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on aprillipäivä.
- Anonyymi
Uatella kun piäsöövät hyökii Persut, Kokkarit ja LN likaämpäreiks. Jos ee Korona het taltu ja kaikki oo hyvin, kyllä myö rotjataa.
- Anonyymi
Eeeeeheheheheheheheheheeeee....!
Voi ettämä tykkään tästä!
Eeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheeeeeeee! - Anonyymi
Keskustapuoluetta ehtiivät sieltä lantakaivosta ei oo sipilän ääntä kuulunna
- Anonyymi
Ei ole ihme koska KEPU pettää aina!
- Anonyymi
Kyllä ne on kansalaiset tympääntyneen niin kepuun, että en usko enää kenenkään äänestävän kepua.
- Anonyymi
Kepu pettää aina ja vikisee vihervasemmiston päätösten mukana
- Anonyymi
Äänestän sellaista puoluetta joka ei harrasta nettimollausta toisia puolueita kohtaan eikä nimittele hallituksen jäseniä ilkeästi. Siis pitää olla henkisesti sen verran koholla. Eri mieltä olevista asioista pitää osata keskustella ilman törkyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749