Hessu Hämeestä 2

Anonyymi

20

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      https://www.suomi24.fi/profiili/Trexnonar

      Myös Trexnonar oli jotain muuta ennen ja se voi johtua tuosta litteämaa jutusta että täytyy vaihtaa nikkiä aina silloin tällöin, sillä he, jotka puolustavat litteää maata, leimaantuvat usein hieman oudoiksi. Moni kun ei löydä huumoria heidän jutuistaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16875679/miten-aivopesu-toimii

      Tässä hyvä väittely maan kaarevuudesta. Aivopesu on sukua aivopierulle eli miten se toimii.

      Trexnonar
      31.03.2021 18:00
      UUSI
      Horisontti on aina suora viiva. Mikä havainto osoittaa maan olevan pallo? Missä olet nähnyt maapallon kaarevuuden?

      martta98
      31.03.2021 21:14
      UUSI
      Niin.
      Australiassa lepakot nukkuvat seisaallaan koska painovoima nääs....

      • Anonyymi

        Aivopesu on sukua aivopierulle eli miten se toimii. Väität ja kysyt samalla. Miten mikä toimii.

        Aivopesu on pakottavien tekniikoiden soveltaminen kohteen uskomusten tai käyttäytymisen muuttamiseksi.

        aivopieru on harkitsematon lausunto, älytön tai typerä idea tai kommentti

        Niin eihän täällä ketään aivopestä sillä kukaan ei pakota ketään muuttamaan uskomuksiaan tai käyttäytymistään. Se, että keskustelijat aivopiereskelevät päin toistensa naamoja, antaa vain väriä keskustelulle näinkin tylsästä tai itsestäänselvästä aiheesta. Litteä maa seura on vanha järjestö ja se toimii monessa maassa.

        https://theflatearthsociety.org/home/
        https://www.tfes.org/


    • Anonyymi

      Late on kuollut. Rauha miehen sielulle.

      • Anonyymi

        OK. Todellakin rauha hänen sielulleen. Hän sai aikaa mojovia keskusteluja aiheesta kuin aiheesta. Vähän niikö toi meijä Viljo vai mikä martta se on. Aina ajan hermolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Todellakin rauha hänen sielulleen. Hän sai aikaa mojovia keskusteluja aiheesta kuin aiheesta. Vähän niikö toi meijä Viljo vai mikä martta se on. Aina ajan hermolla.

        late ei ollut myyrä


    • Valitettavasti olet ihan hakoteillä päätelmissäsi. En nimittäin käytä muita nimimerkkejä enkä edes asu lapissa. Late lapista taas näyttää kirjoittelevan anonyyminä maailman menoa palstalla, mutta kirjoittaa nimimerkkinsä yleensä viestin loppuun.

      • Anonyymi

        SORRy I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eli tässä nyt nähdään kun ei lue tekstiä kunnolla tai muuten ei tajua mitään. Pohjois-Suomi ei ole sama asia kuin Lappi josta Late Lapista oli. Hän oli kai muistaakseni Kemistä joka kai on jo Lappia tai sitten ei.
        Jos sallit niin pyydän nöyrimmin anteeksi möhläystäni. Olen aina silloin tällöin lukenut ihan asiallisia kommenttejasi mutten mitenkään ole profiloinut sinua mitenkään erityisemmin. Lättämaan tai pallomaan puolustajaksi (sekin on jokaisen oma asia, sillä läppäähän täällä heitetään) Tossa tuli vain mieleen että voisitko olla Late Lapista kun sanoit olevasi Pohjois-Suomesta ja kun Latea ei ole enää salaliittopalstalla kuulunut niin jos hän olisikin vaihtanut nikin niikö toi nasu vaan. Nasu vaan nikin vaihttoonkin löytyy omat syyt.
        Hänet kai poistettiin koko foorumista kun esitti jotain liian jyrkkää kritiikkiä Suomen hallitusta kohtaan joka on viemässä elvytyspaketilla Suomea tuhoon.


        Delphin
        31.03.2021 16:13

        Itse asun pohjois suomessa mutta olen joskus käynyt martinlaakson nesteellä ja tiedän paikan. Käyn siellä ilman vaippaa naamalla heti kun olen seuraavan kerran liikenteessä pääkaupunkiseudulla.

        Minun asunnolta on muten noin 200-metriä matkaa eräälle neste huoltamolle jossa ei tarvitse pitää vaippaa naamalla, ja ystävällinen kauppias tietää että minä en usko koronan olemassaoloon. Kauppias itsekkin käyttää visiiriä maskin sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SORRy I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eli tässä nyt nähdään kun ei lue tekstiä kunnolla tai muuten ei tajua mitään. Pohjois-Suomi ei ole sama asia kuin Lappi josta Late Lapista oli. Hän oli kai muistaakseni Kemistä joka kai on jo Lappia tai sitten ei.
        Jos sallit niin pyydän nöyrimmin anteeksi möhläystäni. Olen aina silloin tällöin lukenut ihan asiallisia kommenttejasi mutten mitenkään ole profiloinut sinua mitenkään erityisemmin. Lättämaan tai pallomaan puolustajaksi (sekin on jokaisen oma asia, sillä läppäähän täällä heitetään) Tossa tuli vain mieleen että voisitko olla Late Lapista kun sanoit olevasi Pohjois-Suomesta ja kun Latea ei ole enää salaliittopalstalla kuulunut niin jos hän olisikin vaihtanut nikin niikö toi nasu vaan. Nasu vaan nikin vaihttoonkin löytyy omat syyt.
        Hänet kai poistettiin koko foorumista kun esitti jotain liian jyrkkää kritiikkiä Suomen hallitusta kohtaan joka on viemässä elvytyspaketilla Suomea tuhoon.


        Delphin
        31.03.2021 16:13

        Itse asun pohjois suomessa mutta olen joskus käynyt martinlaakson nesteellä ja tiedän paikan. Käyn siellä ilman vaippaa naamalla heti kun olen seuraavan kerran liikenteessä pääkaupunkiseudulla.

        Minun asunnolta on muten noin 200-metriä matkaa eräälle neste huoltamolle jossa ei tarvitse pitää vaippaa naamalla, ja ystävällinen kauppias tietää että minä en usko koronan olemassaoloon. Kauppias itsekkin käyttää visiiriä maskin sijaan.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16877829/koska-seuraava-tsernobyl-ja-missa

        En tiedä olisko tästä kejusta jatkoa tähän. Mutta näkymätön vihollinen meillä on, mutta voisko se näkymätön olla jokin sellainen joka ohjaa eri maiden hallituksia kaiken maailman ja sen sellaisilla missä saadaan joukkohysteriaa aikaan. Kuten terrorismi, säteily ja virus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16877829/koska-seuraava-tsernobyl-ja-missa

        En tiedä olisko tästä kejusta jatkoa tähän. Mutta näkymätön vihollinen meillä on, mutta voisko se näkymätön olla jokin sellainen joka ohjaa eri maiden hallituksia kaiken maailman ja sen sellaisilla missä saadaan joukkohysteriaa aikaan. Kuten terrorismi, säteily ja virus.

        https://suomalaistenkemistienseura.fi/verifin-on-taisteluaineanalytiikan-maailman-eliittia/
        Suomi on edellä kaikessa


      • Anonyymi

        " enkä edes asu lapissa."

        Ei ole montaa viikkoa kun nimenomaan tällä palstalla julistit että näin olisi, puhuit jostain Ruotsin rajasta ja kuinka ylitit sen ja mitenkä poliisi sitä ja tätä. Ja että jäät sinne Ruotsin Lappiin kun siellä poliisi suojelee.

        Vai oliko kyseessä joku delirium kohtaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " enkä edes asu lapissa."

        Ei ole montaa viikkoa kun nimenomaan tällä palstalla julistit että näin olisi, puhuit jostain Ruotsin rajasta ja kuinka ylitit sen ja mitenkä poliisi sitä ja tätä. Ja että jäät sinne Ruotsin Lappiin kun siellä poliisi suojelee.

        Vai oliko kyseessä joku delirium kohtaus?

        Hei pallopää, Ruotsissa ei ole lappia, vaan norrlanti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        " enkä edes asu lapissa."

        Ei ole montaa viikkoa kun nimenomaan tällä palstalla julistit että näin olisi, puhuit jostain Ruotsin rajasta ja kuinka ylitit sen ja mitenkä poliisi sitä ja tätä. Ja että jäät sinne Ruotsin Lappiin kun siellä poliisi suojelee.

        Vai oliko kyseessä joku delirium kohtaus?

        Kyseessä oli tilanne jossa olin haistattanut paskat suomen armeijalle ja rajavartijoille. Revin sotilaspassini ja sanoin että halveksin heidän toimintaansa kytätä rajan ylittäjiä.

        Vääpeli suomen puolelta huusi naama punaisena minulle ja minä olin noin 10-metriä ruotsin puolella ja uhkasin takaisin suomeen että soitan Ruotsin poliisin paikalle minua turvaamaan jos huuto suomen puolelta ei lopu.

        Tuo yksittäinen tapahtuma ei kerro mitään minun asuinpaikastani. Sen se kertoo että olen ylittänyt syksyllä rajan ruotsista suomeen. Ei mitään muuta.


    • Anonyymi

      EN OLE LÄTTÄPÄÄ!

      Late Lapista.

      • Hyvin poukkoilevaa kirjoittelua mutta sehän on palstalle suolaa.
        Yleensä väittelyt ovat tyyliin väite / vastakirjoitus jossa ivataan ja pilkataan väitteen esittäjää ylläpidon sallimin sanoin.

        Kirjoitin pienen tytön yleisöään varten kirjoittamansa runos joka oli varsin hellyttävä.
        Julkaisuun sainkin vastauksen jossa ei puututtu kirjoitukseni sisältöön vaan sanottiin minun olevan kehitysvammainen.

        Vastasin tähän ketjuun koska minunkin nimimerkkini mainittiin.
        Alkuperäinen nimimerkkini Nazi poistettiin pahennusta herättävänä vaikka se oli poikinut melkein 20 000 vastakommenttia. Oliko suosioni liian suuri?

        Nyt kirjoittelen tällä nimimerkillä eikä minua täällä ivaa kuin ystäväni Persekärpänen joka kommentoi jokaiseen kirjoitukseeni. Kiiitos toki siitä.

        Kummastelen kuitenkin "reilusti" nimimerkkien takaa kirjoittavien arvosteluja mitä mistäkin.
        Kummallisin nimerkki kaikista on Anonyymi jolta tulee 99 %:ia aivopieruja....... :)


      • martta98 kirjoitti:

        Hyvin poukkoilevaa kirjoittelua mutta sehän on palstalle suolaa.
        Yleensä väittelyt ovat tyyliin väite / vastakirjoitus jossa ivataan ja pilkataan väitteen esittäjää ylläpidon sallimin sanoin.

        Kirjoitin pienen tytön yleisöään varten kirjoittamansa runos joka oli varsin hellyttävä.
        Julkaisuun sainkin vastauksen jossa ei puututtu kirjoitukseni sisältöön vaan sanottiin minun olevan kehitysvammainen.

        Vastasin tähän ketjuun koska minunkin nimimerkkini mainittiin.
        Alkuperäinen nimimerkkini Nazi poistettiin pahennusta herättävänä vaikka se oli poikinut melkein 20 000 vastakommenttia. Oliko suosioni liian suuri?

        Nyt kirjoittelen tällä nimimerkillä eikä minua täällä ivaa kuin ystäväni Persekärpänen joka kommentoi jokaiseen kirjoitukseeni. Kiiitos toki siitä.

        Kummastelen kuitenkin "reilusti" nimimerkkien takaa kirjoittavien arvosteluja mitä mistäkin.
        Kummallisin nimerkki kaikista on Anonyymi jolta tulee 99 %:ia aivopieruja....... :)

        Ei tänne kannata rekattuna kirjoittaa. Ymmärrän täysin että Late Lapistakin kirjoittaa anonyyminä.
        Jos jotkut jotka ei osallistu edes keskusteluun niin alkaa kusipäisesti stalkkeroida rekattuja profiileja niin sama lopettaa kokonaan rekattuna kirjoittelu.


      • Delphin kirjoitti:

        Ei tänne kannata rekattuna kirjoittaa. Ymmärrän täysin että Late Lapistakin kirjoittaa anonyyminä.
        Jos jotkut jotka ei osallistu edes keskusteluun niin alkaa kusipäisesti stalkkeroida rekattuja profiileja niin sama lopettaa kokonaan rekattuna kirjoittelu.

        Niin......

        On kuitenkin viihdyttävää saada "itselleen" suunnattua vittuilua osakseen.
        Luonnekysymys, sanoisin.
        Nautin jopa hieman kivuliaasta imutuksesta sekä kuumista löylyistä. Avantoon minua ei saa kuin palikalla päähän lyömällä ja traktorilla vetämällä. Uskon ettei kenelläkään ole moiseen aikaa saatika sitten motivaatiota.
        Olen kuntouimari kun se vielä oli mahdollista kunnes kommunistit sulkivat käyttämäni hallin. Pulahdin siellä joskus kylmävesialtaaseen enkä ihmettele kun vanha kansa sanoo että pallit siellä vetäytyvät ja pippelikin pienenee..... Luonto on näin päättänyt suojella jo kehittyneitä siittiöitä ja mahdollisesti hyvinkin pian tapahtuvaa kiihotustilaa.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Niin......

        On kuitenkin viihdyttävää saada "itselleen" suunnattua vittuilua osakseen.
        Luonnekysymys, sanoisin.
        Nautin jopa hieman kivuliaasta imutuksesta sekä kuumista löylyistä. Avantoon minua ei saa kuin palikalla päähän lyömällä ja traktorilla vetämällä. Uskon ettei kenelläkään ole moiseen aikaa saatika sitten motivaatiota.
        Olen kuntouimari kun se vielä oli mahdollista kunnes kommunistit sulkivat käyttämäni hallin. Pulahdin siellä joskus kylmävesialtaaseen enkä ihmettele kun vanha kansa sanoo että pallit siellä vetäytyvät ja pippelikin pienenee..... Luonto on näin päättänyt suojella jo kehittyneitä siittiöitä ja mahdollisesti hyvinkin pian tapahtuvaa kiihotustilaa.

        martta98
        03.04.2021 10:46
        Kirjoitin pienen tytön yleisöään varten kirjoittamansa runosia joka oli varsin hellyttävä.
        Julkaisuun sainkin vastauksen jossa ei puututtu kirjoitukseni sisältöön vaan sanottiin minun olevan kehitysvammainen.

        Delphin
        03.04.2021 13:50
        Ei tänne kannata rekattuna kirjoittaa. Ymmärrän täysin että Late Lapistakin kirjoittaa anonyyminä.

        Anonyymi
        02.04.2021 15:16
        EN OLE LÄTTÄPÄÄ!
        Late Lapista.

        Argumentaatiovirhe kuten "joko olet lopettanut vaimosi pieksimisen" vaikka et ole koskaan vaimoasi edes piessyt. Vastaa sitten tuollaisiin kysymyksiin. Media käyttää paljon argumentaatio virheitä kommunikaatiossaan. Oikeastaan kaikki perustuu argumentaatio virheisiin. https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe

        Vaikka Latelta ei kai suoraan kysytty kumpi olet latta- vai pallopää niin vastaus tollaiseen on argumentaatiovirhe, Jos et ole lattapää niin olet pallopää.

        Sitten olen huomannut että täällä on kirjoittajia jotka eivät ymmärrä sanottua vaan ymmärtävät sanotun aidosti väärin ja haukkuvat sen kirjoittajan. He eivät tajua että olet itse se miksi toisia haukut.

        Anonyymi
        01.04.2021 21:46

        Täytyy sanoa, että olet joko typerä trolli tai muutoin täysi typerys. (tämä siis minulle)

        Törmäsin tuolla Marttaa kehuvan ketjun. Laitan sen tähän, sillä hänelle ei nouse mikään hattuun. Ei haukut eikä kehut.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16881223/martta98-on-palstan-alykkain-kirjoittaja

        Olen nöyrän otettuna saamastani kehusta enkä tiedä mitä muuta sanoa. On kuitenkin viihdyttävää saada "itselleen" suunnattua vittuilua osakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        martta98
        03.04.2021 10:46
        Kirjoitin pienen tytön yleisöään varten kirjoittamansa runosia joka oli varsin hellyttävä.
        Julkaisuun sainkin vastauksen jossa ei puututtu kirjoitukseni sisältöön vaan sanottiin minun olevan kehitysvammainen.

        Delphin
        03.04.2021 13:50
        Ei tänne kannata rekattuna kirjoittaa. Ymmärrän täysin että Late Lapistakin kirjoittaa anonyyminä.

        Anonyymi
        02.04.2021 15:16
        EN OLE LÄTTÄPÄÄ!
        Late Lapista.

        Argumentaatiovirhe kuten "joko olet lopettanut vaimosi pieksimisen" vaikka et ole koskaan vaimoasi edes piessyt. Vastaa sitten tuollaisiin kysymyksiin. Media käyttää paljon argumentaatio virheitä kommunikaatiossaan. Oikeastaan kaikki perustuu argumentaatio virheisiin. https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe

        Vaikka Latelta ei kai suoraan kysytty kumpi olet latta- vai pallopää niin vastaus tollaiseen on argumentaatiovirhe, Jos et ole lattapää niin olet pallopää.

        Sitten olen huomannut että täällä on kirjoittajia jotka eivät ymmärrä sanottua vaan ymmärtävät sanotun aidosti väärin ja haukkuvat sen kirjoittajan. He eivät tajua että olet itse se miksi toisia haukut.

        Anonyymi
        01.04.2021 21:46

        Täytyy sanoa, että olet joko typerä trolli tai muutoin täysi typerys. (tämä siis minulle)

        Törmäsin tuolla Marttaa kehuvan ketjun. Laitan sen tähän, sillä hänelle ei nouse mikään hattuun. Ei haukut eikä kehut.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16881223/martta98-on-palstan-alykkain-kirjoittaja

        Olen nöyrän otettuna saamastani kehusta enkä tiedä mitä muuta sanoa. On kuitenkin viihdyttävää saada "itselleen" suunnattua vittuilua osakseen.

        Sitten olen huomannut että täällä on kirjoittajia jotka eivät ymmärrä sanottua vaan ymmärtävät sanotun aidosti väärin ja haukkuvat sen kirjoittajan.

        Anonyymi
        01.04.2021 21:46
        Täytyy sanoa, että olet joko typerä trolli tai muutoin täysi typerys. (tämä siis minulle)

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16877829/koska-seuraava-tsernobyl-ja-missa

        https://tokentube.net/v/2873758589/Arto-Lauri-256-Olof-Palme

        Tässä ennenkuulumaton väite, mutta ennen kuin Arto Lauri heittää ihmeellisen teoriansa kehiin Palme-miehistä Olkiluodosa, Pääministeri Ulo Palme oli jo poistunut näyttämöltä (had left the building) mennessään mukaan oman murhansa lavastukseen. Noh, nyt nuo haukut "olet typerä trolli" voivat ollakin tarkoitettu Arto Laurille, mutta voihan tossa atomi-jutussa olla jotain perääkin, sillä jos Palmea ei oikeasti tapettu ja keväällä 1986 oli Tsernobyl ja Palmenhan oli ennen pääsiäistä tarkoitus mennä Moskovaan puhumaan Gorban ja Neuvostoliiton kanssa Pohjolan ydinaseettomasta vyöhykkeestä ja kaiken lisäksi Hans Blix oli Kansainvälinen atomienergiajärjestön (IAEA) johtajana vuosina 1981 –1997. Eli jostain isomasta oli kyse eikä mistään yksittäisen hullun päähänpistosta tappaa Ulo Palme kun tuo sattumalta näki hänet kaupungilla.

        On tää niin uloa jopa kirjottaa tästä. Hans blixt tarkoittaisi "hänen velvollisuutensa" ja sitten oli yks "murhan" siliminnäkijä Inge Morelius (ingen moral > ei mitään moraalia) Hän valehteli kuin sieni jos sienet ylipäätään valehtelee. Keksi ite parempi vertauskuva. Muistatteko kun kerroin herrasta nimeltä Sattuma? Nimillä merkitystä. Ovat symboleja nääs!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Blix


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten olen huomannut että täällä on kirjoittajia jotka eivät ymmärrä sanottua vaan ymmärtävät sanotun aidosti väärin ja haukkuvat sen kirjoittajan.

        Anonyymi
        01.04.2021 21:46
        Täytyy sanoa, että olet joko typerä trolli tai muutoin täysi typerys. (tämä siis minulle)

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16877829/koska-seuraava-tsernobyl-ja-missa

        https://tokentube.net/v/2873758589/Arto-Lauri-256-Olof-Palme

        Tässä ennenkuulumaton väite, mutta ennen kuin Arto Lauri heittää ihmeellisen teoriansa kehiin Palme-miehistä Olkiluodosa, Pääministeri Ulo Palme oli jo poistunut näyttämöltä (had left the building) mennessään mukaan oman murhansa lavastukseen. Noh, nyt nuo haukut "olet typerä trolli" voivat ollakin tarkoitettu Arto Laurille, mutta voihan tossa atomi-jutussa olla jotain perääkin, sillä jos Palmea ei oikeasti tapettu ja keväällä 1986 oli Tsernobyl ja Palmenhan oli ennen pääsiäistä tarkoitus mennä Moskovaan puhumaan Gorban ja Neuvostoliiton kanssa Pohjolan ydinaseettomasta vyöhykkeestä ja kaiken lisäksi Hans Blix oli Kansainvälinen atomienergiajärjestön (IAEA) johtajana vuosina 1981 –1997. Eli jostain isomasta oli kyse eikä mistään yksittäisen hullun päähänpistosta tappaa Ulo Palme kun tuo sattumalta näki hänet kaupungilla.

        On tää niin uloa jopa kirjottaa tästä. Hans blixt tarkoittaisi "hänen velvollisuutensa" ja sitten oli yks "murhan" siliminnäkijä Inge Morelius (ingen moral > ei mitään moraalia) Hän valehteli kuin sieni jos sienet ylipäätään valehtelee. Keksi ite parempi vertauskuva. Muistatteko kun kerroin herrasta nimeltä Sattuma? Nimillä merkitystä. Ovat symboleja nääs!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Blix

        Det är hans plikt = se on hänen velvollisuutensa eli plikt eikä blixt. Tahallasko teit vai osaatko ruotsia ollenkaan. Hans on myös elokuvatähti (tosin vain nukkena)

        Tietoja elokuvasta
        Team America on Matt Stonen ja Trey Parkerin,South Parkin luojien, tekemä. Elokuvassa käytetään nukkeja, jotka ovat samanlaisia kuin Thunderbirdsissä. Pääasiassa elokuva pilkkaa Usa:n sotaa terrorismiavastaan ja heidän asemaansa "maailmanpoliisina".

        Oikeita ihmisiä, jotka esiintyvät elokuvassa nukkeina, ovat Michael Moore, Alec Baldwin, Sean Penn, Tim Robbins, Helen Hunt, George Clooney, Liv Tyler, Martin Sheen, Susan Sarandon, Janeane Garofalo, Matt Damon, Samuel L. Jackson, Danny Glover, Ethan Hawke, Kim Jong-il, Peter Jennings ja Hans Blix.

        Egyptissä tehdyn epäonnistuneen ratsianjälkeen - jossa useat maamerkit, kuten Pyramidit, Sfinksi ja Kuninkaiden laakso, räjäytetään palasiksi joidenkin vähemmän tärkeiden pienten terroristien voimakkaan metsästyksen jälkeen , Panaman kanavalla tapahtuu suuri terrori-isku- tappaen tuhansia. Gary tuntee heti syyllisyyttä ja jättää joukkueen ja yrittää hukuttaa surunsa alkoholiin.

        Sillä välin seuraamme Kim Jong Ilin- joka yhdessä Alec Baldwinin johtaman vastaperustetun F.A.G.:n näyttelijäryhmän kanssa suunnittelee suurta hyökkäystä ydinaseilla ja muilla joukkotuhoaseilla ympäri maailmaa.

        Tämäkö tulee olemaan uusinormaali koronan jälken. Terrorismin paluu. Missä muuten on terroristit. Ei isommin ole tapahtunut mitään. Johtuuko se koronasta.

        https://www.bing.com/videos/search?q=team america world police free&docid=608028328215200146&mid=34954E3EDAA9086069B134954E3EDAA9086069B1&view=detail&FORM=VIRE


    • Anonyymi

      Vai että hassu hämeestä?

      Missä on terot? Kun eri maissa on sulkutoimia niin erilaiset kokoontumiset on hieman hankalia, ja herättäisi huomiota. Jotenka terot välttävät huomion herättämistä?

      Toisaalta, myös kun normaali elämä on hieman vaikeaa niin energia kuluu pelkästään sen ylläpitoon.

      Ja jokuhan teroja rahoittaa, kun businekset jumittaa kaikkialla irtonaista rahaa remuta lienee vähemmän. Ja kenties sen liikuttelukaan ei ole entisen kaltaisesti helppoa hetkellisesti. Olisko iso osa tero-rahasta kulkenut "turistien" matkalaukuissa, ja lentoliikenne jumissa matkalijoita ei ole.

      Mukaan otetaan vielä se että esim. ISIS otti pahasti pataan ja Kalifaatti on päreinä, sieltäkään ei siis ole isommin kukaan tulossa mesomaan.

      Yksi asia mihin tää ei ole vaikuttanut isommin, Amerikoissa terrori-iskut on edelleen voimissaan, vaikka eivät niitä teroiksi kutsu. Vapaus teroilla ei ole uhattuna heillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe