”Repo - vattuilemalla viltuustoon!” ” Tässä on hepulle iskevä ja ilmainen slogan vaalimainokseen!” ..... (Luithan huolella tuon iskulauseen!)
Kalajaskan kansalainen Kune neuvoo Repoa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa iskevä ja tyhjentävä mainos. Mutta koska oli präntätty sanomalehteen, niin tosi täytyy olla. Terv. Vale-Vihreä
- Anonyymi
Lyhyestä virsi kaunis! sanoi WattuPate.
- Anonyymi
Tälle haapavetisille helppoheikin pojanpojalle on ihan sama mitä hän höpisee.
- Anonyymi
Olipas Kunelta mielenkiintoinen sananmuunnos :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas Kunelta mielenkiintoinen sananmuunnos :))
Mitähän lopulta tarkoitin ja mikä oli oikeinpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän lopulta tarkoitin ja mikä oli oikeinpäin?
Ohan se jo monesti ilakoinu Viltuuston kustannuksella.
- Anonyymi
Ilkkahan on näistä tykännyt. Mitenhän tämä?
- Anonyymi
Voihan se joku tosiaan yrittää valtuustoon v**tuilemalla!
- Anonyymi
osuvaa ohjausta !
- Anonyymi
Kertoo se kyllä äänestäjistä jotakin, jos veetuilemalla pääsee valtuustoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789