Liityn mormonikirkkoon

Koin tänään kääntymyksen ja aion sittenkin liittyä mormonikirkkoon.

11

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tuohan oli tietenkin aprilliä.

      • Anonyymi

        Niimpä olikin, Mutta Raamattu ei löydy aprillia sanakaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä olikin, Mutta Raamattu ei löydy aprillia sanakaan!

        Melkein kaikki.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Melkein kaikki.

        Melkein kaikki??????
        Olet pelle!
        Maailmassa ei ole muuta totta kuin Raamatun sana, loput on ihmisteoriaa!
        Sinun pitäisi "majailla" ateistien palstalla, siellä pääset toteuttamaan itseäsi täysipainoisesti, mene sinne, ettei itsetuntosi koe pettymystä päivästä toiseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikki??????
        Olet pelle!
        Maailmassa ei ole muuta totta kuin Raamatun sana, loput on ihmisteoriaa!
        Sinun pitäisi "majailla" ateistien palstalla, siellä pääset toteuttamaan itseäsi täysipainoisesti, mene sinne, ettei itsetuntosi koe pettymystä päivästä toiseen!

        Raamattu on yksi eepos muiden joukossa. Kannattaa tutkia sen syntyhistoriaa ja sen saamia vaikutteita ympäröivistä kulttuureista.

        Ymmärrän toki, että joidenkin täytyy paikata heikkoa itsetuntoaan riippuvuuksilla kuten päihteet, uskonnot, hienot urheiluautot ym.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Raamattu on yksi eepos muiden joukossa. Kannattaa tutkia sen syntyhistoriaa ja sen saamia vaikutteita ympäröivistä kulttuureista.

        Ymmärrän toki, että joidenkin täytyy paikata heikkoa itsetuntoaan riippuvuuksilla kuten päihteet, uskonnot, hienot urheiluautot ym.

        Syntyhistoriaa?????

        Usko ei toimi, jos et toimi Raamatun sanan mukaan!!!!!!!!!!!!!!

        Jos kuvittelet uskosi mielesi mukaan, se on ajan haaskausta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syntyhistoriaa?????

        Usko ei toimi, jos et toimi Raamatun sanan mukaan!!!!!!!!!!!!!!

        Jos kuvittelet uskosi mielesi mukaan, se on ajan haaskausta

        Eivät kaikki maailman uskonnot liity tai pohjaudu Raamattuun milään tavalla.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Eivät kaikki maailman uskonnot liity tai pohjaudu Raamattuun milään tavalla.

        On vain yksi raamatunmukainen usko, kristillisyys, kaikki muut ovat ihmistekoisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi raamatunmukainen usko, kristillisyys, kaikki muut ovat ihmistekoisia!

        Jos raamatun sana olisi edes jossain määrin järkevää, mutta sen ollessa sekavaa, ristiriitaista ja varsinkin luomiskertomuksen järjettömyys biologian kannalta todistaa kirjan ihmislähtöiseksi, kuten samalla Kristinuskon.
        Jos olisi jumala, niin kai tämä osaisi edes biologian alkeet sekä tietäisi ettei tähdet ole kiinni taivaankannessa.

        LippuHelvettiinKiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syntyhistoriaa?????

        Usko ei toimi, jos et toimi Raamatun sanan mukaan!!!!!!!!!!!!!!

        Jos kuvittelet uskosi mielesi mukaan, se on ajan haaskausta

        Usko on ihan eri asia kuin vanhat sepustukset, jotka ovatainakin osaksi lainaa ja muunnosta ympäröiviltä kulttuureila ja joita on muuteltu, kuten Raamatun kirjoituksia esim. Lilithin osalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi raamatunmukainen usko, kristillisyys, kaikki muut ovat ihmistekoisia!

        Kaikki uskonnot ovat ihmistekoisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe