Marin halusi liikkumisrajoitukset ja Valtioneuvostonkanslia teki salaisesti lainvalmistelun joka törmäsi perustuslakivaliokuntaan.
Demareiden oma maali.
Sanna onnistui omalla lainvalmistelullaan romahduttamaan demarit
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin sillä mittaus on tehty ennen kuin Marin aloitti rajoituslakien säätämisen.
- Anonyymi
Ainakin eduskunnassa Sanna Marin on voimakkain sanakääntein arvostellut hallituksen lainvalmistelua toistuvista keskeneräisyyksistä ja kertonut olevansa ensimmäisen kauden kansanedustajana järkyttynyt hallituksen työskentelyn ala-arvoisuudesta.
- Anonyymi
Sanna sai kynsilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna sai kynsilleen.
"Viime vaalikaudelle erityisesti SDP:n kansanedustajat arvostelivat toistuvasti Juha Sipilän (kesk) hallituksen lainvalmistelun tasoa. Nuo lakiesitykset vaikuttavat nyt priimalta verrattuna tähän sirkukseen. Poliitikkojen kannattaa miettiä, että tämän päivän herjaukset voivat tulla huomenna omille silmille. "
Lainaus Kauppalehdestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Viime vaalikaudelle erityisesti SDP:n kansanedustajat arvostelivat toistuvasti Juha Sipilän (kesk) hallituksen lainvalmistelun tasoa. Nuo lakiesitykset vaikuttavat nyt priimalta verrattuna tähän sirkukseen. Poliitikkojen kannattaa miettiä, että tämän päivän herjaukset voivat tulla huomenna omille silmille. "
Lainaus Kauppalehdestä.Kirjoittipa samainen Sanna sikainfluenssan rokotuksista, joilla saatiin pandemia kuriin, että ainoat hyötyjät olivat kansainvälisen kapitalismin omistamat lääketehtaat ja tavalliset ihmiset vain silmät ymmyrkäisinä katsoivat katsomosta porvarien huiputusta.
Kummalliselta tuntuu nyt Sannan kirjoittelu EU:n päättäjille, että tähän epidemiaan niitä saman kansainvälisen kapitalismin rokotteita ei ole saatukaan riittävän nopeasti.
Onko Sanna vaihtanut periaatteitaan vaalien jälkeen?
- Anonyymi
Välimerenmaille lähetettävät miljardit aiheuttivat sen romahduksen jonka alkua nyt alkaa näkyä
- Anonyymi
Sannan neuvottelutulos vie Suomen velkakierteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan neuvottelutulos vie Suomen velkakierteeseen.
Velkojen maksamista vaikeuttaa tehokas työllisyyden romuttaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velkojen maksamista vaikeuttaa tehokas työllisyyden romuttaminen.
Sanna luuli osaavansa jopa kirjoittaa lakitekstejä mutta näpeille tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749