Tuomas Enbuske herätyksessä?

Anonyymi

Enbusken mielestä kirkko voisi tuoda sanomaansa esiin suorasukaisemmin.

”– Jotkut sanovat, että hyvät uskovaiset ovat sellaisia, jotka eivät tuputa toisille uskoa. Minä taas olen otettu siitä, että toista ihmistä kiinnostaa se, missä vietän iäisyyteni.”

Radiodei

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsinkin, jos joku kysyy, on hänelle kerrottava asiat niin kuin ne ovat.

    • Anonyymi

      Ateisti voi tulla Jumalan herättämäksi!

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Jumala vetää puoleensa ihmisiä, pelastukseen.

      • Anonyymi

        Jeesus on hyvä. Hän pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on hyvä. Hän pelastaa.

        Aamen!


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista!

    • Anonyymi

      "tarjolla pitäen elämän sanaa" pakko ja pelottelu sulkee sydämet, inhimillinen lähestymistapa avaa sydämet vastaanottavaiseksi sanalle

      Room. 9:18

      Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo. [2. Moos. 4:21]

      • Anonyymi

        Joh. 15:16 "Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät (Jeesus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 15:16 "Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät (Jeesus)

        Ilm. 17:14

        Nuo kaikki käyvät taisteluun Karitsaa vastaan, mutta Karitsa voittaa heidät, sillä hän on herrojen Herra ja kuninkaiden Kuningas. Hänen kanssaan saavat voiton hänen uskollisensa, kaikki kutsutut ja valitut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilm. 17:14

        Nuo kaikki käyvät taisteluun Karitsaa vastaan, mutta Karitsa voittaa heidät, sillä hän on herrojen Herra ja kuninkaiden Kuningas. Hänen kanssaan saavat voiton hänen uskollisensa, kaikki kutsutut ja valitut."

        Room. 11:7

        Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet,

        1. Piet. 1:2

        ja jotka Isän Jumalan edeltätietämisen mukaan ovat Hengen pyhittämisen kautta valitut Jeesuksen Kristuksen kuuliaisuuteen ja hänen verellänsä vihmottaviksi. Lisääntyköön teille armo ja rauha.

        Mark. 13:22

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.


    • Anonyymi

      Mene oikeaan kristilliseen kirkkoon ehtoolliselle.. Siinä Jumala karkottaa tuollaiset kielidemonit tiehensä ja saat yliluonnollisen rauhan ja ilon sieluusi, eikä sinun tarvitse omassa voimassasi yrittää mitään kunnostautua, jotta kelpaisit taivaan kansalaiseksi.
      Helluntailaisuuden henkivallan kahleet on mahdollista murtaa kristillisessä kirkossa osallistumalla pyhään ehtoolliseen.

      • Anonyymi

        Täällä kukaan mistää helluntailaisuudesta, eikä mistään muustakaan läisyydestä ole puhunut.

        Kysymys on tästä:
        Joh 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kukaan mistää helluntailaisuudesta, eikä mistään muustakaan läisyydestä ole puhunut.

        Kysymys on tästä:
        Joh 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

        oh. 13:33

        Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: 'Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla', niin minä sanon nyt myös teille.


    • Anonyymi

      Jumala tekee työtään ateisteissakin! 😁

      • Anonyymi

        Tottakai ateistinkin mielenterveys voi horjua. Jumalaanneko siitä sitten pitäisi kiittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ateistinkin mielenterveys voi horjua. Jumalaanneko siitä sitten pitäisi kiittää?

        Joskus ahdistus voi olla ovi uuden löytämiseen.


    • Anonyymi

      Enbuske on uusi jeesus hallelujaa mielisairaala teki Enbuskesta pyhän.

      Harmi vaan kun koko kristinusko on suomesta haihtumassa onko suomessa liikaa mieleltään terveitä ihmisiä kun suunta on tämä ?

      Miksi ihmiset eivät sairastu mieleltään enemmän että uskonnot säilyisi ja uskontonunnat kasvaisi

      • Anonyymi

        Kieltämättä tie Jeesuksen omaksi kulkee usein mielisairaalan kautta.
        Siitä huolimatta en osaani vaihtaisi entiseen elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä tie Jeesuksen omaksi kulkee usein mielisairaalan kautta.
        Siitä huolimatta en osaani vaihtaisi entiseen elämääni.

        Kyllä Jumalalle on kaikki mahdollista.
        5. Moos. 28:28 Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jumalalle on kaikki mahdollista.
        5. Moos. 28:28 Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella.

        27 Herra lyö sinua Egyptin paiseilla ja ajoksilla, ihottumalla ja ruvella, joista et parannu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe