Maailman rakenne muuttuu

Anonyymi

Tänään on käsitelty Einsteiniä, ja näemmä uskovaiset ovat ryhtyneet massiiviseen hyökkäykseen, että peittyisi kaikki se todellinen tieto Jumalasta.

Heidän mielestään on tosi hyvä asia, että tosi Jumalan uhrikuolemalla on Saatanalla valta. Tämä on myös Athanasioksen uskontunnustuksen mukaan kristinuskossa näin, kun tosi Jumala helvetin kautta nousee istumaan taivaaseen VAIN voiman oikealle puolelle.

Laitoin Einsteinin ketjuun Tietoisuuden ensisijaisuus tiedemies Pater Russellin esitelmän tietoisuuden perussasioista (uskovaisten ei kannata vaivautua katsomaan, koska Paavalin mukaan teidän Jumalallenne (Saatana) on sielukin vastenmielinen ja pyhä henki leikkaa sen irti,) Ja kun odotatte siellä maan alla sitä fyysistä ylösnousemusta, onkin parempi, ettei teillä alunperinkään ole tietoisuutta.

Peter Russell on kirjoittanut kirjan - Tietoisuudesta Jumalaan - ja tässä nyt liikutaan niin Jeesuksen puhuman opetuksen kuin myös Einsteinin aforismien maailmassa, jotka eivät ole - kummatkaan - auenneet ihmisille, joiden ymmärrys on sotkenut vielä Jumalan ja Saatanankin toisiinsa.

Jeesus on sanonut:

Luuk. <<16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä."<<

Einstein on sanonut:

<<"Luonnontiede ilman uskontoa on rampa, uskonto ilman luonnontiedettä on sokea."[38]<<

Ja niinpä nämä nyt yhdistyvät, ja ne yhdityvät nimenomaan tieteissä - niin Einsteinin tutkineessa kuin myös Jeesuksen opetuksissa.

Mutta seuratkaapa, nyt kun tiede todistaa Jumalan, ja jopa Jeesuksen opetuksen oikeaksi, alkavatkin uskovaiset kiipeämään seiniä pitkin ja massiivisella vuodatuksella ja hyökkäyksellä lähtevät peittämään sen mitä tästä asiasta kirjoitetaan.

Miksi he eivät ole nyt tyytyväisiä, kun tiedekin todistaa Jeesuksen opetukset oikeiksi ja pystyy jopa hahmottamaan Jumalan olemassa olon puhumalla ylimaallisesta älystä, joka johtaa meidän maailmamme tapahtumia?

Mikä paniikki nyt syntyi?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän nyt jäi vielä laittamatta tuo Peter Russellin videoluento, joka jokaisen pitää nyt katsoa, kyse on erittäin tärkeästä asiasta - eli koko meidän maailman perusrakenteen muuttumisesta aiva samalla tavalla, kun muinoin todettiinkin pallon olevan pyöreä eikä pannukakku.

      https://www.youtube.com/watch?v=ETynDYINhOY

    • Anonyymi

      Minä uskon, että tällä muutoksella tulee olemaan erittäin ratkaiseva merkitys lääketieteessä, eikä ehkä kaikkien mielestä niin kovin mukavakaan, kun palautetaan takaisin lääkefirmoille ja lääketeollisuudelle luovutettua elämää. Esimerkiksi tilastojen mukaan syöpähoitoihin ja lääkkeisiin kuolee enemmän ihmisiä kuin itse syöpään.

    • Anonyymi

      ”Sana Jumala ei ole minulle mitään muuta kuin inhimillisen heikkouden ilmaisu ja tuote; Raamattu on kokoelma kunniallisia, mutta silti alkukantaisia legendoja, jotka ovat melko lapsellisia."
      - Albert Einstein

      • Anonyymi

        Mitä teet täällä kristittyjen sivulla. Synagoga .


    • Anonyymi

      Minä ajattelin että saarnaan voisi ottaa sellaisia aika jännittäviäkin lisäjuttuja jotta ei aina samaa kuten tuo joku Gabriel-arkkienkilikin, ja vielä maailmanlopussakin puhaltaqmassa pasuunaan.

      Jänniä sellaisia poimintoja jostain normaalin saarnan lisänä, ajattelin.

      • Anonyymi

        Tässä aika kivaa uutta sarnaa. Tiede on todennut, että meillä onkin nonlokaali mieli, joten omalla mielellämme pystymme muuttamaan jopa toisen ihmisen valkosoluja. Eikö tämä nyt ole samaa kuin vanhan kansan verenseisauttajien toiminta? Löytyykö tuosta verenseisautuksesta jotakin tieto?

        Aivotutkija Mario Beauregardin yleisöluento Nonlokaali mieli, suomen kielinen tekstitys

        https://www.youtube.com/watch?v=oYQ5eIFZYo0

        Minkälaisiin ulottuvuuksiin sitten itse kenenkin mieli yltää ja mitkä potentiaalit siinä on? Mitä kaikkea voimme tehdä mielenvoimalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä aika kivaa uutta sarnaa. Tiede on todennut, että meillä onkin nonlokaali mieli, joten omalla mielellämme pystymme muuttamaan jopa toisen ihmisen valkosoluja. Eikö tämä nyt ole samaa kuin vanhan kansan verenseisauttajien toiminta? Löytyykö tuosta verenseisautuksesta jotakin tieto?

        Aivotutkija Mario Beauregardin yleisöluento Nonlokaali mieli, suomen kielinen tekstitys

        https://www.youtube.com/watch?v=oYQ5eIFZYo0

        Minkälaisiin ulottuvuuksiin sitten itse kenenkin mieli yltää ja mitkä potentiaalit siinä on? Mitä kaikkea voimme tehdä mielenvoimalla?

        Ai niin, tämähän nyt liittyy myös Jeesuksen väitettyihin kykyihin, joita hän sanoi muidenkin pystyvän tekemään, jos kuuntelee hänen opetuksensa. Silloin onnistumisen pointti pitäisi löytyä hänen opetuksistaan. Valitettavasti ne on melkolailla Raamatussa sotkettu tuohon syntioppiin ja Paavaliin, joten saakohan niitä sieltä niin paljon irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä aika kivaa uutta sarnaa. Tiede on todennut, että meillä onkin nonlokaali mieli, joten omalla mielellämme pystymme muuttamaan jopa toisen ihmisen valkosoluja. Eikö tämä nyt ole samaa kuin vanhan kansan verenseisauttajien toiminta? Löytyykö tuosta verenseisautuksesta jotakin tieto?

        Aivotutkija Mario Beauregardin yleisöluento Nonlokaali mieli, suomen kielinen tekstitys

        https://www.youtube.com/watch?v=oYQ5eIFZYo0

        Minkälaisiin ulottuvuuksiin sitten itse kenenkin mieli yltää ja mitkä potentiaalit siinä on? Mitä kaikkea voimme tehdä mielenvoimalla?

        Googlehaulla löytyi wikipediasta hakusanalla 'verenseisautus' tämä:

        <<Verenseisautus on kansanparannuksen ja šamanismin tapa seisauttaa verenvuoto haavasta. Verenseisautus tapahtuu loitsujen tai rukouksen avulla, SANAN VOIMALLA.[1]<<

        Jumalahan luomiskertomuksen mukaan loi maailman 'sanan voimalla', ja kun ihminen tuli tietämään hyvän ja pahan, ja tuli jumalien kaltaiseksi (1.Moos. 3:22), tuli ihminen tuon mukaan myös kykeneväksi luomaan sanan voimalla.

        Mistä tuohon 'sanaan' saa sen voiman? Ei ainakaan Jeesuksen nimestä, koska Jeesus sanoo, että hänen nimeen tekeminen on laittomuuden tekemistä (Matt.7).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlehaulla löytyi wikipediasta hakusanalla 'verenseisautus' tämä:

        <<Verenseisautus on kansanparannuksen ja šamanismin tapa seisauttaa verenvuoto haavasta. Verenseisautus tapahtuu loitsujen tai rukouksen avulla, SANAN VOIMALLA.[1]<<

        Jumalahan luomiskertomuksen mukaan loi maailman 'sanan voimalla', ja kun ihminen tuli tietämään hyvän ja pahan, ja tuli jumalien kaltaiseksi (1.Moos. 3:22), tuli ihminen tuon mukaan myös kykeneväksi luomaan sanan voimalla.

        Mistä tuohon 'sanaan' saa sen voiman? Ei ainakaan Jeesuksen nimestä, koska Jeesus sanoo, että hänen nimeen tekeminen on laittomuuden tekemistä (Matt.7).

        Shamaanit on Budha jumalista . Jeesus sanoi juutalaisia laittomuuksien tekijöiksi juutalaiset tappoi Jeesuksen.


    • Anonyymi

      Me olemme tieteen mukaan yhtä ja samaa tietoisuutta, niin ihmiset, eläimet, kasvit kuin kuolleeksi luulemamme materia. Kaiken perustana on vain YKSI ja sama tietoisuus, josta se virtaa sitten meidän suuntaan - tosin ei kaikkiin saman tasoisena. Einstein-ketjussa on tiedelinkkejä, jossa tiedemiehet selitettävät asiaa. Eikä tämä ole edes mikään uusi asia.

      Ja sitten YLE-uutisissa kirjoitetaan näin:

      <<Kun tutkimuksessa kysyttiin henkimeedioihin tai kanavointiin uskomisesta, 15–29-vuotiaista ja 30–39-vuotiaista jo lähes joka neljäs ilmoitti uskovansa näihin, kun taas yli 70-vuotiaista vain joka kymmenes uskoi kanavointiin. Kanavointi tarkoittaa, sitä että meedio toimii välittäjänä fyysisen ja henkisen maailman välillä ja saattaa välittää viestejä esimerkiksi kuolleilta henkilöiltä tai eläimiltä.

      Koska kyseessä on USKOMUS, joka ei ole millään tavalla sidoksissa kristilliseen elämänkatsomukseen, sen voidaan Kirkon tutkimuskeskuksen tutkijan Kimmo Ketolan mukaan ajatella kertovan yleisemminkin avoimuudesta vaihtoehtoisille ja new age -henkisyyteen kuuluville USKOMUKSILLE.

      New age-käsityksen mukaan ihminen on osa suurempaa kokonaisuutta ja maailmankaikkeutta ja KÄSITYS KAPINOI TIETEELLISTÄ ja teknologista maailmankatsomusta VASTAAN.<<

      Mutta ristille kuoliaaksi kidutetun Jumalan pelastava voima (jollaista ei ole Raamatussa) ja fyysinen ylösnousemusväite niin tuolla Jumalalla (jonka tosin Raamattu itse kumoaa) kuin haudasta kuoleman jälkeen nousevilla uskovaisilla -teoriassa ihan istuu tieteeseen kuin nenä päähän, niinkö?!

      Sellainen missä ihminen nähdään osana suurempaa kokonaisuutta on nyt tieteessä ollut aivan selvä asia jo pitkään. Ja minä kun olen ihmetellyt, kun olen laittanut näitä tiedelinkkejä ja kuullut, että ne onkin jotakin new ages-juttua, olen ihmetellyt, että mistä tuollainen edes tulee ihan selvään tieteeseen kuviteltuna, mutta tuolta kirkon taholtako sitten tämä propagandasylttytehdas löytykin?

      • Anonyymi

        Älkää nyt hyvät kirkkoihmiset ja kirkon tutkijat sahatko tuollaisella sentään omaa jalkaanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät kirkkoihmiset ja kirkon tutkijat sahatko tuollaisella sentään omaa jalkaanne.

        Nämä on synagogalta . Nämä ei ole kristittyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on synagogalta . Nämä ei ole kristittyjä.

        Totta kai he ovat kristittyjä ja kristinuskoisia, mutta tietysti myös synagogalta, koska heidän Jumala on VT:n Jahve, eikä Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan Isä, joka kuoli Jeesuksen ristiinnaulitsemisen yhteydessä uhrilahjana Jahvelle, heidän Jumalalleen.


    • Anonyymi

      Sä et ole kristitty etkä kuulu näille sivuille .

      • Anonyymi

        Kristitty palvoo Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän ja Jeesuksen uhrausta VT:n vihaiselle Jumala Baalille. En ole kristitty, kristityt palvovat Saatanaa. En kannata uhrikulttia ja sitä Jeesuskin eläessään vastusti ja joutui jumalanpilkasta ristinkuolemaan ja saman kultin uhriksi. Sitä on kristillisyys, ja sen aika on nyt loppunut ja alkaa uusi aika - ja taatusti ilman uhrikulttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristitty palvoo Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän ja Jeesuksen uhrausta VT:n vihaiselle Jumala Baalille. En ole kristitty, kristityt palvovat Saatanaa. En kannata uhrikulttia ja sitä Jeesuskin eläessään vastusti ja joutui jumalanpilkasta ristinkuolemaan ja saman kultin uhriksi. Sitä on kristillisyys, ja sen aika on nyt loppunut ja alkaa uusi aika - ja taatusti ilman uhrikulttia.

        Ilman uhrikulttia, mutta Jeesuksen opetuksin tiellä takaisin paratiisiin, josta Jumala karkoitti ihmisen, kun tämä tuli jumalien kaltaiseksi tietämään hyvän ja pahan, mutta ei ole Raamatustakaan kyennyt erottamaan Saatanaa Jumalasta. Erottmisen aika on nyt tullut.


    • Anonyymi

      Viis jumalasta . Joe Bildenin päätökset merkitsevät enemmän yhteiskuntien tilaan . Hän on siis merkittävämpi henkilö

      • Anonyymi

        Jos ei satu kompastumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe