Olen 18v. Tyttö ja vasta nyt olen alkanut miettimään enemmän omaa kehoani ja haluaisin oppia käyttämään tamponia mutta myös seksi kiinnostaa. Tamponi ei kuitenkaan vain mene ja olen yrittänyt miettiä mikä syynä. Tänään huomasin kun alapäätä tutkin että emättimen läpi menee ns. Ohut naru ihoa. Voisiko tämä olla immenkalvo? On vain niin omituinen ja kun kokeilin sormillani venyttää josko mahtuisi tamponi niin jos kahta sormea yritän saada niin sormet eivät mene samasta riejästä vain vähänkuin kahdesta ja ihonaru jää väliin. Toinen reikä on vähän isompi ja yritin saada kahta sormea mutta sattui vain niin paljon. Aihe saattaa kuulostaa niin oudolta mutta tosissani mietin että voisiko tämä nyt olla se immenkalvo ja mitä sille voisi tehdä kun on vain niin ohut nauha ihoa joka vähänkun jakaa emättimen kahtia. Venyy myös sen verran kun kokeilin mutta ei kuitenkaan tarpeaksi. Mikähän voisi olla apuna?
Outo immenkalvo
4
469
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan tosiaankaan osaisi sanoa onko se immenkalvoa vai mikä se on? Jos on niin miksi se on vain tuollainen vähänkuin ohut naru joka jakaa emättimen?
- Anonyymi
Eiköhän parasta ole, että varaat gynekologille ajan ja pyydät häntä tutkimaan emättimesi. Hän osaa myös puhkaista immenkalvosi, jos siitä on kyse, kivuttomasti ja turvallisesti. Vaikka käynti on kiusallinen, niin se varmaan säästää sinua nolotukselta ja kivuilta jatkossa.
Kyllä se on. Juuri se on immenkalvo. On aivan tavallista, että immenkalvo on liian ahdas. Vaimollani meni kyllä tamponi, mutta ei kyrpä. Vaimoni siskolla ei edes tamponi.
Vamoni kummitytöllä aukko oli myös tyttönä ollessa niin ahdas, että ei sinne kyrpä olisi mahtunut, mutta venyi ilman erikoistemppujakin niin, että oli piakkoin yhdynnässä ja sai lapsenkin.
Jos aukko ei itsestään laajene, voit laajentaa sitä vähitellen dildolla. Kahdeksikin jakautunut aukko yleensä venyy tai repeää. Harvoin tarvitsee mennä gynelle, mutta jos tarvitset esimerkiksi e-pillereitä, pyydä samalla laajentamaan.
Tytöt käyttävät nykyisin mieluummin tamponia kuin sidettä. Voit mennä gynelle jo heti ja samalla saat reseptin e-pillereille. Soita terveyskeskukseen.- Anonyymi
Kiitos paljon vastauksista tämä todellakin helpotti ja olo on nyt varmempi, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713