voi pelata, supermarkettien pelipisteellä klo 6 vai 7 ei muista
Lotto monen aikaan aamulla
16
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaus on auki aina ja Veikkauksen pelaajat vielä sitäkin useammin. Se on kauppiaasta kiinni koska onlineen kytkee virran päälle.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan. Säästyy edes ne rahat, jotka muutoin menettäisi Veikkaus-monopolille.
- Anonyymi
Hehe. Näin se etenee tämä pelaaminen. Auki on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lopettaa pelaaminen kokonaan. Säästyy edes ne rahat, jotka muutoin menettäisi Veikkaus-monopolille.
ehkä kannattaa miettiä millä panoksilla pelaa! Itse pelaan vakiopelit lotossa ikinä, niin ei tarvitse pelata kokoaikaa
Mutta oleellisempaa on se, että veikkaus ottaa taas potin takaisin kotiin. Voitto löytyy nettipelaajalta isolla paikalla, niin se siitä!
- Anonyymi
Pelaaminen onnistuu moneenkin aikaan.
- Anonyymi
Meillä ollaan niin päissään että toisinaan unohtuu koko pelaaminen.
- Anonyymi
Voi sitä moraalista krapulaa kun kenoriviä ei olla vietykkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä moraalista krapulaa kun kenoriviä ei olla vietykkään.
Parempi jättää myös kenorivit pelaamatta. Kun jokseenkin varmasti sen minkä peleihin "sijoittaa" myös sitten menettää. Mitä järkeä sellaisessa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi jättää myös kenorivit pelaamatta. Kun jokseenkin varmasti sen minkä peleihin "sijoittaa" myös sitten menettää. Mitä järkeä sellaisessa on.
Rakkaat Veikkauksen seurakunnan jäsenet! Unelmista pitää maksaa ja siksi kolehtihaavimme on aina auki. Tyhjentäkää taskunne hyvän asian puolesta. Muiden muassa KENO ja Lotto on keksitty auttamaan juuri sinua tässä työssä. #kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaat Veikkauksen seurakunnan jäsenet! Unelmista pitää maksaa ja siksi kolehtihaavimme on aina auki. Tyhjentäkää taskunne hyvän asian puolesta. Muiden muassa KENO ja Lotto on keksitty auttamaan juuri sinua tässä työssä. #kiitos
Piäseekö perkeleesti pelaamalla Veikkauksen yllä pitämään nirvanan kautta taevaaseen? Ikuinen voitto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen lopunajan pyhät! Nyt nouskaa ikuiseen voittoon! Nyt on luvattu aika ja lunastus ja kaikki mahdoton hyvä ja upeus tuloillaan. Oi! Ylistys ja kunnia mammonalle!
- Anonyymi
Kun aamusta pelaa eikä muista edes pelanneensa, niin silloin on todella "veikkauksen hengessä". Tulee, ei tule. Osuu ei osu. Olenko vaiko en? Kuka tietää..
- Anonyymi
Veikkaus-peleissä menettää rahansa ja saa kaupan päälle pahan mielen. Kytkykauppa?
- Anonyymi
Oluttakin myydään vain yhdeksästä yhdeksään, ettei koidu kansakunnan tuhoksi?🤑🤑🤑
- Anonyymi
Klo 7
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579