Oletteko miettineet minkälaista on tuonpuoleisessa kun ylitätte sen rajan joskus?
Tuonpuoleinen
6
768
Vastaukset
Ei ole sen rajan ylittänyttä!
- Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuolemanrajakokemus
"Kuolemanrajakokemus
Siirry navigaatioonSiirry hakuun
Hollantilaisen Hieronymus Boschin maalausta Siunattujen ylösnousu (n. 1490–1516) on usein käytetty esimerkkinä varhaisesta kuolemanrajakokemuksen kuvauksesta. Maalauksessa on tyypillisiä rajakokemuksen piirteitä, kuten tunneli kohti valoa.[1]
Kuolemanrajakokemus eli rajakokemus on monivaiheinen elämyksellinen kokemus, jollaisen useat lähellä kuolemaa käyneet ihmiset ovat kertoneet kokeneensa. Kuolemanrajakokemuksia esiintyy etenkin sydänpysähdyksen yhteydessä.
Tyypillisesti kuolemanrajakokemukseen liittyy elämyksiä ruumiista irtautumisesta, valoa kohti kulkemisesta, valo-olennoista ja syvästä onnen ja rauhan tunteesta, mutta toisinaan on raportoitu myös ahdistuksen ja kauhun tuntemuksia. Kokemukset ovat olleet melko samankaltaisia kaikissa kulttuureissa uskonnosta riippumatta, mutta joistain piirteistä on raportoitu vain tietyissä kulttuureissa." - Anonyymi
Kuten Mark Twain kirjoitti siellä on juuri sellaista kuin kukin on kuvitellut...
Kuvitelkaa itselle siis hieno paikka! - Anonyymi
Tuo Toni taisi käydä siellä tuonpuoleisessa ja hänen mukaansa siellä oli "valoisaa ja kaunista"? https://keskustelu.suomi24.fi/t/16781442/onko-teita-jouduttu-elvyttamaan#comment-106561654
- Anonyymi
Minnekkä Toni on mennyt kun ei enää näy tällä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnekkä Toni on mennyt kun ei enää näy tällä palstalla?
Enkeli hiljaa vierellä kulki, tarttui käteen, silmät sulki. Syliinsä kietoi siivillään, kuiskasi hiljaa lähdetään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439