Helsingin Sanomat korjasi 2.4.2021, s. A18, että 0-9 -vuotiaiden osuus koronatartunnoissa on 15% ja tartuntoja oli keskimäärin 364 viikossa maaliskuun lopussa.
Kun perustuslakivaliokunta torppasi liikkumisrajoitukset ja vaati kohdistamaan rajoitustoimet tarttumiskohteisiin, niin se tarkoittaa,
- alakoulut ja päiväkodit on suljettava
- rajoille järjestettävä 100% testaus ja karanteeniin ohjaus
- kotibileet kiellettävä
- erikoiskaupan liikkeet ja kauppakeskukset suljettava
- sanomattakin on selvää, että nyt jo kuntosalit pitää laittaa AVIn viivyttelystä huolimatta kiinni!
Nykyrajoituksilla korona leviää.
Rokotusten osalta, eikö nyt jo pääkaupunkiseutu saa eniten rokotteita, paljon enemmän kuin muut alueet? Rokotteet jaetaan väestön suhteessa. Right?
Jos ajatellaan Lappia tai Mäntyharjua, niin vaikka siellä on nyt tilanne hyvä, niin kymmenet tuhannet pääkaupunkiseudun matkailijat vievät sinne tartuntariskin. Kyllä maakunnissakin pitää saada ja on tarpeen rokottaa. Uhka on kaikkialla.
0-9 -vuotiaiden osuus koronatartunnoissa 15%
Anonyymi
1
51
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Se ei vain kiinnosta meidän päättäjiä. He eivät osaa tehdä päätöksiä. Tämä on valitettavaa myös koko maailmassa. Ihmiset ovat itsekkäitä. Minä, minä ajattelu on pääasiassa. Näyttää siltä että vain vahvat selviää tästä viruksesta ja hauraat kuolee. Ehkä meitä on liikaa ja sen vuoksi tällainen virus tuli tänne maapallolle. Onhan näitä ollut ennenkin. Nyt ne jotka toimii suositusten mukaan ehkö jarruttaa ja pitkittää tämän viruksen kestoa? Let's party? Pelataanko rulettia? Koska niitä rajoituksia ei saada aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888