Lehdistö tietää mitä sinä tarvitset ja miten sinun pitää
nyt pukeutua. Lehdistö neuvoo, " näin puetaan nyt nämä legginsit".
Onhan se hyvä, jos ei satu itse tietämään mitä päällensä pukee ja
miten sen tekee on joku, joka neuvoo tässäkin asiassa.
Huippu neuvoja tarvitaan
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä tiijä asiasta sen paremmin mutta iltapäivälehdissä on nykyään usein uutisia miten se tai tuo tähtönen purskahti itkuun.Siis purskahtaminen on nyt uutisaihe ja muoti-ilmiö, kyllä siinä räkä ja sylki lentää kun purskahdellaan jatkuvasti näin viirus aikana ,ei hyvä asia voisi vaikka vähän hillitymmin vaikka tirauttaa itkun tai vain varovasti alkaa parkua kun kerran on kauheat tragediat päällänsä. eikä purskutella ympäriinsä.
- Anonyymi
Useimmiten ne ovat makkaralla pitkin kinttuja . Kaameaa , joten opastus on hyvästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028653
- 936630
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636439Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345181Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634277- 553471
- 503335
- 513042
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876