Kia on huono

Anonyymi

Kialla ajelee sellaiset ihmiset jotka eivät tiedä laadusta mitään. Aikamoisia riisikippoja.
Audi on sentään auto. Kia ei.

21

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kia on vikatilaston viimeisiä ja Audiin saa kaataa öljyä monta kertaa joka vaihtovälillä. Kirtäkää kaukaa molemmat.

      • Anonyymi

        WWW konsernin autot saa kaikki kiertää kaukaa. Vikoja,vikoja, öljynsyöntiä ym.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei vissiin tiedä, että nyky-Kiojen suunnittelija Peter Schreyer on aiemmin ollut juurikin Audilla :D

    • Anonyymi

      Voi lapsi pieni, minäkin olin joskus kaltaisesi ja ymmärrän ymmärtämättömyytesi.

      Sinäkin ymmärrät sitten jonakin päivänä.

      • Anonyymi

        Hyundai on parempi ja laadukkaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyundai on parempi ja laadukkaampi.

        Kumpikaan ei ole laadukas vaan paskoja, mutta Hynday vielä rumempi.


    • Anonyymi

      Audin ajo ominaisuudet on saatu kopioitua laadukkaseen aasialaiseen, niin ei paha?

      • Anonyymi

        Slovakiassa on Skodan tehtaan vieressä ainakin minun nykyinen (vm 2018) tehty... Tulevasta (vm2021) en tiedä.


    • Anonyymi

      KIA = Köyhien Ihmisten Auto

      • Anonyymi

        Ehkä on, ehkä ei.

        Mutta köyhällä ei ole varaa valita huonoa. Jos ostat audin bemarin tai mersun niin saattaa tulla 4000 euron vaihdelaatikkoremontti tai moottoriremontti. Ei köyhällä ole sellaiseen varaa.

        Itse valitsen merkin ja mallin, jossa on niin perustekniikkaa kuin mahdollista. Sitten jos on vielä eurooppalainen auto niin osiakin löytyy ihan eri lailla kuin noihin aasialaisiin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Audi antaa naarasta

        Kun teinihaperoviiksi rundaa torin 200 kertaa ympäri niin pikkupimulla käy huokaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audi antaa naarasta

        Kun teinihaperoviiksi rundaa torin 200 kertaa ympäri niin pikkupimulla käy huokaus

        Olet sekaisin ku "käkikello"! Se kuski saa naista tai mietä. Audi antaa vaa harmia ja vikoja.
        Jos on töussä Audi.n tehtailla niin voi se antaa rahaaki?
        Mutta tollisuudessa Kia haastaa Audin, BMW:n ja Mersun, hyvin haatstaakin.
        https://www.youtube.com/watch?v=Flg5xyKIwO8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sekaisin ku "käkikello"! Se kuski saa naista tai mietä. Audi antaa vaa harmia ja vikoja.
        Jos on töussä Audi.n tehtailla niin voi se antaa rahaaki?
        Mutta tollisuudessa Kia haastaa Audin, BMW:n ja Mersun, hyvin haatstaakin.
        https://www.youtube.com/watch?v=Flg5xyKIwO8

        Meinaat että teinipimu käy kuumana kun pääsee kian kyytiin?

        En uso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että teinipimu käy kuumana kun pääsee kian kyytiin?

        En uso.

        No ei sillä ole väliä kuka käy kuumana. Mutta sillä on väliä ettei edes saman vuosimallin Ford mustan GT pärjää suorituskyvyssä. Hyvä auto valitettavasti liian kallis köyhille.
        En tiedä tuodaanko Suomeen edes takavetomallia? Mutta onhan neliveto hyvä talvella.
        Munet muka nopean auton omistajat varmasti käy kuumana koska eivät pärjää liikennevaloissa KIA:n mennessä menojaan.


    • Anonyymi

      Kyllä kun tuota naapurin Quattroa kattoo niin ei käy sääliksi. Takapyörän laakerin vaihto 1500 sisältäen osat (eli korjauskehotus tuli ). öljyä menee 8 dl / 1000km. huollon ja katsastuksen jälkeen syttyi ABS-valo ja moottorin vikavalo. Turbon joku putkikin poikki. Hintaa vain 800 työt. Itse ajanut KIA:lla nyt kolme vuotta ja luukkuja on pitänyt aukoa tankatessa tai pissapojan säiliötä täyttäessä. En itse pysty pitämään autoa pajalla kun sillä voisi vain liikkua paikasta toiseen... Ps. uusi KIA tulee parin viikon sisällä...

      • Anonyymi

        Kolmessa vuodessa ajettu loppuun? Selkee homma


      • Anonyymi

        Tulee siis toiseksi autoksi perheelle tämä toinen Kia. Ja takuu on 7 vuotta, kun ajetaan noin 20.000km vuodessa.
        Audiakin voidaan kokeilla, kun saavat laadun vastaavalle tasolle.


    • Anonyymi

      Aina se auto on huono minkä minä ostan. Vaikka se olisi aiemmin ollut hyvä auto, se muuttuu huonoksi kun minä ostan sen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe