Kialla ajelee sellaiset ihmiset jotka eivät tiedä laadusta mitään. Aikamoisia riisikippoja.
Audi on sentään auto. Kia ei.
Kia on huono
21
573
Vastaukset
- Anonyymi
Kia on vikatilaston viimeisiä ja Audiin saa kaataa öljyä monta kertaa joka vaihtovälillä. Kirtäkää kaukaa molemmat.
- Anonyymi
WWW konsernin autot saa kaikki kiertää kaukaa. Vikoja,vikoja, öljynsyöntiä ym.
- Anonyymi
Aloittaja ei vissiin tiedä, että nyky-Kiojen suunnittelija Peter Schreyer on aiemmin ollut juurikin Audilla :D
- Anonyymi
Voi lapsi pieni, minäkin olin joskus kaltaisesi ja ymmärrän ymmärtämättömyytesi.
Sinäkin ymmärrät sitten jonakin päivänä.- Anonyymi
Hyundai on parempi ja laadukkaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyundai on parempi ja laadukkaampi.
Kumpikaan ei ole laadukas vaan paskoja, mutta Hynday vielä rumempi.
- Anonyymi
Audin ajo ominaisuudet on saatu kopioitua laadukkaseen aasialaiseen, niin ei paha?
- Anonyymi
Slovakiassa on Skodan tehtaan vieressä ainakin minun nykyinen (vm 2018) tehty... Tulevasta (vm2021) en tiedä.
- Anonyymi
KIA = Köyhien Ihmisten Auto
- Anonyymi
Ehkä on, ehkä ei.
Mutta köyhällä ei ole varaa valita huonoa. Jos ostat audin bemarin tai mersun niin saattaa tulla 4000 euron vaihdelaatikkoremontti tai moottoriremontti. Ei köyhällä ole sellaiseen varaa.
Itse valitsen merkin ja mallin, jossa on niin perustekniikkaa kuin mahdollista. Sitten jos on vielä eurooppalainen auto niin osiakin löytyy ihan eri lailla kuin noihin aasialaisiin.
- Anonyymi
KIA antaa hyvän takuun. Mitä Audi antaa sellaista millä on jotain merkitystä oikeassa elämässä?
Oletko kokeillut tätä KIA autoa jo?
https://www.youtube.com/watch?v=bL39d7S0CXE- Anonyymi
Audi antaa naarasta
Kun teinihaperoviiksi rundaa torin 200 kertaa ympäri niin pikkupimulla käy huokaus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audi antaa naarasta
Kun teinihaperoviiksi rundaa torin 200 kertaa ympäri niin pikkupimulla käy huokausOlet sekaisin ku "käkikello"! Se kuski saa naista tai mietä. Audi antaa vaa harmia ja vikoja.
Jos on töussä Audi.n tehtailla niin voi se antaa rahaaki?
Mutta tollisuudessa Kia haastaa Audin, BMW:n ja Mersun, hyvin haatstaakin.
https://www.youtube.com/watch?v=Flg5xyKIwO8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sekaisin ku "käkikello"! Se kuski saa naista tai mietä. Audi antaa vaa harmia ja vikoja.
Jos on töussä Audi.n tehtailla niin voi se antaa rahaaki?
Mutta tollisuudessa Kia haastaa Audin, BMW:n ja Mersun, hyvin haatstaakin.
https://www.youtube.com/watch?v=Flg5xyKIwO8Meinaat että teinipimu käy kuumana kun pääsee kian kyytiin?
En uso. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että teinipimu käy kuumana kun pääsee kian kyytiin?
En uso.No ei sillä ole väliä kuka käy kuumana. Mutta sillä on väliä ettei edes saman vuosimallin Ford mustan GT pärjää suorituskyvyssä. Hyvä auto valitettavasti liian kallis köyhille.
En tiedä tuodaanko Suomeen edes takavetomallia? Mutta onhan neliveto hyvä talvella.
Munet muka nopean auton omistajat varmasti käy kuumana koska eivät pärjää liikennevaloissa KIA:n mennessä menojaan.
- Anonyymi
Kyllä kun tuota naapurin Quattroa kattoo niin ei käy sääliksi. Takapyörän laakerin vaihto 1500 sisältäen osat (eli korjauskehotus tuli ). öljyä menee 8 dl / 1000km. huollon ja katsastuksen jälkeen syttyi ABS-valo ja moottorin vikavalo. Turbon joku putkikin poikki. Hintaa vain 800 työt. Itse ajanut KIA:lla nyt kolme vuotta ja luukkuja on pitänyt aukoa tankatessa tai pissapojan säiliötä täyttäessä. En itse pysty pitämään autoa pajalla kun sillä voisi vain liikkua paikasta toiseen... Ps. uusi KIA tulee parin viikon sisällä...
- Anonyymi
Kolmessa vuodessa ajettu loppuun? Selkee homma
- Anonyymi
Tulee siis toiseksi autoksi perheelle tämä toinen Kia. Ja takuu on 7 vuotta, kun ajetaan noin 20.000km vuodessa.
Audiakin voidaan kokeilla, kun saavat laadun vastaavalle tasolle.
- Anonyymi
Aina se auto on huono minkä minä ostan. Vaikka se olisi aiemmin ollut hyvä auto, se muuttuu huonoksi kun minä ostan sen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822