Minua ärsyttää CIS-etuoikeudetut

Anonyymi

Itseäni on alkanut ärsyttää todella paljon CIS-etuoikeudettujen käytös, eli niiden, jotka ovat saaneet elää syntymästään asti sukupuoltaan vastaavassa fyysisessä kehossa. He eivät tiedosta todella törkeää etuoidettua asemaansa ja ala katua sitä jokaisena päivänä.
Itse olen rodullistettu biseksuaali transnainen ja tiedän todella mitä syrjintä tarkoittaa.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en tule koskaan käyttämään etuliitettä CIS. On olemassa miehiä ja naisia, CIS-miehiä tai CIS-naisia ei ole olemassa. Tuo termi on vain typerä sontatermi.

      Muille riittää tiedoksi, että on mies tai nainen. Etuliitteitä käyttää lähinnä idiootit.

      • Anonyymi

        Lisään... Ja minusta jopa etuliite trans on myös turha.


      • Anonyymi

        Siinäpä taas kirjoittaa degeneroitunut punaniska...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään... Ja minusta jopa etuliite trans on myös turha.

        Kyllä Pontiac trans am kuulostaisi melkoisen oudolta, jos sen nimi olisi Pontiac am.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä taas kirjoittaa degeneroitunut punaniska...

        Edelleenkin se, että onko syntyjään jotain sukupuolta tai ei, ei kuulu muille pätkän vertaa eikä siitä tarvitse kertoa kenellekään. Eli mies tai nainen riittää, etuliitteet ovat täysin turhaa sontaa. Muille riittää, että olen mies.

        Tietenkin voi jopa tuon jättää kertomatta. Muille riittää nimen kertominen, mitään ei tarvitse kertoa sukupuolestaan tai muustakaan. Itse asiassa, ihmisillä on oikeus valehdella kaikki yksityisasiansa vaikka vain sen takia että valehtelu on hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin se, että onko syntyjään jotain sukupuolta tai ei, ei kuulu muille pätkän vertaa eikä siitä tarvitse kertoa kenellekään. Eli mies tai nainen riittää, etuliitteet ovat täysin turhaa sontaa. Muille riittää, että olen mies.

        Tietenkin voi jopa tuon jättää kertomatta. Muille riittää nimen kertominen, mitään ei tarvitse kertoa sukupuolestaan tai muustakaan. Itse asiassa, ihmisillä on oikeus valehdella kaikki yksityisasiansa vaikka vain sen takia että valehtelu on hauskaa.

        Muuta jo sinne Venäjällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta jo sinne Venäjällä...

        Miten niin? Ihmisillä on oikeus salata kaikki yksityisasiansa. Joten etuliitteet cis ja trans ovat turhia, koska kenenkään ei tarvitse tietää mitään henkilön menneisyydestä. Henkilö on nyt mies tai nainen, mitään muuta muiden ei tarvitse tietää. Ja kaikki yksityisasiansahan voi aivan rauhassa valehdella, ne eivät muille kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Ihmisillä on oikeus salata kaikki yksityisasiansa. Joten etuliitteet cis ja trans ovat turhia, koska kenenkään ei tarvitse tietää mitään henkilön menneisyydestä. Henkilö on nyt mies tai nainen, mitään muuta muiden ei tarvitse tietää. Ja kaikki yksityisasiansahan voi aivan rauhassa valehdella, ne eivät muille kuulu.

        Itse vähättelet täällä CIS-vähemmistöjä ja kirjoittelet muutenkin tavalla, joka ei kuulu enää nykyaikaan. Siksi suosittelen sinne Venäjälle muuttamista, kun siellä ei tarvitse kuulla vähemmistöjen ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vähättelet täällä CIS-vähemmistöjä ja kirjoittelet muutenkin tavalla, joka ei kuulu enää nykyaikaan. Siksi suosittelen sinne Venäjälle muuttamista, kun siellä ei tarvitse kuulla vähemmistöjen ongelmista.

        Tosin jos käytetään sinun termistöä, CIS olisi enemmistö, ei vähemmistö. Tosin itse en käytä termejä cis tai trans, koska ne ovat turhia.

        Nykyaikaan kuuluu, että voi valehdella tai salata kaikki asiansa. Muiden ei tarvitse tietää onko joku CIS tai ei, joten ei tarvitse käyttää tuota etuliitettäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin jos käytetään sinun termistöä, CIS olisi enemmistö, ei vähemmistö. Tosin itse en käytä termejä cis tai trans, koska ne ovat turhia.

        Nykyaikaan kuuluu, että voi valehdella tai salata kaikki asiansa. Muiden ei tarvitse tietää onko joku CIS tai ei, joten ei tarvitse käyttää tuota etuliitettäkään.

        Lisään... Ja voinhan sanoa, että olen fbfhdcdcf-sukupuolinen ja gegrjrujd-seksuaalinen. Kyllähän näitä höpöhöpö-termejä helposti keksii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin jos käytetään sinun termistöä, CIS olisi enemmistö, ei vähemmistö. Tosin itse en käytä termejä cis tai trans, koska ne ovat turhia.

        Nykyaikaan kuuluu, että voi valehdella tai salata kaikki asiansa. Muiden ei tarvitse tietää onko joku CIS tai ei, joten ei tarvitse käyttää tuota etuliitettäkään.

        Lisään... Tarkemmin ottaen nykyaikaan kuuluu, että tarvitsee kertoa vain nimensä eikä mitään muuta. Sukupuolesta tai seksuaalisuudesta ei tarvitse kertoa sanaakaan. Työssäkään ei nuo asiat merkitse mitään, joten miksi pitäisi tuota edes mainita?

        Itse en noista työpaikalla mitään koskaan sano ja kieltäydyn puhumasta asiasta. Jos joku kysyy seksuaalisuudestani niin haistatan pitkät hänelle ja kieltäydyn puhumasta enempää. Asia ei heille kuulu, kuten ei asumismuotoni, ikäni tai mikään muukaan yksityisasiani. Työtovereille riittää tiedoksi nimeni, mitä teen ja miten minut saa kiinni. Siihen työtoverien oikeudet päättyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä taas kirjoittaa degeneroitunut punaniska...

        Transu mikä transu...mielenterveysongelma se on eikä biologinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Pontiac trans am kuulostaisi melkoisen oudolta, jos sen nimi olisi Pontiac am.

        Ehkä sen pitäiskin olla Pontiac CIS Am?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vähättelet täällä CIS-vähemmistöjä ja kirjoittelet muutenkin tavalla, joka ei kuulu enää nykyaikaan. Siksi suosittelen sinne Venäjälle muuttamista, kun siellä ei tarvitse kuulla vähemmistöjen ongelmista.

        Miksi vähemmistöjen ongelmien pitäisi kuulua enemmistölle sen enempää kuin enemmistön ongelmat vähemmistöille? Viimeks ku tsekkasin ni ihmisoikeuksien julistuksessa mainittiin ajatuksen, omantunnon ja mielipiteen vapaus. Ja mä koen ihmisoikeusloukkauksena sen jos ihan kuka tahansa besserwisseri tulee mulle säätämään että miten mun pitäis ajatella tai olla mieltä mistälie sen tärkeenä pitämistä/pitämistä asioista, jotka ei muo kiinnosta pätkän vertaa. Tollaset natsit saa mun puolesta vetää k**teen! :/


    • Anonyymi

      Minä taas olen ihmetellyt näitä alapään korjausleikkaukseksi kutsuttuja operaatioita kun vika on yläpäässä. Oikea sukupuoli muistuu mieleen vilkaisemalla housuihin ja ellei niin on syytä mennä psykiatrin puheille.

      • Anonyymi

        Moon kans fundeerannu tot juttuu kans must tolta psyykiseltä kantilta, et miköhä kåhitto siinäkin et jos ihminen vaan psyykkisesti kokee olevansa eri sukupuolta kun se alapään killutin antais olettaa, niin koko maailman pitäis pysähtyy ja muuttaa köytöstään moisen ihmeolennon takia!?
        Mut jos ihminen kokee olevansa kana, niin ei sille aleta ensimmäiseksi kanahäkkiä rakentamaan asunnoksi ja tukemaan sitä sen harhassaan että ootpäs sää oikeen kiva kana kot kot ja tolleen tossa sulle siemeniä!? :D Koska yks ihan perustavanlaatunen psykiatrian sääntöhän on et hoitohenkilökunta ei sais missään nimessä mennä mukaan, eikä mitenkään kannustaa, potilasta sen harhojen suhteen.

        Mut auta armias kun kyseessä onkin niinkin ”tärkeä” asia kuin sukupuolisuus, niin: Koko psykiatrian kenttä tulee uudistaa koska almighty sukupuolisuus on puhunut! UHG!

        ...tun naurettavaa! :/


    • Anonyymi

      Kylläpä on taas ikävää kirjoittelua vakavasta ongelmasta kertovaan aloitukseen. Mikä teitä oikein vaivaa? Eikö ylläpito voi poistaa tuota vihapuhetta?

      • Anonyymi

        Se ei ole vihapuhetta, että toteaa kieltäytyvänsä käyttämästä typeriä sontatermejä kuten cis. Eikä sekään ole vihapuhetta, että sukupuolia on vain kaksi eli mies ja nainen ja etuliitteet ovat huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole vihapuhetta, että toteaa kieltäytyvänsä käyttämästä typeriä sontatermejä kuten cis. Eikä sekään ole vihapuhetta, että sukupuolia on vain kaksi eli mies ja nainen ja etuliitteet ovat huuhaata.

        Juuri tuollaiset "sontakirjoitukset" ovat sitä vihapuhetta. Olet niin lapsellinen, että oletkohan edes täysi-ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaiset "sontakirjoitukset" ovat sitä vihapuhetta. Olet niin lapsellinen, että oletkohan edes täysi-ikäinen.

        Eli sellaista termiä kuin CIS ei ole olemassa. On olemassa vain miehiä ja naisia eikä mitään muuta. Eikä sillä, mitä on ennen ollut ole mitään merkitystä. Olen mies, se riittää tiedoksi.

        Ja mitä v****a muille kuuluu mitä olen ennen ollut? Tuon voi vaikka valehdella, siitäkään ei ole haittaa. Valehtelenhan monetkin asiat esimerkiksi someen, ainakin syntymäaikana ja kotikuntani olen valehdellut FB:hen, jonka olen nyt tuhonnut.

        Ja muuten, koko CIS-etuliitettä ei ollut käytössä ennen somea. Oikeasti kyseessä on somen hatusta vetämää puppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sellaista termiä kuin CIS ei ole olemassa. On olemassa vain miehiä ja naisia eikä mitään muuta. Eikä sillä, mitä on ennen ollut ole mitään merkitystä. Olen mies, se riittää tiedoksi.

        Ja mitä v****a muille kuuluu mitä olen ennen ollut? Tuon voi vaikka valehdella, siitäkään ei ole haittaa. Valehtelenhan monetkin asiat esimerkiksi someen, ainakin syntymäaikana ja kotikuntani olen valehdellut FB:hen, jonka olen nyt tuhonnut.

        Ja muuten, koko CIS-etuliitettä ei ollut käytössä ennen somea. Oikeasti kyseessä on somen hatusta vetämää puppua.

        Lisään... Ja olen edelleen samaa mieltä, vain idiootit käyttävät sontatermiä CIS, jota ei siis oikeasti ole olemassa. EIkä ole olemassa mitään etuoikeutettua ryhmää eikä kenenkään tarvitse hävetä tai pyytää anteeksi. Ei sellaista asemaa tarvitse tiedostaa, jota ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaiset "sontakirjoitukset" ovat sitä vihapuhetta. Olet niin lapsellinen, että oletkohan edes täysi-ikäinen.

        Mikä helvetin sonta? Toi oma puheesihan tässä sitä sontaa on jos et anna ihmisten käyttää tai olla käyttämättä ihan mitä saatanan termejä haluavatkaan ihan mistä tahansa asioista!?

        Me natseilemaan vaikka intersektionaalisten feministien kokoontumisiin koska heillehän sä oot jumala, mutta normi-ihmisten keskuudessa sä oot yks samanarvoinen sukankuluttaja kun kaikki muutkin!


    • Anonyymi

      Yleensä lääkehoito tehoaa. Joskus joutuu vähäksi aikaa suljetulle ja se monesti auttaa.

      Valitettavasti ihan kaikki eivät toivu

    • Anonyymi

      CIS-sukupuolisten eli normaalien heteroihmisten tulisi pyytää omaa etuoikeutettua asemaansa anteeksi kaikilta ei-CIS henkilöiltä.

      Aivan samalla tavalla kuin valkoiset pyytävät tummaihoisilta anteeksi omaa etuoikeutettua asemaansa maailmassa.

      • Anonyymi

        Miksi muka? Ei ole mitään etuoikeutettua asemaa kummassakaan tapauksessa. Ja vaikka olisi, ei tuossa silti ole mitään syytä pyytää anteeksi.


      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset jotka ajattelevat tuolla tavoin kuuluvat mielisairaalaan.


      • Anonyymi

        Anteeksipyyntö polvistumalla kerran tunnissa koko elämän ajan...


      • Anonyymi

        Missä rinnakkaistodellisuudessa? :)

        Mä en TAKUULLA pyydä olemassaoloani anteeksi KENELTÄKÄÄN, IKINÄ, vaikka mul olis haulikonpiiput ohimolla!


    • Anonyymi

      Jumala on luonut maailman kaikkeuden.

      Jumala loi aluksi miehen ja sitten kun hänelle ei löytynyt kumppania puolisoksi naisen.

      On siis kaksi sukupuolta. Mies ja nainen.

      Miehiä ja naisia on erilaisia - jokainen ihminen on oma yksilönsä.

      Raamatun sivuilta voimme lukea monista hyvin erilaisista ihmisistä ja heidän elämästään

      • Anonyymi

        Persujen Huhtasaarimaisia horinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen Huhtasaarimaisia horinoita.

        No mä oon ihan 100 % ateisti, joten ignooraan täysin ton jumalan osuuden, mutta oon silti täysin samaa mieltä et homo sapiens kädellisten suvussa on just tismalleen kahta eri sukupuolta. Ja PISTE!


    • Anonyymi

      Mikä on rodullistettu? Onks se vähän vastaava kuin toi sukupuolijuttukin et sä et ole rodullisestikaan samaa rotua mitä koet olevasi? :)

      Ja mites sä nyt sit oot syrjitty? Ai siksikö oot syrjitty, koska näytät ihan mieheltä, mutta koet olevasi nainen (tai vice versa, tai sinnepäin) eikä miehet (joiden vikahan tuo ehdottomasti on, eikö?) ei tulekaan iskemään suo?

      Minkäköhän takia heteromiehet ei tule iskemään miehen näköisiä luontokappaleita? ... hmmmm? Kait tästäkin joku intersektionaali vielä väitöskirjan väsää? :) Mut epäilen että syy on ihan ehdottomasti vain ja ainoastaan transfobia? :P :D

      • Anonyymi

        "Mikä on rodullistettu? Onks se vähän vastaava kuin toi sukupuolijuttukin et sä et ole rodullisestikaan samaa rotua mitä koet olevasi? :)"

        Tämä särähti omaan korvaan myös.

        "Ja mites sä nyt sit oot syrjitty? Ai siksikö oot syrjitty, koska näytät ihan mieheltä, mutta koet olevasi nainen (tai vice versa, tai sinnepäin) eikä miehet (joiden vikahan tuo ehdottomasti on, eikö?) ei tulekaan iskemään suo?"

        Tämä on ollut joku uusi ihme trendi josta valitetaan. "Kun hetermies ei pokaa miehiä.". Toivoisin näiden ihmettelihöitä hetkeksi pysähtyvän miettimään syytä. Ihan turha valittaa vähemmistön asemasta jos ei itse kykene ymmärtämään enemmistön asemaa.

        Ja sitten pitäisi katua sitä päivittäin, että on syntynyt heteroksi? Siis mitä ihmettä? Jos aloittaja kylvää itse tuollaista vihapuhetta, niin ei ole mikään ihme, jos saa samalla mitalla takaisin.


    • Anonyymi

      Ja minua ärsyttää edelleen nämä CIS-etuoikeudettujen käytös. Todella törkeää.

      Tv AP

    • Anonyymi

      Törkeätä näiden CIS etuoikeutettujen käytös. Lukekaapa mikroagressiosta ja miettikääpä uudelleen tekojanne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe