Olen siis teini joka on uskossa. Raamattu kieltää selvästi seksin ennen avioliittoa ja tätä sääntöä aion tietysti noudattaa. Oon huomannut että haluaisin muutenkin jättää seksin vain avioliittoon. Ajatus tuntuu jotenkin kiihottavalta/viehättävältä jos harrastaisi seksiä vain avioliitossa sen ihanan vaimonsa kanssa. Myös neitsyt nainen (ei horoskoopiltaan vaan ettei ole harrastanut seksiä) tuntuu paljon viehättävämmältä. En tiedä miksi. Onko kenestäkään toisesta kristitystä aiemmin tuntunut tältä? Onko seksi oikeasti parasta vain avioliitossa vai onko vain kuvitelmaa? Tuntuu että jos alan nuorena harrastamaan seksiä ennen avioliittoa (en tietenkään ala koska Raamattu) niin siitä tulee sellainen itsestäänselvyys jota saa kun haluaa ja se menettää merkityksensä eikä tunnu enää niin hyvältä.
Seksi vain avioliitossa
23
56
Vastaukset
Kannattaa vaihtaa taikauskoa, koska muslimeilla on käytössä väliaikainen avioliitto.
Voi siis huoletta sanoa harraastaneensa seksiä vain avioliitossa, joka kestää tunni... noh, sanotaan viisi minuuttia kerrallaan.- Anonyymi
Ehkä pitää noiden nuorten kuitenkin ottaa semmonen 4 tunnin väliaikainen avioliitto, saattaa näet ekalla kerralla tulla reisille...
LippuHelvettiinKiitos Taitaa olla vain šiiamuslmien juttu tuo väliaikainen. Sopii korjata jos olen väärässä, mutta tietääkseni sunnienemmistö ei sitä harrasta.
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Taitaa olla vain šiiamuslmien juttu tuo väliaikainen. Sopii korjata jos olen väärässä, mutta tietääkseni sunnienemmistö ei sitä harrasta.
Meinaakko, etteivät saudiprinssit hurjastele ollenkaan?
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Vain auringon laskettua.
he-ma kirjoitti:
Eihän siitä ollutkaan kyse. Saudiprinssit tekevät mitä huvittaa, kunhan eivät vastusta isompia prinssejä. Mutta sunneilla ei ole väliaikaisia avioliittoja, paitsi jos todistetaan että on.
Väliaikaiset avioliitot ovat tietääkseni ihan tavistenkin juttu Iranissa.
- Anonyymi
Mistä voit tietää meneekö seksuaaliset intohimot leikeissä yksiin, jos et harjoittele ensin? Seksuaalisuus on avioliiton tärkein elementti, sen on syytä olla molempia miellyttävää toimintaa.
>Tuntuu että jos alan nuorena harrastamaan seksiä ennen avioliittoa (en tietenkään ala koska Raamattu) niin siitä tulee sellainen itsestäänselvyys jota saa kun haluaa ja se menettää merkityksensä eikä tunnu enää niin hyvältä.
Voin vakuuttaa että seksi haluttavan kumppanin kanssa tuntuu joka kerta yhtä hyvältä. Avioliitto tai sen puuttuminen ei vaikuta asiaan millään tavalla.
Niin voi kyllä käydä ja on monelle uskovaiselle parille käynytkin, että toinen huomaa avioliitossa ettei se seksi loppupeleissä juuri kiinnostakaan. Sitten on pahasti myöhäistä rypistää, kun ollaan liitossa jota ei olisi pitänyt koskaan solmia.- Anonyymi
Ei sinne avioliittoon seksin takia mennä vaan siksi että rakastaa sitä toista.
- Anonyymi
Miksi ateisti trollaa uskovaisten palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ateisti trollaa uskovaisten palstalla?
Ei välttämättä ole järkevää jäädä kiinni ensimmäiseen ihastukseen. Siinä mielessä valinta ei välttämättä ole kaikkein järkevin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinne avioliittoon seksin takia mennä vaan siksi että rakastaa sitä toista.
Aloittaja oli kylläkin menossa naimisiin sekä rakkauden että seksin takia.
On sekin vittumaista, että rakastaa toista eikä saa siltä toiselta seksiä avioliitossa, vaikka panettaa niin että näköä haittaa.
Ei Raamattu kiellä mieheltä esiaviollista seksiä kun pitää vaan huolen siitä, että makaa kihlaamattoman tytön kanssa. Jos tästä makaamisesta sattuu jäämään kiinni niin sitten joutuu maksamaan 50 hopeasekeliä ja menemään tytön kanssa naimisiin.
Pojille siis täysin turvallinen järjestely. Tyttöjen ei tietenkään pitänyt harrastaa esiaviollista seksiä koska vaarana oli kivittäminen hääyön jälkeen sen vuoksi ettei ollut koskematon.- Anonyymi
Mä oon 16v tyttö, myös uskossa. Nyt vaan on alkanu "haluttaa", en jaksa oottaa naimisiin menoon asti. Pikkasen mua pelottaa. Mitä mä tekisin..??pliis?
- Anonyymi
Mä oon kans 16v mut poika ja mulla on sama tilanne. Mä kuitenkin saan sellaista "voimaa" odottaa avioliittoon asti kun mietin että sitten se on ihanaa ja hyvää ja siitä saa maailman parhaan lahjan: lapsia.
Ap - Anonyymi
Ootko trolli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko trolli?
Ja siis "ootko trolli"-kysymys oli tarkoitettu tuolle joka kirjoitti olevansa 16v tyttö.
- Anonyymi
" Raamattu kieltää selvästi seksin ennen avioliittoa ja tätä sääntöä aion tietysti noudattaa."
Avioliittoa ei ollut varhaiskristityiden aikaan vaan kaksi ihmistä sopi olevansa yhdessä ja tämän jälkeen suoritettiin sukupuoliyhdyntä aivan samoin kun nykyään avoparit ovat yhdessä ilman papin aamenta .
Joten siitä vain kokeilemaan et ole sen syntisempi kuin varhaiskristitytkään vaikka ilman avioliittoa puuhailistkin mitä huvittaa - Anonyymi
Seksi vain avioliitossa tarkoittaa sitä, että myös sukupuolineutraalit avioliitot ovat laillisia ja tasavertaisia.
- Anonyymi
Eivät ole. Homous ja homoteot ovat synti myös Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Mutta Suomen lakien mukaan ovat laillisia ja yhdenvertaisia muiden kanssa. Joka muuta väittää tekee rikoksen ihmiskuntaa ja Suomen lakia vastaan.
- Anonyymi
Suomen lain mukaan valitettavasti ovat mutta todellisuudessa homous on häiriö ja vaarallista yhteiskunnalle ja sivilisaatiollemme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site525890Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714615Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229Mikset pidä yhteyttä?
Miksi et? Ei sun ois tarvinnut sanoa niin tarkoittamatta. Särit mun sydämen. Sinun pitäis jo tietää paremmin.61010