Olisi jo korkea aika nostaa Mönni maailmankartalle.
Mönni maailmankartalle
14
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Mönni on hyvä paikka elää ja asua.
- Anonyymi
Mönni nousuun ja Selkie myös!
- Anonyymi
Hyvä Mönni.
- Anonyymi
Kauan Eläköön Mönni ja Mönniläisten Yksituumaisuus 🍻
- Anonyymi
Mönni, kylä jossa aikoinaan asfaltti loppui tasan kunnanhallituksen puheenjohtajan risteykseen...
- Anonyymi
Ei loppunu eikä alkanu, ei vielä tänä päivänäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei loppunu eikä alkanu, ei vielä tänä päivänäkään.
Kylläppään oli asfaltti pilkkasuon risteyksestä erään liittymän kohtaan asti, siihen en ota kantaa kenen tieliittymä se oli.
- Anonyymi
Tie kyllä vaatisi kestopäällysteen.
- Anonyymi
Tehdään Mönnistä johtava kylä, vapise Lehmo!
- Anonyymi
se Mönnin silta on ihan hirvittävä, varsinkin kovalla sivutuulella pelottaa.
- Anonyymi
Lossi oli hyvä vaan kun se on katoava luonnonvara, ei taida olla kuin 2 lossi Pohjois-karjalassa Paalasmaassa ja Nestori Arvinsalmella, onko minulla väärä tieto olen kiinnostunut jossain on muuta tietoa ja vastaa missä on losseja Pohjois-Karjalassa, Arvinsalmella on oikein iso ja nykyaikainen lossi kuljin sieltä viime lauantaina mutta oli tuulinen ilma, niin ei ollut oikein paras mahdollinen sää.
- Anonyymi
Kyllä minä Mönnin pongasin Karttapaikalla ja näyttäähän tuo löytyvän Google Mapsistakin. Että kyllä se on maailmankartalla jo.
- Anonyymi
Kartalla ja ”kartalla”; aika vaikeeta vai mitä. Tämä ei ole kysymys, joten älä vastaa äläkä vihtaa.
- Anonyymi
Siellä on jonkun sissipäällikön muistomerkki. Mikähän.... Olli Tiainen vai Juho Vesainen vai mikäseniminytoli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237