1. Jumala loi Aadamin ja Eevan ja he olivat ensimmäiset ihmiset maailmassa.
2. Vedenpaisumus. Molemmissa uskonnoissa tiedetään vedenpaisumuksen olevan totta, ja että profeetta Nooa pelastui vedenpaisumuksesta.
3. Jeesus oli olemassa, oli Jumalalle kuuliainen henkilö ja opettaja sekä profeetta.
4. Maa on litteä. Tämä tosiasia yhdistää ehkä eniten kristittyjä ja muslimeita tänä päivänä.
-Mitä tähän sanovat pallopää ateistit?
Asioita joihin sekä muslimit että kristityt uskovat
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En kylläkään usko mihinkään litteäänmaahan vaikka uskossa olenkin.
- Anonyymi
Fundiskristityillä ja muslimeilla on enemmän yhteistä fundiskritityillä ja liberaaleilla.
- Anonyymi
Muslimit eivät suinkaan hyväksy, että Jeesus on Jumalan Poika. Se on ratkaiseva ero.
- Anonyymi
Perin outoa.
Miksi ns. jumalaa kiinnostaa seuraavat seikat?
Ihmisten seksuaalisuus ja rajoitukset jotka kohdistuvat etenkin naisiin.
Mitä ruokaa saa syödä ja miten on pukeuduttava.
Lisäksi on kymmeniä muita seikkoja jotka vaikuttavat oudoilta ja niin lipeäminen saa uskonnolliset raivon valtaan tai peräti tappamaan se väärinuskova. - Anonyymi
Ylöstempaus unohtui. Uskovaiset odottavat hartaasti tempausta. Muslimit ei tietääkseni odottele ylösriuhtasua.
- Anonyymi
Molemmat uskonnot perustuvat suurelta osin sen ajan kansan tarinoihin ja sen ajan tietämykseen. Niissä on siis sekoitus myös ajan taikauskosta, kuten unesta ennustaminen ja paljon muuta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662