NYT on se aika, kun JOKAINEN OIKEIN USKOVA KRISTITTY ILOITKOON SYDÄMENSÄ POHJASTA!!!
SILLÄ!!!
KRISTUS NOUSI KUOLLEISTA!!!
KRISTUS ÄR UPPSTÅNDEN!!!
CHRIST IS RISEN!!!
AAMEN!!!
AAMEN!!!
AAMEN!!!
NYT on aika ILOITA!!!
6
72
Vastaukset 6
Totisesti Jeesus nousi haudasta ja kuolemallaan elämän uskoville voitti! :)
- Anonyymi
Luuletteko että kuollut mätänevä raato nousee haudasta ja kokonaisena ilmaistaan taivaaseen. Kyllä ristinkiesus tuntee myötä häpeää tuollaisen älyttömyyden uskovia kohtaa.
- Anonyymi
Sitten varmaan pystyt selittämään aukottomasti kovaan tieteen perusteella, kuinka Torinon käärinliinan jäljet ovat syntyneet. Eräs ajoitusyritys kankaalle on tehty ja otettu kankaasta tutkimusta varten keskiajalla liitettyä paikkakangasta ja ajoitettu se paikkakangas keskiajalle, mutta itse käärinliina näyttää olevan noin 2000 vuotta vanha.
- Anonyymi
Ai eikö se nyt sitten taas kuiollutkaan? Aika tylsä tarina kun joka kerta saman loppu...
- Anonyymi
No näytäppä edes lääkärintodistus tapahtumadta kun ei sulla ole muutakaan perustaa tarinallesi.
- Anonyymi
Jo on aikoihin eletty!! MONELLA eri kielellä visertävä aito TITITYY!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053099Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72993- 42859
- 70795
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43583Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53565Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27490- 43483
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83480