Farmi Ellen Jokikunnas

Anonyymi

Jo meni viimeinenkin maku tästä naikkosesta.
Kun Farmi-ohjelmaa hyvin todennäköisesti seurataan perheittäin, niin onpa ajattelematonta näyttää mallia Ellen Jokikunnaksen ajaessa pyörällä ilman kypärää ohjelman alkumetreillä.
Tuottajana joku tumpelo???
Tai olisihan itse pyöräilijälläkin olla sen verran järkeä päässään? Tyhjänpäiväinen tohelo hänkin.

13

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoopoa pitää kypärää, mutta jos kaatuu polkupyörällä ja lyö päänsä maahan vamma voi tulla ja kuollakin. Näin aikuisten kesken.
      Itse kun en ole edes tullut ajatelleeksikaan, kun olen pyöräillyt.
      Miten se Ellen Jokikunnas meni tolleensa tekee, ajaa rehottaa ilman suojavarusteita.
      Kypärää ehdottomasti, oli täytynyt esimerkillisesti käyttää. Lasten ehdottomasti ja nuotenkin tulee käyttää.

    • Anonyymi

      Ei tää Ellen on vaan ihan täys paska juontajana ja ketä nää julkkikset on siis ihan floppi

      • Anonyymi

        Ellen on hyvä juontaja saisi näkyä enemmänkin terveessä .


    • Anonyymi

      Voisi katsoa peiliin ja katsoa miltä hiuksensa näyttävät. Roikkuvat surkean näköisinä.
      Kun on noin pitkät hiukset, niin opettelisi edes jotenkin sitomaan ne. Vai tehdäänkö ohjelma niin halvasti ettei tällaisiin kiinnitetä huomiota?

    • Anonyymi

      Eipä tuossa ole enää kahtomista kun Janne joutui lähtemään.

    • Anonyymi

      Miuta häiritsi kun Ellen ajoi ilman satulaa..

      • Anonyymi

        Aivan.. ilmankos silmät harottivat pahasti.


    • Anonyymi

      Haloo! Tässä kilpaillaan siitä, kuka pärjää entisaikojen maatilan töissä. Ei tänä päivänä ruokaa keitetä puuhelloilla eikä lehmiä käsin lypsetä, Ruokaa ei osteta kaupasta, vaan itse kasvatetaan kaikki syötävä, kasvikset, juurekset ja eläimet. Ei entisaikaan maalla mitään pyöräilykypäriä käytetty, eihän niitä silloin edes ollut, hyvä jos oli edes se polkupyörä.

    • Anonyymi

      Kypärän käyttäminen on vain suositus, ei pakollista. Näiden ohjelmienkin katsominen on ihan vapaaehtoista.

      • Anonyymi

        Joopa joo. Jos ohjelma pidättäytyisi siinä ajassa jolloin lusikatkin tehtiin itse puusta, niin silloin ei pyykkinarulla voisi olla roikkumassa Balmuirin huivi näkyvine teksteineen.
        Kun näitä ohjelmia lapsetkin katsovat, niin saavat oppia ettei kypärää tarvitse käyttää kun eivät aikuisetkaan käytä. Imevät vaikutteita. Paas miettien sitä!


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole nykyajan oksettavia narubikinejä.

    • Anonyymi

      Ei se kypärä peruukin alta näy. Kasvot taitaa olla suojattu täyteainilla joten ellen ei tarvitse kypärää, kun vartalokin on suojattu tukevasti onnettomuusriskiä ei ole.

    • Anonyymi

      Mulla meni maku ellen jokukinnakseen jo vuonna 2007. Kun se juonsi ja sekoili Raumanmeren juhannuksella. Varsinkin se miten hän hyökkäsi Pamela Andersonia kohtaan oli sikatörkeää. En ymmärrä miksi Ellen on vielä Suomen telkkarissa, ei käytöstapojensa puolensa nimittäin julkisuuteen kuulu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      623
      3788
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1690
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1477
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      38
      1416
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1399
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1299
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1116
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      1022
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      991
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      929
    Aihe