Tunsitteko pääsisäisenä maanjäristyksen? Päästiköhän joku mullikat pihalle?
Maajyrisee
14
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, luulen että Peuranevan näkötornin sortuminen aiheutti sen. Onko kenelläkään varmaa tietoa tästä?
- Anonyymi
Ei se ole mihinkään kaatunut. Viimeksi aamulla kävin siellä kahvilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mihinkään kaatunut. Viimeksi aamulla kävin siellä kahvilla
On kaatunut, siellä oli vain kasa metalliromua. Kävin juuri katsomassa. Kuulin, että ylipään näkötorni siirretään Peuranevalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaatunut, siellä oli vain kasa metalliromua. Kävin juuri katsomassa. Kuulin, että ylipään näkötorni siirretään Peuranevalle
Olisi hyvä jos peuranevalle tehtäisiin uusi näkötorni isompi. Siitä avautuisi upea näkymä järvelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hyvä jos peuranevalle tehtäisiin uusi näkötorni isompi. Siitä avautuisi upea näkymä järvelle
No sitten pitäs jo tehdä melkoinen eiffelin torni! 😆
Kyllä jytinä kuuluu itäkylän navetoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pitäs jo tehdä melkoinen eiffelin torni! 😆
Kyllä jytinä kuuluu itäkylän navetoista.Kuka pienestä tornista on puhunutkaan.. vähintään yhtä korkea kuin isosaapasnevan tulevat myllyt!
- Anonyymi
Onkohan tuulivoimahankkeessa otettu huomioon että Lappajärven seutu on Suomen maanjäristysherkintä aluetta? Tuulivoimayhtiön tulisi tehdä seisminen selvitys alueesta.
- Anonyymi
Tuulivoiman vastustajat löi nyrkkiä pöytään💪💪
- Anonyymi
uskon ettei johdu mullikoista vaan karvalan nuorisoseuran viime öisestä räjähdyksestä.. jollain oli jäänyt kaasuhana auki keittiössä. paikalla oli vain kasa tuhkaa. oli hieno tanssipaikka aikanaan
- Anonyymi
Karvalan nuorisoseuralla oli aikanaan hieno ulkolava, miksi se piti purkaa?
- Anonyymi
Pommit paukkuu ja lasit helisee!!
- Anonyymi
Kyllä maajäristyksen keskus oli täällä VIMPELISSÄ , kaikki suuremmat tapahtumat on täällä aina ollut ennenkin . Lappajärvellä ei yleensä tapahdu yhtään mitään, Nytkin ne reppanat kuvittelivat että jossain navetassa on mullikkat päässeet irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maajäristyksen keskus oli täällä VIMPELISSÄ , kaikki suuremmat tapahtumat on täällä aina ollut ennenkin . Lappajärvellä ei yleensä tapahdu yhtään mitään, Nytkin ne reppanat kuvittelivat että jossain navetassa on mullikkat päässeet irti.
Ei mullikat irti päässyt, mutta mullikoilla pääsi löysiä ribulipieruja. Likaa mämmiä ilmeisesti syöty!
- Anonyymi
Onko vesi pysynyt järves, jottei vaan pohja halennut
- maapallon sisuksis on muuten sellaiset vesimäärät jot aurinko pimenis jos sieltä takasin sitten huokaisisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483