Tunsitteko pääsisäisenä maanjäristyksen? Päästiköhän joku mullikat pihalle?
Maajyrisee
14
197
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, luulen että Peuranevan näkötornin sortuminen aiheutti sen. Onko kenelläkään varmaa tietoa tästä?
- Anonyymi
Ei se ole mihinkään kaatunut. Viimeksi aamulla kävin siellä kahvilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mihinkään kaatunut. Viimeksi aamulla kävin siellä kahvilla
On kaatunut, siellä oli vain kasa metalliromua. Kävin juuri katsomassa. Kuulin, että ylipään näkötorni siirretään Peuranevalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaatunut, siellä oli vain kasa metalliromua. Kävin juuri katsomassa. Kuulin, että ylipään näkötorni siirretään Peuranevalle
Olisi hyvä jos peuranevalle tehtäisiin uusi näkötorni isompi. Siitä avautuisi upea näkymä järvelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hyvä jos peuranevalle tehtäisiin uusi näkötorni isompi. Siitä avautuisi upea näkymä järvelle
No sitten pitäs jo tehdä melkoinen eiffelin torni! 😆
Kyllä jytinä kuuluu itäkylän navetoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten pitäs jo tehdä melkoinen eiffelin torni! 😆
Kyllä jytinä kuuluu itäkylän navetoista.Kuka pienestä tornista on puhunutkaan.. vähintään yhtä korkea kuin isosaapasnevan tulevat myllyt!
- Anonyymi
Onkohan tuulivoimahankkeessa otettu huomioon että Lappajärven seutu on Suomen maanjäristysherkintä aluetta? Tuulivoimayhtiön tulisi tehdä seisminen selvitys alueesta.
- Anonyymi
Tuulivoiman vastustajat löi nyrkkiä pöytään💪💪
- Anonyymi
uskon ettei johdu mullikoista vaan karvalan nuorisoseuran viime öisestä räjähdyksestä.. jollain oli jäänyt kaasuhana auki keittiössä. paikalla oli vain kasa tuhkaa. oli hieno tanssipaikka aikanaan
- Anonyymi
Karvalan nuorisoseuralla oli aikanaan hieno ulkolava, miksi se piti purkaa?
- Anonyymi
Pommit paukkuu ja lasit helisee!!
- Anonyymi
Kyllä maajäristyksen keskus oli täällä VIMPELISSÄ , kaikki suuremmat tapahtumat on täällä aina ollut ennenkin . Lappajärvellä ei yleensä tapahdu yhtään mitään, Nytkin ne reppanat kuvittelivat että jossain navetassa on mullikkat päässeet irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maajäristyksen keskus oli täällä VIMPELISSÄ , kaikki suuremmat tapahtumat on täällä aina ollut ennenkin . Lappajärvellä ei yleensä tapahdu yhtään mitään, Nytkin ne reppanat kuvittelivat että jossain navetassa on mullikkat päässeet irti.
Ei mullikat irti päässyt, mutta mullikoilla pääsi löysiä ribulipieruja. Likaa mämmiä ilmeisesti syöty!
- Anonyymi
Onko vesi pysynyt järves, jottei vaan pohja halennut
- maapallon sisuksis on muuten sellaiset vesimäärät jot aurinko pimenis jos sieltä takasin sitten huokaisisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459